1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Racing Evoluzione DEEL 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 8 feb 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. underhunter

    underhunter XBW member 706

    Berichten:
    683
    Leuk Bevonden:
    0
    Het kan natuurlijk ook liggen aan verschillende ondelen in een xbox waardoor hij bij de ene wel vast loopt en bij de ander niet.
     
  2. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    /Me hates this..

    Wtf moet ik nu doen dan.. :'-(
     
  3. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Oh well :) Het is een vrij algemene oplossing, die andere problemen ook wel eens oplost.

    De memorycard methode lijkt ook te werken, aldus amph.
     
  4. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Maar dan moet ik een memorycard kopen :'-( en al mun savegames verwijderen? :mad:

    En dan is nog niet eens gegarandeerd dat die bug weg is..? :{
     
  5. ArCaDe

    ArCaDe Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zouden we nu met ze allen een memorycard moeten gaan kopen?
    Zijn ze gek??????
    Of hebben ze aandelen gekocht in de firma die deze maakt?

    EEN SCHANDE!!!

    Het is gvd nu net die HD die zo cool is omdat men juist géén memorycard nodig heeft om z'n save-games/hiscore te saven.

    De beste oplossing is, een nieuwe "updated" versie maken, en iedereen die het vorige kocht laten omruilen (+ kasticket).
    Maak ook de layout van de doos anders om het gemakelijk te herkennen.

    Kom niet af met... dat zal teveel kosten!!
    Je moet je game maar eerst veelvuldig TESTEN... Infogrammes!!!

    (ikzelf heb nog geen crashes had (2 profielen met elk +80 races gewonnen) :)
     
  6. Japzor

    Japzor ... Biertje ?

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    1
    Kan iemand mij trouwens nog vertellen of er al wat aan gedaan is ? Want ik ben wel errug nieuwsgierig naar deze game ...Ben eigenlijk best van plan om hem te halen maar die bug houdt me tegen..
     
  7. brilsmurf

    brilsmurf the one and only

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Afstellen

    Ik dacht eerst dat dat afstellen vrij zinloos was, omdat de AI je tegenstanders toch bij je in de buurt houdt. Maar nu ik een keer op een speedway met long ratio en weinig downforce het hele veld op een halve ronde heb gereden, lijkt het er toch op dat je iets aan hebt.
     
  8. ID&T Rulez

    ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

    Berichten:
    589
    Leuk Bevonden:
    0
    die irritante kut-bug verpest een hoop :mad: :mad: :mad:
    dat die stelletje mongolen die dit spel getest hebben hier niet achter zijn gekomen |:- |:- |:-
     
  9. Japzor

    Japzor ... Biertje ?

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    1
    Ermm , het is dat dat stelletje...
    Enneh , je hebt ZO ERG GELIJK !
    Ik bedoel , als je een spel GOED test , en vele malen achter elkaar speelt , dan kom je er toch wel eens achter dat het vastloopt ?!?!?!
     
  10. Hotshot

    Hotshot Guest

    en het muziek springt soms, tijdens je race...en het blijft maar repeaten...echt nep......
     
  11. AmpH

    AmpH PC gamer gone Mad

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0

    Hmm, dat heb ik nog niet meegemaakt. Er is inderdaad niet veel muziek maar je kunt wel je eigen playlist gebruiken.
     
  12. ArCaDe

    ArCaDe Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel (Dream-Mode) een paar uur geleden uitgespeeld op "Normal" setting, en wat blijkt?...

    Na de laatste cup te hebben gewonnen, verschijnt je secretares in een lederen pak en doet een klein verhaal... "... together we'll race the world..." of zoiets!

    Daarna was het tijd voor de credits... en Oh MY GOD wat een lijst!
    En ik maar denken, deze laat ik tot het einde lopen en dan misschien nog een verrassing of iets (filmpje?), etc...

    NIETS, NA-DA, RIEN... krijg je als extra's!!!

    Op-la-la, je keert gewoon terug naar het hoofdscherm!!
    Wat een koude douche!

    Heb nu de game-settings op "Hard" gezet, en hou je vast... het is nog debieler om te finishen... ik bedoel... over reet-driving gesproken!!
    Nu haal je de pak niet meer zo vlug in nadat je een crash heb gehad.
    Ik had 1 lap nodig om van de 5de positie terug aansluiting te krijgen met driver in positie 4... Amai !! :)
    En dan nog eens 2 laps om uiteindelijk als 1st over de lijn te scheuren... tijd-overschot?... welk tijd-overschot... het scheelde 00:00:08 van een seconde. LMAO!!
    Mijn bloeddruk stond op 21, denk ik (Hart-aanval-ready)... :)

    Ook een "Easy" setting profiel heb ik aangemaakt op Dream-mode. En ja hoor, hier kan je tenminste eens missen en ademen! :)

    TIP : Als je naar "Load Game" gaat, en je wil weten met welke difficult setting je nu eigenlijk aan het spelen bent, kijk dan rechts naast uw naam... 1 wit balletje = Easy, 2 balletjes = Normal en 3 balletjes = Hard :)
    Dit sta zelfs niet in de handleiding!

    Ik heb nu dus 3 profielen met de volgende game-status (races won)...
    Easy = 58
    Normal = 124 (opgelost)... alle "Arcade-mode" cars unlocked.
    Hard = 11

    Greetzzz,
    ArCaDe.
     
    Laatst bewerkt: 14 feb 2003
  13. Mr.blond

    Mr.blond Active Member

    Berichten:
    911
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je je spel kopieert ( ik bedoel mijn save game) naar je memory unit, dan delete je alles van RE op je harde schijf, dan speel je 3 andere spellen, als je dan je RE save games weer kopieert naar je hard disk, kan je dan weer verder

    ik heb namelijk net de bug gehad en heb dit net geporobeerd
    of heeft het met tijd te maken? Blijft RE soms 12 uur in je 'tijdelijke' harde schijf zitten?
     
  14. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Dus die bug ziet dan ook niet op je MemoryCard gebrand? 8)
     
  15. Mr.blond

    Mr.blond Active Member

    Berichten:
    911
    Leuk Bevonden:
    1
    Het lukt in ieder geval niet meer om een volgend toernooitje te beginnen hoewel ik al mijn races heb gewonnen, ook niet nadat ik mijn save game kopieerde naar mem U en na 3 andere games te hebben gespeeld, dus nu ga ik 12 uur wachten alvorens het nog eens te proberen

    ik hoop dat het dan gaat

    overigens wel een meesterlijk spel als je de bug buiten beschouwing laat, het veranderen van je garage, het developen, meer crew in je garage,... maakt het allemaal wel wat leuker
     
  16. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Kijk, vooral positief blijven. :9 :cool:

    NIW, Ik moet dus morgen een MemoryCard kopen? :confused:
     
  17. AmpH

    AmpH PC gamer gone Mad

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Hé WouteR net 16 seconde voosprong in Riverside Fighting (10 rondes) het kan dus wel :)
     
  18. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    centraal re

    heb geen last gehad van de bug wel van de haperende muziek, heb nu een vraagje kun je maar 1 dreamcar ontwerpen, want nu me eerste te ontworpen hebben, staat er no more dreamcars to design (volgens mij), dit zal wel anti zijn
     
  19. ID&T Rulez

    ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

    Berichten:
    589
    Leuk Bevonden:
    0
    hij lijkt het nu goed te doen bij mij, maar ik werd er vanmiddag toch wel schijtziek van.. elke keer weer resetten, deleten, ander spel opstarten etc.. |:-

    begin het spel trouwens wel steeds leuker te vinden.. hou 'm voorlopig denk nog wel ff.. die evolutie-versie van die mr2 is trouwens echt wreed! :9
     
  20. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    Het is zeker mogelijk om met een voorsprong te finishen. Als je een speedway toernooi moet rijden met je dreamcar, is het me zelfs gelukt om ze een keer lappen (op normal).

    Weet iemand hoe je de andere conceptcars kan unlocken, waar je bij de arcade mode wel in kan racen. Ik heb namelijk bij de roadsterklasse, sportcarklasse en supercarklasse vier verschillende modellen gezien, maar ik kan er maar drie ontwikkelen. Ook nadat ik RE had uitgespeeld.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina