1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Racing Evoluzione DEEL 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 15 feb 2003.

  1. Netrab

    Netrab Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt ze natuurlijk ook een mailbom sturen met de tekst " Er zit een bug in RE!"
     
  2. De Maki

    De Maki Active Member

    Berichten:
    723
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb iig een onvangstbevestiging van mijn e-mail gehad, dus dat is alvast iets, maar ik ben benieuwd wat ze je over de phone te melden gaan hebben (als je iemand aan de lijn krijgt tenminste...)
     
  3. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem afgelopen donderdag gekocht bij FRS kan ik hem dan nog gewoon ruilen? op het bonnetje staat binnen 24 uur
     
  4. underhunter

    underhunter XBW member 706

    Berichten:
    683
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had infogrames eerst gebeld, en ze zeiden dat ze er mee bezig waren. Ik snap niet waar het aan ligt, ik was al een nieuwe begonnen en toen liep hij weer vast. Gelukkig kan ik doorspelen door de championship over te slaan. loopt hij drie races later weer vast. gelukkig was er net een nieuwe amateur mode geopend voor mijn nieuwe sportscar. nou maar afwachten.
     
  5. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil gewoon RE man dik vet mooi spel. Maar die bug is irritant ze moeten gewoon die bug weghalen en dan iedereen die verkeerde versie op laten sturen en dan een goede versie terug sturen
     
  6. supermiepie

    supermiepie born to play

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon schandalig van Infrogames naar dit ik dit allemaal heb gelezen.
    Daar dok je ongeveer €60 (fl 132.20) voor.
    Ik vindt dat Microsoft een soort garantie moet geven voor dit soort dingen(bugs) zij geven uiteindelijk toestemming aan Infrogames om het spel te lanceren dus een soort steekproef controle.:+
     
  7. Skendel

    Skendel Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat er een bug in zit is nog daar aan toe maar dat er totaal niet gereageerd wordt op klachten is gewoon belachelijk.

    Misschien dat we met zijn allen eens een mailtje kunnen sturen, bijvoorbeeld naar de PR (Public Relations) afdeling op het hoofdkantoor in Frankrijk hier?? ... Iemand anders suggesties
     
  8. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Nederland heeft ook een PR bureau, dat is het probleem niet. Infogrames is heus wel op de hoogte van de problemen en heeft ook al officieel gereageerd (check ergens eerder in dit topic). Beetje onzinnig om met zn allen mailtjes te gaan sturen over hetzelfde probleem. Infogrames WEET dat het een veel voorkomend probleem is en is uiteraard aan het kijken naar de mogelijkheden om dat probleem op te lossen.
     
  9. Skendel

    Skendel Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp dat jij/XBW de contacten met Infogrames in stand wil houden zodat je op tijd je review copies etc. krijgt, maar het probleem is nu al meer dan twee weken bekend en er is nog geen enkele medeling door hen gedaan. Ook ik heb de gegevens van mijn Xbox gestuurd maar niets meer gehoord. Volgens mij is dit niet de manier waarop je met klanten om moet gaan. Maar goed, ik begrijp het hoe en waarom van je standpunt...
     
  10. chaser2600

    chaser2600 X-gamer

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    ehm zou het iets met je xbox dashboard versie te maken kunnen hebben ?
    ik heb namelijk xbox live via splinter cell geinstalleerd en bij mij is ie vastgelopen en ook de bug van de replay heb ik gehad.
    een vriend van mij heeft niet dat live gedoe geinstalleerd en heeft tot op heden nog nergens last van gehad.
    de kans is klein dat het hier aan ligt maar wie weet....
     
  11. Netrab

    Netrab Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook geen bug en geen Live update.
     
  12. Skendel

    Skendel Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen Xbox Live geinstalleerd maar wel een bug :'-(
     
  13. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het onwaarschijnlijk is dat er een "1.1" versie gaat komen van dit spel. Is destijds bij Crazy Taxi toch ook nooit iets van gekomen ?

    offtopic: Ik had ook problemen met mijn Hitman 2. Bel ik naar Eidos, zeggen ze dat het een bekende bug is en dat ze er geen oplossing voor hebben (!) Of ik ook een PS2 heb, dan kan ik mijn Xbox versie kostenloos omruilen voor een PS2 versie. Heb ik gedaan natuurlijk. Goeie reclame voor Xbox zeg.....:{ :{
     
  14. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag Re HELEMAAAL UITGESPEELD! en nog geen bug gehad!!!
     
  15. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Zullen we dan nu ruilen.. :'-(

    Man, kzou een levensgroot feest vieren als ik jou was. :eek:
     
  16. underhunter

    underhunter XBW member 706

    Berichten:
    683
    Leuk Bevonden:
    0
    Het heeft geen zin om te ruilen, ik neem aan dat iedereen precies hetzelfde cd'tje heeft maar net iets andere onderdelen in zijn Xbox, daar ligt het aan, niet aan de cd.

    Maar infogrames had daar natuurlijk op moeten letten.
     
  17. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies, in een andere Xbox loopt ie waarschijnlijk weer wel vast.
     
  18. diazull

    diazull game junkie

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb vandaag de eerste hanger gehad, ik heb 73 races gewonnen en tijdens het laden van de laatste race van een championship kapte ie ermee,ik d8 laat ik maar niet drastisch om gelijk save games te deleten laat ik eest maar ff een reset doen en zien wat er gebeurt, en voila nu liep hij gewoon lekker verder tijdens dezelfde champ.ship, heb daarna nog een 4 tale races gedaan en ging verder goed.;) ik hoop dat het 1 malig is en blijft, ik had op een ander forum gelezen dat iemand precies het zelfde had en dus na een reset ook gewoon netjes door liep. lijkt dit niet veel op een drive probleem, moeite met laden ook omdat hij op zoveel verschillende plekken blijft hangen bij iedereen??
     
  19. De Maki

    De Maki Active Member

    Berichten:
    723
    Leuk Bevonden:
    0
    Het probleem is momenteel dat er gewoon geen duidelijke lijn in alle problemen is te herkennen. Ik heb uiteraard ook gewoon mijn Xbox gereset toen dit probleem zich voordeed in de hoop dat ik mijn savegame niet kwijt zou raken, maar helaas... De volgende keer dat het level "industrial sabotage" werd geladen, liep het spel weer vast.

    Vorige week al tweemaal (1e keer melding van probleem, 2e keer met gegevens van mijn Xbox) een e-mail gestuurd aan Infogrames, maar geen reactie ontvangen. Gisteren heb ik het spel weer eens gespeeld en de challenge niet geaccepteerd en toen ging hij gewoon verder. Ben wel benieuwd of ik die challenge nu nog een keer ga krijgen en of hij dan weer vastloopt.

    Ik hou jullie op de hoogte mocht het probleem weer voorkomen.
     
  20. Skendel

    Skendel Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij liep ie ook bij die challenge (Industrial Espionage) vast. Na reset heb ik de challenge niet geaccepteerd waarna ik inderdaad ook verder kon spelen. Helaas duurde de pret niet lang want een race of 10 verder liep ie weer vast en nu kan ik dus niet meer verder :'-(
     

Deel Deze Pagina