[Centraal] Racing Evoluzione DEEL 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 15 feb 2003.

  1. maximus

    maximus loud pipe save lives

    Berichten:
    242
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel gisteren ook uitgespeeld. Alle challenge wedstrijden geaccepteerd en nooit één probleem ondervonden.
    Ik heb iets van een 124 racen uitgereden als éérste en nu is ALLES vrij in arcade mode.
     
  2. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Lucky Bastard. :mad:
     
  3. Japzor

    Japzor ... Biertje ?

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    1
    Heeft iemand hier al contact gehad met die mensjes van infogrames ?? Ben best geinteresseerd in deze game , alleen verpest die bug het... Strax heb ik het ook , heb ik geen zin aan.
     
  4. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze een email gestuurd, maar nog niks terug ontvangen
     
  5. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Jah ik heb ze ook een mailtje gestuurd.. om er daarna nix meer van te horen...

    Ik had die bug na 23 races, en heb het spel daarna in een hoek gesmeten... Is echt zo kut, zit je zolang te wachten op een spel dat zo ontzettend cool lijkt te worden... Leg je er meteen de eerste dag 65 euro voor neer... en dan wordt je zo genaaid...

    Ik denk niej dat ze het ooit zulle fixen... dat ze ooit iets zulle regele voor iedereen met dit probleem.. Tis gewoon weggegooid geld geweest... dit kuttige RE..
     
  6. De Maki

    De Maki Active Member

    Berichten:
    723
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou bij mij is nu dus exact hetzelfde het geval. Het leek allemaal goed te gaan door de challenge niet te accepteren, maar nu ben ik een race of 10 verder en hoppa.. hangen!

    Echt knap waardeloos en het wordt dat tijd dat Infogrames eens haar verantwoordelijkheid neemt en een officieel bericht naar buiten brengt en dan bedoel ik niet een "oplossing" die WouteR hier geeft op xbw als oplossing aandragen.
     
  7. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, breng ze gewoon allemaal lekker terug naar de winkel. Heb ik ook gedaan. Alleen de mensen die hem bij GCshop.nl hebben gekocht hebben dan wel een probleem. Wij hebben hem al uit de handel genomen....
     
  8. ArCaDe

    ArCaDe Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel RE sinds dag 1 met de volgende settings... en nog nooit 1 bug tegengekomen (oops, jawel, de replay bug) LOL... :)

    Misschien een tip om te proberen?

    1 ) Mode Pal60 Hz ON... (in Xbox dashbord).
    2 ) Vibration Off... (in Options van RE).

    Met deze instelling heb ik 3 profielen aangemaakt...
    1 ) Easy = 89 races won.
    2 ) Normal = 124 races won... opgelost! :)
    3 ) Hard = 68 races won.

    Op het laadscherm kun je aan de hand van een "wit balletje", rechts naast je naam, zien onder welke "difficult" level je gesaved hebt (1 balletje = Easy, 2 = Normal en 3 = Hard).

    Deze laatste informatie staat NIET in de handleiding... shame on you Infogrames!

    PS: Ik heb XBOX version 1.0 (op 14 maart 2002 gekocht).

    Greetzzz,
    ArCaDe.
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2003
  9. De Maki

    De Maki Active Member

    Berichten:
    723
    Leuk Bevonden:
    0
    En waar werk je dan?

    Misschien dat ik 'm wel terugbreng, maar dan moet ik 'm waarschijnlijk ruilen tegen een ander spel en ik weet echt niet waartegen ik 'm dan zou moeten ruilen.
     
  10. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Same here eigelijk :) Maar misschien dat ik hem dan maar ga verkopen (tweede hands). De laatste tijd ook geen problemen meer tegengekomen, maar het is niet echt mijn spel.
     
  11. patsem

    patsem zie hierboven

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    2
    Tip : Ga eens Mercedes World racing checken. Die is volgens mij
    veel vetter als RE. Zelfs al had Re geen bug dan rijdt ie nog als een draak op rolschaatsen
     
  12. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal eens kijken naar dat spel, alleen heb ik persoon liever meer keuze qua auto's en niet alleen één merk + had ik dan liever BMW ofzo gehad ;)
     
  13. patsem

    patsem zie hierboven

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    2

    er zitten toch zo'n 100 + auto's in en sommige zijn HEEL vet !
    Ik zou hem ff proberen in de shop en dan weet je alles.
     
  14. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal eens kieken, thanks
     
  15. Skendel

    Skendel Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag maar weer eens op Internet gezocht naar een oplossing. Het blijkt dat ook de Amerikaanse versie (Apex) de bug heeft. Daar vond ik de volgende oplossing die bij mij werkt, al weet ik niet voor hoelang (ik heb de bug al twee keer eerder gehad).
    Speel drie andere spellen (speel ongeveer 5 minuten per spel). Start dan op zonder disc en ga naar het memory/harddisk menu en delete de settings file van RE (let op, dit is dus niet de savegame; selecteer het 'kleine' cirkeltje rechts). Je verliest nu alleen de settings (cameraview, geluid etc.) maar NIET je savegame. Start nu gewoon RE weer op. Ik kan door deze oplossing (voorlopig??) weer verder spelen.
    Toch wacht ik nog steeds op een oplossing van Infogrames of de winkel (in min geval GCshop.nl).
     
  16. De Maki

    De Maki Active Member

    Berichten:
    723
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm.. dat is wel iets om te proberen, want alleen de settings kwijt is geen probleem, maar ik zou het echt zonde vinden om mijn savegame weg te knikkeren zonder de garantie te hebben dat het probleem hiermee is opgelost.

    Misschien dat ik deze oplossing vanavond nog ff ga checken, want daarna zal er niet veel van gaan komen.. CARNAVAL :+
     
  17. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Gameshop Powerplay in Amsterdam. Tja, bij de meeste winkels zul je idd geen geld terug krijgen. Misschien kunnen sommigen van jullie bij de winkel waar je hem gekocht hebt wel terecht voor tegoedbonnen of cadeaubonnen. Als je geen andere game weet die je wil tenminste. MGS Substance komt wel volgende week hé.....
     
  18. De Maki

    De Maki Active Member

    Berichten:
    723
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal eerst maar eens die oplossing van Skendel maar eens proberen. Als dat niet lukt ga ik toch maar terug naar de FRS en hopelijk dat ik 'm dan kan omruilen en dan zal het denk ik idd MGS worden... wist niet dat die volgende week al uit zou komen :)

    Heb bij de FRS ook al eens gehad dat er een foutje in een DVD van Friends zat waar ik pas na weken achter kwam. Kon hem toen zonder problemen omruilen, dus hopelijk dat ze nu ook zo soepel zijn.
     
  19. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Mij kennen ze zo onderhand wel en ik denk ook wel dat ik hem mag ruilen maar ik wil gewoon dit spel hebben en geen andere
     
  20. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al 45 races gedaan en nog geen enkele crash. Hoop ook dat ie niet komt:9
     

Deel Deze Pagina