1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Racing Evoluzione DEEL 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 15 feb 2003.

  1. GCshop.nl

    GCshop.nl www.gcshop.nl

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Infogrames is nog steeds bezig met localiseren van de bug. Er wordt verzocht dat mensen die last hebben van de bug een mailtje schrijven naar helpdesk@nl.infogrames.com onder vermelding van de fout in RE met de volgende gegevens:
    -De aankoopdatum van de XBOX
    -De registratienummers van de XBOX, deze kun je onder je XBOX vinden (3 items in totaal).

    Met deze gegevens wordt het makkelijker voor Infogrames om de fout te vinden en zo een oplossing te bieden voor het probleem. Zodra deze oplossing er is zullen wij weer hierover berichten.
     
  2. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Gedaan. :)

    Dat registratienummer is toch die reeks van 15 getallen, onder de naam 'Product ID'?

    :cool:
     
  3. Netrab

    Netrab Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan dat het ook handig en niet overbodig zal zijn als je ook even het product nummer (streepjes code?) van het spel meestuurt? Wellicht dat het hier om een productie fout gaat icm met een bepaalde versie van de Xbox.
     
  4. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    Centraal] Racing Evoluzione DEEL 3

    ikke ook uitgespeeld maar heb nog niet al me auto's ontworpen, en nu kan ik er niet meer in heb jij daar ook last van. krig iedere keer de credits te zien


    tip: ontwerp al je wagens voordat jeje laatste trophies raced
     
  5. nielzo

    nielzo Guest

    Ergg ik wordt er ook zooooo gek van. dan kap ik ff na 10 races (gewonnen) en dan staat er saving en dan gaat hij niet naar het menu en dan kan ik alleen maar een beetje rond kijken in de garage en verder niets :mad:. dit is nu al de 3e keer en ook 1 keer was hij niet opgeslagen:mad: . toen moest ik zeker 15 races opnieuw doen:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
    maar verder geen gezeik. veeeeeeeeeeeeeeeeeeet spel!!!!
     
  6. Skendel

    Skendel Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is vrij stil rond de bug in Racing Evoluzione. Fantastisch spel maar zo is er niet veel aan. Ben je net lekker een eindje op weg in dream mode, crasht ie :-(

    Op GCshop.nl wordt ook nog steeds niets vermeld. Iemand die al iets meer weet over hoe het probleem opgelost gaat worden?
     
  7. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Nope, het is vlgs mij nogsteeds bezig.. :'-(
     
  8. De Maki

    De Maki Active Member

    Berichten:
    723
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb m'n gegevens verstuurd en nu maar afwachten of ze er iets aan hebben. Ik heb trouwens een van de eerste xbox'en... fabricage datum februari 2002. Misschien dat het daar aan ligt?? :confused:
     
  9. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    De mijne is ook van februari 2002. Ik heb ze ook maar een email gestuurd en ik ben benieuwd. De laatste tijd echter geen vastloper meer gehad (afkloppen ...).
     
  10. De Maki

    De Maki Active Member

    Berichten:
    723
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog nix gedaan om het probleem op te lossen. Wacht eerst wel het antwoord van infogrames af... heb echter weinig hoop op een goeie oplossing, want wat kunnen ze nu helemaal eraan gaan doen :confused:

    Ze zullen echt niet iedereen een nieuwe DVD gaat toesturen, een update lijkt me ook sterk. Waarschijnlijk zul je terug moeten naar de winkel waar je 'm gekocht hebt en zullen ze zeggen dat het bij de versie die vanaf nu in de winkel ligt het probleem zich niet meer voordoet. Maarjah wie zegt dat ze in de winkel niet eerst nog proberen de verkeerde versie te verkopen.

    Wat de oplossing ook gaat zijn, als ze maar snel zijn, want ondertussen heb ik dit spel alweer een tijdje. Ik neem aan dat de FRS ook niet blij zal zijn als ik na een paar weken terugkom om een spel weer te ruilen. Gelukkig ben ik iig wel zo slim geweest het bonnetje te bewaren :)
     
  11. Skendel

    Skendel Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook mijn Xbox is van februari 2002. Zou het daaraan liggen of zijn er mensen met een Xbox van een andere datum die ook problemen hebben?
     
  12. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hem hem nu ook. Net ff gespeeld en hij loopt tot nu toe niet vast bij mij (phew). Er is me wel iets anders irritants opgevallen. De muziek skipt een heel klein beetje. Zo weinig dat je het bijna niet opvalt in het begin. En het ligt niet aan m'n lens want met muziek van de hd heeft ie het ook. Ben ik de enige die dit heeft ? Verder wel een aardig gamepie. Graphics zijn alleen een beetje troebel en verder vinnik de sound-effects en de vibratie een beetje matig en de handling een beetje simpel bij de eerste auto. Ik hoop maar dat die van mij het blijft doen. Toch vreemd dat bij mij in de winkel (werk bij een gameshop) nog niemand terug is gekomen met klachten.....
     
  13. Netrab

    Netrab Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eens zitten lezen op het Teamxbox forum wat de gebruikers daar voor fouten hebben in hun "Apex" versie.

    -De loading bug komt (nog) nergens voor.
    -Een ratel geluid dat als "trrrrrr" klinkt als je met rearview raced en er komt een auto in de buurt.
    -Soms dan hangt het geluid van de motor.

    Ik heb dus zelf de eerste bug niet gehad, maar wel de laatste 2. Kan iemand die wel de eerste bug heeft bevestigen of dat ze de een van de laatste twee ook hebben? Ik krijg namelijk een sterk vermoeden dan het aan de Xbox versie ligt.
     
  14. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    mijn xbox is niet van februari, maar ik heb wel last van vastlopers tijdens het saven
     
  15. Skendel

    Skendel Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is trouwens vreemd dat dit spel bij bijvoorbeeld GCshop.nl nog gewoon verkocht wordt terwijl zij heel goed weten dat er bugs in het spel zitten...

    Ik ga me trouwens steeds meer afvragen of er nog een fix voor deze bug komt. Na twee weken mag je toch verwachten dat er door de fabrikant en/of leverancier wel gecommuniceerd zou worden over de status van het probleem en oplossingen....
     
  16. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, die van mij loopt ook vast hoor.:mad: En ik heb een Xbox van vóór augustus. Heeft iemand anders nou ook die skippende muziek of niet ?
     
  17. -=Nick=-

    -=Nick=- New Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de muziek bij mij uitgedaan.

    En bij mij is die nog niet vastgelopen en heb al 95 races gedaan.

    Misschien ligt het aan de muziek
     
  18. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat is juist realistisch..

    Als je naar achter kijkt hoor je toch heel iets anders dan als je naar voren kijkt.. ;)
     

  19. Ik niet.
     
  20. chaser2600

    chaser2600 X-gamer

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    lol, weer een nieuwe bug

    Ik gewoon mijn race rijden...
    Zit ik hier met wat vrienden de game te showen met de replay en mijn auto raakt op een gegeven moment iets ( wat niet tijdens de race gebeurde toen ik hem reed ) en vervolgens is heel de auto de kluts kwijt.
    Hij deed totaal niet meer wat ik in de race gedaan had wat je toch wel zou verwachten van een replay :)
    Ook de auto's die in hun 2e ronde mij gewoon weer tegen kwamen knalden even vrolijk tegen mij aan.
     

Deel Deze Pagina