1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Racing Evoluzione DEEL 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 15 feb 2003.

  1. diazull

    diazull game junkie

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ik al meerdere keren gehad, helemaal de kluts kwijt nog voor ie klaar is met de gehele replay, ik heb ook al gehad dat ie alles had laten zien, dan zou ie opnieuw moeten beginnen maar ging ie gewoon verder en was ie ook de kluts kwijt;)
     
  2. ArCaDe

    ArCaDe Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze "Kluts kwijt" zijn tijdens de replay gebeurt wanneer men verschillende opties binnenin de replay aanspreekt, zoals versnelt vooruit, slowmotion en dan weer normaal snelheid.
    Doe dit een paar keer tijdens de replay... en hop-la-la... de replay begint te flippen tot dat je een reset-replay doet... Bug Nr. 1595!!
     
  3. Netrab

    Netrab Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed, als iemand van Infogrames dit leest, we hebben de volgende bugs tot nu toe.

    - Crash bij het laden van verschillende banen op verschillende Xboxen met verschillende auto's.
    - Haperende soundtracks.
    - Niet kloppende replays .
    - Hangende sample van het motor geluid.
    - "Trrrr" geluid wat niet normaal klinkt.

    Ook hadden wij graag gehad :
    - Veel betere geluidseffecten van de motor.
    - Geen herhalende soundtrack (is niet leuk met een race van 10 laps).
    - De mogelijkheid om een race te kunnen restarten zonder terug te moeten naar je garage en daarna de baan weer te moeten laden.
    - De mogelijkheid om halverwege een kampioenschap te stoppen en hem te laten saven waar je gebleven bent (nu ben je verplicht hem uit te rijden)
    - De "catch up" optie zelf aan of uit kunnen zetten.
    - De zwarte balken bij de replay aan of uit kunnen zetten ( als je dan toch je graphics showt doe het dan goed ).
    - De replay kunnen saven ( sommige mensen zijn trots op hun prestaties ).

    Als ze een top van een graphics engine kunnen maken dan lijkt me dat de meeste van de zonet genoemde opties niet al te veel moeite hadden gekost om in het spel te zetten bouwen. Ook blijft het mij een raadsel dat van de zonet genoemde bugs geen enkele naar boven zijn gekomen tijdens het testen van het spel (wat hopelijk wel is gedaan).

    Tis heel jammer dat er vaak bij het ontwikkelen van een game van te voren niet goed wordt getest of de gamers gevraagd wordt welke functies er in de game zouden moeten voorkomen (die best makkelijk te implementeren zouden zijn).

    Ik hoop dat Infogrames snel met een verklaring kan komen want een console games met bugs is niet echt acceptabel. Bugvrije games is nu net juist hetgeen wat veel mensen overhaalt om een console te kopen.

    RE mag blij zijn dat het afgezien van de bugs en de missende features een heerlijk spel is om te spelen: kun je nagaan hoe geweldig het spel had kunnen zijn zonder de bugs en met de extra functies...
     
    Laatst bewerkt: 23 feb 2003
  4. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat is gewoon het geluid van de auto achter je..

    Verder klopt alles. ;) :)
     
  5. Netrab

    Netrab Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok dan valt dat onder het "crappy sound" gedeelte. Ik zou al bijna denken dat mijn rear speaker al zijn beste tijd had gehad, zo slecht klinkt het namelijk.
     
  6. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Met de muziek uit liep ie bij mij ook vast. Die truuk met een memory-unit werkte wel maar ik neem hier gewoon geen genoegen mee. Ik heb al een mailtje gestuurd naar Infrogrames en als ze geen oplossing voor ons hebben dan breng ik mijn game iig terug naar de winkel (m'n werk). Dan sturen we de hele zooi gewoon weer terug naar de leverancier. Heb btw al twee mensen terug gehad met probs intussen.
     
  7. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Die zwarte balken bij de replay kun je volgens mij weghalen met 1 druk op de B-knop.
     
  8. Skendel

    Skendel Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas heb ik (en vele andere mensen hier) de game bij GCshop.nl gekocht. Deze laat echter niets meer van zich horen en verschuilt zich achter 'we hebben nog niets van Infogrames gehoord', 'als we mensen geld terug zouden geven zouden we failliet gaan' en meer van dat soort excuses. Het zou GCshop.nl sieren als ze de mensen die RE gekocht hebben gewoon de mogelijkheid geven om de game terug te sturen en het geld terug geven....
     
  9. Angelfire

    Angelfire 360'ed

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je eerder bij Infogrames moet zijn dan bij GCshop.
     
  10. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Vinden jullie het trouwens ook niet vreemd dat bij reviews in bladen en zo ook nooit iets wordt gezegd over dit soort problemen ? Die gasten moeten dit soort dingen toch ook regelmatig tegenkomen ? Maar nee hoor. Ook bij tv programma's wordt hier nooit iets over gezegd. Hebben die gasten een "houd je smoel over technische problemen"papiertje moeten tekenen of zo ? Of reviewen ze alleen van disks die door M$ worden geleverd waar dit soort bugs nooit inzitten, en in de winkelversie wel ?
     
  11. -=Nick=-

    -=Nick=- New Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit nu op 95 races en heb nog geen vastlopertje gehad gelukkig.

    Hoop dat ik dat ook niet krijg....

    En als jullie die bug van dat muziek nou erg vinden doe dan gewoon je muziek uit.
     
  12. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Id, zolang hiervoor geen oplossing is kan GCShop hier ook vrij weinig aan doen. Ze geven geen geld terug en omruilen van het spel heeft weinig zin, want ook een andere kopie zal hetzelfde naarvoren brengen.
     
  13. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Is er al iets meer bekend rond Infogrames.. :mad: :'-(
     
  14. Netrab

    Netrab Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor maar dat is wel vrij waardeloos wat je zegt. Kun je net zo goed tegen de mensen die een loading bug hebben zeggen: "Race dan niet en ga lekker door de menu's heen scrollen". Als je het spel koopt kun je op z'n minst verwachten dat de soundtrack en de muziek niet haperen.
     
  15. -=Nick=-

    -=Nick=- New Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat jij nu zegt is pas vrij waardeloos
    Beter geen muziek, dan helemaal niet rijden
    je gaat toch geen spel kopen alleen voor de muziek.
     
  16. Netrab

    Netrab Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat wij helemaal op een lijn zitten. De muziek uitzetten als het geluid hapert zie ik niet als een oplossing voor het feit dat een product niet voeldoet aan de eisen die je stelt bij het aanschaffen ervan.
     
  17. Skendel

    Skendel Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk ... Als je problemen met bijvoorbeeld je auto hebt ga je ook meteen naar de fabrikant in plaats van naar diegene waar je de auto gekocht hebt (dealer). :confused: De fabrikant ziet je aankomen.... En zoals door Infogrames gevraagd heb ik de gegevens van mijn Xbox gestuurd maar helaas niks meer gehoord.

    Als ik hem bij een normale winkel had gekocht (ipv webshop) had ik hem allang terug gebracht en mijn geld terug gevraagd....
     
  18. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die bug 1 keer bij race 5 opgelost Ik heb de cd onder de kraan gehouden en die in m'n xbox gestopt. Toen kreeg ik zo'n dirty disc error en daarna xbox opnieuw opgestart race 5 weer geselecteerd en toen deed hij het weer. Maar nou zit ik in race 40 en heb het zelfde geprobeerd maar nou lukt het niet. :mad:
     
  19. Angelfire

    Angelfire 360'ed

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoelde ermee te zeggen dat je daarmee het probleem niet oplost. GCshop kan er ook niets aan doen dat er bugs in het spel zitten. Je kunt dus beter je probleem bij infogrames aankaarten, want zij zijn diegene die er daadwerkelijk iets aan kan doen.

    Als je je spel wilt terugbrengen/geld terug oid wil dan moet je idd bij GCshop.nl zijn, maar voor een oplossing kun je imho beter bij Infogrames aankloppen.
     
  20. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    H'm Het is nu 11.08 uur en ze nemen nog steeds niet op bij Infogrames. En die mail die ik ze stuurde is niet aangekomen. Volgens mij hebben die gasten nu een algehele communicatiestop afgekondigd of zo. Nouja, gewoon blijven proberen maar.....
     

Deel Deze Pagina