1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Racing Evoluzione DEEL 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 15 feb 2003.

  1. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    JA! Ik heb hem ook :cool:..
    Maar kan je het spel nou houden of ehh?
     
  2. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    w00t, Heb net de promo-DVD gekregen met een boekje, genaamd 'Booster', een briefje en een Atari-reclame blaadje :).

    Late, maar goede service daaro :cool:.
     
  3. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan van wel + heb ik RE niet eens meer :)

    Mmm, zou die PROMO DVD nog iets opbrengen ? Spelen doe ik het toch niet meer :)
     
  4. CheAdvance

    CheAdvance Hasta Siempre!

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb Racing Evoluzione pas gekocht het is wel een leuk spel, het idee van eigen auto's maken klonk leuker ;) maar het is wel leuk..

    hoort wel bij de betere spellen thuis..
     
  5. Koenjo89

    Koenjo89 Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    8
    weet iemand wat ie gemidelt staat op gamerankings ? heel maf bij mij vind ie em niet
     
  6. William

    William -

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    1
    RE is uitgebracht als "Apex" in de US (met dezelfde bugs overigens, zeer tegen de wens in van de ontwikkelaar).
    Score 75%, plaats 117 in de Xbox ranking, in de buurt van ports zoals F1-2002 en MX Superfly.
     
  7. DJ Stijn

    DJ Stijn Pump up the Volume!

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand al eens een dreamcar gebouwd? Je kan van alle klassen alle auto's bouwen, maar je kan slechts 1 dreamcar per merk bouwen... Doen ze dit zodat je het spel nog 2 keer moet spelen voor je alle auto's hebt ofzo? ik ben diep teleurgesteld :mad: .
    Greetz, Stijn
     

Deel Deze Pagina