1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Racing Evoluzione DEEL 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 8 feb 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Japzor

    Japzor ... Biertje ?

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    1
    Zat ik ook over na te denken eigenlijk ..
    Als ik hem morgen misschien haal bij bart smit ofzow , en ik kom er over 4 dagen achter dat er een hele irri bug inzit (track die niet werkt ?) , kan ik dan wel van ze eisen dat ze mij of een andere cd geven of geld teruggeven ?
    Want anders ben ik wel flink genaaid als ie t ineens niet goed doet. :confused:
     
  2. Hotshot

    Hotshot Guest

    XBW heeft een oplossing gevonden.
    Ik weet niet waar ie staat..
     
  3. Japzor

    Japzor ... Biertje ?

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    1
    Jah dat kan best maar zou dit mogelijk zijn ? Gewoon dat kreng inruilen of geld terugeisen ? Of stellen ze zich dan niet aansprakelijk en ben je 65 € kwijt ?
     
  4. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    mini review

    die oplossing werkt idd, die van mij doet het ook weer.


    en k heb gister n8 tot 5 uur sochtends gespeeld :D


    vet spel. eerst vond ik het niet echt indrukwekkend omdat je auto zo fuckin traag is (even een paar races winnen en dan krijg je al snel een betere). maar dat werd daarna beter en toen vond ik ook dat de "race physics" eigenlijk best te doen zijn. beter dan PGR en zeker beter dan Sega GT. die later autos plakken lekker aan de weg.

    oh man, en de graphics. SICK! zo fuckin mooi in die latere trax. damn. dat asfalt wat onder je wegglijd is nog mooier dan in het echt. en als je zo met de "je neus op de weg" camera vlak achter een andere auto gaat zitten kun je die ruber uitsteekseltjes bekant zien zitten op de banden.
    echt belachelijk mooi.
    De AI is een tikje vreemd, bes wel pittig. je moet heel erg je best doen om niet in de laatste bocht er weer uitgeremd te worden. maar das aan de ene kant wel leuk. aan de andere kant is het vaag dat alle autos gewoon bijna altijd even snel zijn. :confused:
    het geeft wel een leuke race ervaring omdat er altijd andere autos in de buurt zijn om de bocht mee door te rammen maar niet echt realistisch.

    dat gevoel dat je zo fuckin hard wegblaast bij de start zoals in Sega GT het geval is als je flink wat centjes gespendeerd hebt zal je in RE dus ook nooit hebben denk ik. het rijd daarentegen wel veel lekkerder en ze liggen ook echt op de weg. je voelt je maag ook echt omhoog komen als je een heuvel op scheurt.

    voor de rest vinnik de reclame "design to win" zwaaaaar overbodig. er valt geen ruk te designen, je mag een kleurtje uitkiezen. en thats it. dus ik vind het eigenlijk maar een sterk staaltje mis informatie zeg maar. ik wist het eigenlijk wel, maar nu ik het speel is het eigenlijk toch wel teleurstellend omdat het nergens anders echt goedgemaakt word met andere leuke nieuwe features.

    maar al met al heb ik toch 5 uur straight gespeeld gister en vermaak ik me er prima mee nu ik wat betere autos heb.
    er zitten dus wat vreemde dingen aan, maar toch een lekkere racer.

    pros

    -GFX
    -hoeveelheid trax
    -hoeveelheid autos
    -receptioniste dr b00bs
    -handling (nog niet zo goed als GT3 maar we komen dr wel)

    cons

    -wat nou designen?

    -alle tegenstanders evensnel

    -ietwat vreemde AI, als je achterligt zijn ze fuckin traag, als je voorligt krijgen ze 100 pk extra van de computer
    -weinig speciale features

    -snelheidsgevoel. is niet echt vaak goed aanwezig. de autos trekken een beetje traag op voelt het soms. als je eenmaal op snelheid bent is et wel goed.

    -geluid van de autos. pffff lijken wel SCOOTERS man. zijn eerder 1 pitters dan 8 cilinders wat mij betreft. wanneer leren die ontwikkelaars nou eens hoe belangrijk de sound van een auto is?


    jah, veel cons, maar ik hou nou eenmaal van perfecte spellen en merk alles.
    al met al dus wel een vermakelijke racer. maar nog steeds geen GT 3.
    begrijp me niet verkeerd want ik vermaak me er prima mee ondanks een paar gebreken hier en daar.
     
  5. Japzor

    Japzor ... Biertje ?

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    1
    Re: mini review

    Receptioniste dr b00bs ... lol... Die kun je toch niet eens zien of wel ?? En btw , kun je dr ook een 10tje passen dat ze ze laat zien ofzo ?? :D

    Wow, meer cons dan pros eigenlijk ...
    Das wel naaien , maar goed. Is het wel een aardig verslavend spel waar je aardig lang mee bezig bent ?
     
  6. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, goeiemorgen.

    Ik heb net van 7 tot 12 uur gespeeld.........................
    Dit spel is echt vet hoor, zoals fallout al zei, in het begin valt het een beetje tegen, maar als je nieuwe wagens kan laten maken, dan wordt het echt vet.
    Nu zit die prof een supercar voor me te ontwikkelen :D
    Maja, ik ga ff voetbal kijken en daarna ga ik weer spelen, ben blij dat ik nog ff heb doorgespeelt!
     
  7. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Re: Re: mini review

    voor je eerste vraag is het antwoord dat sommige van die cons minder zwaar wegen dan de pros. (andere zijn wel ernstig, maar overal neigt het toch naar een positieve balans)

    voor je tweede vraag:
    Jah je blijft er wel mee bezig, k ben vann8 er ook fuckin lang mee bezig geweest. tis heel verlsavend namelijk omdat je net dat volgende modeltje ff wil laten ontwerpen. want tis cool om die spoilers dr op te hebben en de race kleuren en het rijd weer net even lekkerder. op die manier blijf je dus wel bezig met racen om nieuwe autos te "ontwerpen" voor de dream mode en unlocken voor de acrade mode.
     
  8. Japzor

    Japzor ... Biertje ?

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    1
    Oh ja nog ff een vraagje ..

    Als je een auto hebt laten bouwen , kun je er dan nog een laten maken van precies hetzelfde ontwerp met bijvoorbeeld gewoon een andere kleur ?
     
  9. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt de kleur veranderen wanneer je wilt, alleen niet bij racing, dan heb je stickers erop...in arcade heb je wel dezelfde auto met verschillende stickers...dit vind ik een beetje raar maar dat zal wel aan mij liggen:confused:

    Verder kickt RE aars:D
     
  10. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    De oplossing van het probleem staat op de 1e pagina van dit topic! Lezen dudes en dudettes :cool:
     
  11. Japzor

    Japzor ... Biertje ?

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    1
    Houd dit in dat je daarna die bug niet meer kunt krijgen ? Of moet je dan iedere keer deze handelingen uitvoeren om het te fixen ?
     
  12. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Het schijnt een eenmalige bug te zijn ergens in het begin, als je het op een bepaalde volgorde doet geloof ik. DUs dan gewoon opnieuw beginnen en als je na een race of 4 dat probleem niet meer hebt zal je dat niet meer krijgen ook.
     
  13. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Re: Weer een bug?

    Jah kweet ook niej of dit nou isj waar WouteR et over heeft...
    volgens mij niet... Maar ik heb dit wat jij zegt ook 1 keer gehad...
    Gewoon aan/uit en dan weer verder... beetje vreemd maarja
     
  14. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    eigenlijk is het ook gewoon een klote spel. t ziet er alleen mooi uit.

    maar je kan geen flikker designen. maar wat me nog meer irriteert is dat wat je ook doet, alle tegenstanders zijn evensnel.

    alle autos zijn dr, van mitsubishi tot mercedes en lotus. van mustangs tot toyotas. maar et maakt allemaal geen flikker uit. ze trekken allemaal evenhard op. er is geen rekening gehouden met het slipstream effect. alle autos gaan evensnel en sturen even scherp. met enkele uitzonderdingen daargelaten.
    ook de snelheid is er niet echt. je merkt echt niet dat een auto 800 pk zou moeten hebben. geen spinnende banden of teveel gas in de bocht. op fuckin hard acceleren dat je hele auto shaked.

    tis gewoon zo standaard weer. waar zijn nou die goeie titels? DOAX was ook al mager. UC was ook al niet boeie.
    de echt goeie titels op de xbox zijn op 1 hand te tellen. denk dat ik duidelijk die 200 euro ga investeren in steel batallion, dat heeft misschien nog een beetje coole gameplay.
    jeps RE is weerens zon toonbeeld van middelmatigheid en saaie gameplay en 0 creativiteit. hoop dat er nog eens iets goeds gaat komen.

    *sigh*

    offtopic:
    k heb em al aangeboden op xbazar voor 43 euro inc. als iemand RE wil hebben pm maar.
     
  15. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bent snel van gedachte veranderd.... Niet lang geslapen soms??? ;)
     
  16. Angelfire

    Angelfire 360'ed

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet een spel waarderen voor wat het is, niet voor wat je het had willen zijn. Koop dan gewoon een PS2 met GT3.
    Ikzelf vond het ook jammer dat je niet de mogelijkheid hebbt om zelf wagens te ontwerpen, maar het spel zelf is gewoon veel fun om te spelen. Als je een realistische racer had verwacht dan kom je idd wat bedrogen uit, maar roep niet dat het een middelmatige game is want het is gewoon een wreed spel om te spelen.
     
  17. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Racing Evoluzione laad-probleem update:

    Ik hoor nu het eea over een ietwat andere methode waarmee je je saves wel bewaren kunt:

    Mocht het probleem voorkomen, kopieer je saves naar een memory unit (helaas heeft bijna niemand zo'n geval), daarna 2 a 3 andere games spelen zodat het tijdelijk geheugen van de xbox wordt gewist en de saves terugplaatsen op de HDD. Dat zou moeten werken.

    Iemand die dit kan uitproberen?

    Thx to Filippo "sniffo" Turatello
    www.gameitalia.net
     
  18. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    als het alleen fun is om te spelen is het imho toch wel middelmatig. :) ik verw8 toch ietsje meer. want in je 8erhoofd weet je gewoon dat er zoveel dingen aan missen, en dat bederft de fun een beetje.

    kijk gt 3 is een droom om te spelen, maar om daar nou een ps 2 voor te kopen :).

    resultaat is dan dat ik hoop dat men het presteert ooit nog eens een goed racespel op de xbox uit te brengen. dan hoor je de naam RE en zie je de screens. en lees je dingen zoals "design your own supercar"

    dan ga je toch stiekem hopen dat er dan eindelijk een waardige tegenstander van gt 3 op de proppen komt. en dan is het gewoon jammer als er een slecht snelheidsgevoel inzit. je niks kan designen, je niet kan interacte met je team members in tegenstelling met wat op het 8terkantje van het doosje staat. "interact with your team mebers" hmm, mooi niet dus.
    je kan naar ze luisteren, maar dat is het. er had zoveel in kunnen zitten, bijvoorbeeld dat je het de mechanic er over kan hebben wat voor motor er nou in het nieuwe model komt. of dat je reclames zou kunnen kiezen ter promotie van je merk, dat soort dingen. zit er allemaal niet in. er zit bijna helemaal niks in. alleen een zootje autos dat als een treintje 8er elkaar aan rijd. het lijkt verdomme wel op die automatische autos die zo dicht achter elkaar rijden om de file te verminderen weet je.

    en jah dan realiseer je je dat het gewoon allemaal weer heel simpel en oppervlakkig inelkaar geflanst is en dat vind ik gewoon spijtig.
     
    Laatst bewerkt: 9 feb 2003
  19. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Heeft er hier iemand een memory unit te leen?
    Kheb nu 23 races gewonne... al me roadsters gebouwd...
    Is dit het begin vannet spel?
    Irritante shit... dattie er nu gewoon mee ophoudt...
    maarja... kzal wel over nieuw moete beginne denk..
     
  20. ID&T Rulez

    ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

    Berichten:
    589
    Leuk Bevonden:
    0
    balen.. :{
    nee, ik heb geen memory-unit..

    als ik zo naar je sig kijk, concludeer ik dat jij wel van een potje racen houdt.. is RSC een beetje vet?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina