Heb het spel (Dream-Mode) een paar uur geleden uitgespeeld op "Normal" setting, en wat blijkt?...
Na de laatste cup te hebben gewonnen, verschijnt je secretares in een lederen pak en doet een klein verhaal... "... together we'll race the world..." of zoiets!
Daarna was het tijd voor de credits... en Oh MY GOD wat een lijst!
En ik maar denken, deze laat ik tot het einde lopen en dan misschien nog een verrassing of iets (filmpje?), etc...
NIETS, NA-DA, RIEN... krijg je als extra's!!!
Op-la-la, je keert gewoon terug naar het hoofdscherm!!
Wat een koude douche!
Heb nu de game-settings op "Hard" gezet, en hou je vast... het is nog debieler om te finishen... ik bedoel... over reet-driving gesproken!!
Nu haal je de pak niet meer zo vlug in nadat je een crash heb gehad.
Ik had 1 lap nodig om van de 5de positie terug aansluiting te krijgen met driver in positie 4... Amai !! 
En dan nog eens 2 laps om uiteindelijk als 1st over de lijn te scheuren... tijd-overschot?... welk tijd-overschot... het scheelde 00:00:08 van een seconde. LMAO!!
Mijn bloeddruk stond op 21, denk ik (Hart-aanval-ready)... 
Ook een "Easy" setting profiel heb ik aangemaakt op Dream-mode. En ja hoor, hier kan je tenminste eens missen en ademen! 
TIP : Als je naar "Load Game" gaat, en je wil weten met welke difficult setting je nu eigenlijk aan het spelen bent, kijk dan rechts naast uw naam... 1 wit balletje = Easy, 2 balletjes = Normal en 3 balletjes = Hard 
Dit sta zelfs niet in de handleiding!
Ik heb nu dus 3 profielen met de volgende game-status (races won)...
Easy = 58
Normal = 124 (opgelost)... alle "Arcade-mode" cars unlocked.
Hard = 11
Greetzzz,
ArCaDe.
Laatst bewerkt: 14 feb 2003