1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Racing Evoluzione DEEL 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 8 feb 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit nou al 2 dagen te spelen en nog geen vastlopers hoor.. Erg raar dit :confused:
     
  2. Xtinction

    Xtinction Uitsterving ja :D

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    2
    Mja ik werk bij gamecom (hoofdsite waar gcshop onder valt) en ook ik heb em aangeschaft en heb 1 vastloper achter de rug. Het ding is: we moeten eerst afspraken maken met infogrames en onze distributeur (geen idee wie dat is trouwens, daar word ik opzettelijk buitengehouden) want stel je dit voor

    Jullie sturen allemaal je game terug, wij betalen terug, zitten meteen met een schuld en voila gcshop failliet (okok dat nog net niet, maar het zit er akelig dichtbij). Wij meoten ze natuurlijk ook terug kunnen sturen naar infogrames. Wij kunnen moeilijk verantwoordelijk worden gehouden voor een fout die in een game van Infro zit toch?

    /me hoopt natuurlijk ook op een oplossing, want hij heeft ook RE in huis


    Om ff terug te komen op de game.... hijs FANTASTISH als hij het doet, zodra je snellere wagens krijgt (pro race enzo) is het echt meesterlijk :)
     
  3. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Yeah! Zo wil ik ut hore! :cool:

    Maar wanneer is er dan meer info over beschikbaar? :)
     
  4. Sam_Fisher

    Sam_Fisher Guest

    Is het probleem alleen met de CD van GCshop.nl???

    Want ik heb hem van de MEDIA MARKT
     
  5. Xtinction

    Xtinction Uitsterving ja :D

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee het heeft niks met ons te maken, gewoon met de game.
     
  6. GCshop.nl

    GCshop.nl www.gcshop.nl

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij wachten met GCshop even af wat Infogrames onderneemt. Wij hebben deze week contact met ze gehad (en ze waren wel degelijk op de hoogte van de bug), maar op dat moment wisten ze even geen oplossing voor het probleem.
    Het klopt dat GCshop geen geld terug geeft, ruilen is wel mogelijk. Het lijkt ons echter even verstandig om Infogrames een paar dagen de tijd te geven, voor hetzelfde geldt houden ze zelf een retouractie waarbij je wel een bugloze versie kan krijgen (de Amerikaanse versie moet bv nog uitkomen). Wij zoeken dus een goede oplossing voor dit probleem.
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2003
  7. Skendel

    Skendel Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig voor de klanten moet ook GCShop.nl zich aan de Nederlandse wet houden. Zo schrijft de wet koop op afstand (bijvoorbeeld via Internet) voor dat:

    Bij elke overeenkomst die op afstand (bijvoorbeeld via Internet of telefoon) heeft de consument een opzegtermijn van zeven werkdagen waarbinnen hij de overeenkomst kan herroepen zonder opgaaf van redenen. De leverancier mag hiervoor geen boete in rekening brengen; hoogstens mag hij de kosten voor het terugzenden voor rekening van de consument laten komen

    Kijk ook hier . Dus, je kunt zonder opgaaf van reden je game binnen 7 werkdagen terug sturen naar GCshop.nl waarna ze wettelijk verplicht zijn binnen 30 dagen terug te betalen.....
     
  8. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2
    een opzeg termijn betekent niet dat je je game kan terugsturen nadat je em gekocht hebt... tis meer van een annuleringsverzekering voor vakanties... stel je beslist een week van tevoren niet te gaan.... dan krijg je je geld terug (in dit geval hoef je dan dus nix te betalen)
     
  9. GCshop.nl

    GCshop.nl www.gcshop.nl

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet de game wel gesealed zijn, bij media (CD's en Software) gelden namelijk andere regels vanwege kopieren.

    Ook te vinden op Justitie.nl -> link.

    Tevens hebben wij niet gezegd dat wij mensen laten zitten met dit probleem, wij zullen er alles aan doen om dit op te lossen.
     
    Laatst bewerkt: 13 feb 2003
  10. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Jezus, vind ik net weer een bug.
    Bij die mode (ben ff de naam kwijt), niet de Dreammode maar de andere, zit ik te racen in de hoop dat hier geen bugs zitten.
    Wil ik net beginnen aan de 2e race, loopt alles vast.

    Dis niet cool.. :'-(
     
  11. Japzor

    Japzor ... Biertje ?

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    1
    Oef , dat is helemaal niet cooool..
    Ik ga duz echt wel wachten tot dit spel gefixed is , en anders haal ik tegen die tijd misschien wel een andere game...
     
  12. Xtinction

    Xtinction Uitsterving ja :D

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    2
    Het probleem lijkt nietin je dream mode savegame te zitten, maar in de main save file op je Xbox harddisk. Jammer genoeg kan je die niet onafhankelijk van mekaar deleten als je Xbox niet gemod is :mad:
     
  13. chaser2600

    chaser2600 X-gamer

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    *sigh*
    ben ik net lekker een tijd aan het racen...
    wil ik terug naar het hoofd menu om wat quick races te doen ( of hoe die dingen ook heten )
    gaat ie saven en blijf ik gewoon in dream mode !?
    ik kan nu dus niet terug naar het begin menu en in de dream mode kan ik niets doen, ik hoor wel het klikje als ik de race calendar kies ofzo maar er gebeurt nix :mad:
     
  14. chaser2600

    chaser2600 X-gamer

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm een reboot van de xbox lost het op maar dit moet ook niet kunnen net zoals die andere bug
    echt mega slechte zaak
    ondanks is het een super verslavend spel :)
     
  15. underhunter

    underhunter XBW member 706

    Berichten:
    683
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gcshop gemailt en die zeiden:

    Hallo,

    Wij zijn momenteel bezig met een goede oplossing te zoeken voor dit probleem. De bug kun je op dit moment volgens Infogrames op de volgende manier verhelpen:
    "Verwijder je Racing Evoluzione saves (xbox main interface > memory) en speel vervolgens 2 andere games. Daardoor wis je de Racing Evo bestanden uit het tijdelijk geheugen van de xbox. Daarmee is het opgelost, je bent dan helaas wel je savestukken kwijt."
    Wij kunnen niet garanderen dat dit de bug verhelpt echter. Mocht je na deze oplossing nog steeds het probleem hebben kun je weer contact met ons opnemen, zodra wij een algemene oplossing voor dit probleem hebben zullen wij je op de hoogte brengen.

    veel wat we dus al wisten
     
  16. AmpH

    AmpH PC gamer gone Mad

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb dit geprobeerd en het werk!
     
  17. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Grappig dat dat mijn stukje tekst is :{ en niet dat van Infogrames..
     
  18. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    en wat ook vreemd is: ik heb nu al 55 races gewonnen en ik heb nog geen enkele vastloper!!! (niet dat ik het erg vind)
     
  19. GCshop.nl

    GCshop.nl www.gcshop.nl

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik (Roche) heb Wouters stukje gebruikt omdat het al online stond. Infogrames vertelde mij dat er een oplossing rond ging over het internet. Het is inderdaad van Wouter, ik werd op er op gewezen dat het bestond.
     
  20. AmpH

    AmpH PC gamer gone Mad

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij liep ie precies vast bij 55 races :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina