als het alleen fun is om te spelen is het imho toch wel middelmatig. ik verw8 toch ietsje meer. want in je 8erhoofd weet je gewoon dat er zoveel dingen aan missen, en dat bederft de fun een beetje.
kijk gt 3 is een droom om te spelen, maar om daar nou een ps 2 voor te kopen .
resultaat is dan dat ik hoop dat men het presteert ooit nog eens een goed racespel op de xbox uit te brengen. dan hoor je de naam RE en zie je de screens. en lees je dingen zoals "design your own supercar"
dan ga je toch stiekem hopen dat er dan eindelijk een waardige tegenstander van gt 3 op de proppen komt. en dan is het gewoon jammer als er een slecht snelheidsgevoel inzit. je niks kan designen, je niet kan interacte met je team members in tegenstelling met wat op het 8terkantje van het doosje staat. "interact with your team mebers" hmm, mooi niet dus.
je kan naar ze luisteren, maar dat is het. er had zoveel in kunnen zitten, bijvoorbeeld dat je het de mechanic er over kan hebben wat voor motor er nou in het nieuwe model komt. of dat je reclames zou kunnen kiezen ter promotie van je merk, dat soort dingen. zit er allemaal niet in. er zit bijna helemaal niks in. alleen een zootje autos dat als een treintje 8er elkaar aan rijd. het lijkt verdomme wel op die automatische autos die zo dicht achter elkaar rijden om de file te verminderen weet je.
en jah dan realiseer je je dat het gewoon allemaal weer heel simpel en oppervlakkig inelkaar geflanst is en dat vind ik gewoon spijtig.
Laatst bewerkt: 9 feb 2003