[Centraal] Racing Evoluzione DEEL 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 15 feb 2003.

1. Baltimore Raven

Baltimore Raven PRO-BOWLER

Leuk Bevonden:
    0
    Kwas van plan mijn exemplaar vandaag te gaan ruilen in de winkel waar ik hem gekocht had. Ik stelde dit voor en zij zeiden me eerst eens contact op te nemen met infogrames dus hebben ze me een telefoonnr gegeven. Ik dus onmiddellijk gebeld en luisterde verbaasd naar wat ik toen hoorde. Infogrames schuift de schuld door naar ms. In ieder geval noteerde hij mijn gegevens en beloofde iets te laten weten wanneer er nieuws komt. Hij vertelde erbij dat hij tot nu toe slechts 15 probleemgevallen te horen gekregen. Het telefoonnr is (rekening mee houdend dat ik vanuit Belgiƫ moest bellen) :
    0031/40 239 35 71 in geval dat jullie ook op de hoogte willen blijven.

2. William

William -

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb net toevallig met Milestone (de ontwikkelaar) gesproken. Volgens Milestone weet Infogrames al een tijdje van de bug, en heeft Infogrames ondanks dat toch besloten om de game, inclusief bug, te releasen in de US. Natuurlijk was Milestone daar niet blij mee.

Met andere woorden, gewoon klagen bij Infogrames, waar ze echt wel weten wat er aan de hand is.

3. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga vandaag proberen om 'm om te ruilen voor een ander spel bij de FRS. Ben benieuwd of ze accoord gaan aangezien ik 'm op 11 februari heb gekocht. Heb echt geen zin om met Infogrames contact op te nemen aangezien ik ze een ruim een week geleden al een e-mail heb gestuurd en sindsdien niks meer van gehoord. Heb alleen een ontvangstbevestiging gehad in Outlook, maar ook geen leesbevestiging, geen reactie, nix nakkus nada :mad:

Dus dikke vinger voor Infogrames en nu maar hopen dat FRS er ook zo over denkt. Iemand toevallig nog een suggestie voor een leuk spel wat momenteel in de winkel ligt? MGS zal er waarschijnlijk nog niet zijn, anders zou dat 'm wel worden.

4. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een flessers zeg ! Alleen hier al zijn er veel meer dan 15 gevallen bekend. Dan zullen er over heel Europa toch wel meer dan 15 mensen geklaagd hebben bij Infogrames denk ik dan.

@ De Maki: Wij hebben MGS 2: Substance al sinds gisteren hoor. Of de FRS hem heeft weet ik niet.....

5. Zhin

Zhin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar werk je dan....?

6. Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    Gameshop Powerplay te Amsterdam.

7. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij de release van RE was de FRS ook erg laat. Toen hadden jullie 'm ook al bijna een week ofzo en toen hadden ze 'm pas bij de FRS binnen. Dus ik vrees dat ie er vandaag nog niet zal zijn, maarjah ik blijf hopen.

En die lui bij Infogrames zijn echt zwaar lullig bezig door gewoon het grote vraagteken uit te hangen. Ik verwacht echt geen antwoord meer vanaf die kant. Volgens mij zijn de mensen die last hebben van de bug gewoon geflest en kunnen ze het beste allemaal proberen de game om te ruilen voor een andere.

8. masterape

masterape Guest

W00t 3 vollen thread al over RE. Dit blijkt dus een indrukwekkende racegame te zijn:eek:

9. patsem

patsem zie hierboven

Leuk Bevonden:
    2
    Tja, of een racegame met een flinke bug waar iedereen het over heeft |:-

10. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    wow, kheb net RE en.... die bug baart mij zorge:{
    het is dus na 15 races volges jullie, is dit dan in de dreammode?:{

11. XtotheBOX

XtotheBOX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het spel nu al een tijdje en ben zeker verder dan 15 races ben al bij Supercar en heb nog geen problemen gehad.

12. Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    Het is bij iedereen bij andere races volgens mij..... Soms vlak voor het eind van het spel !

13. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Een aantal hebben de game uitgespeelt ZONDER bug, maar dat zaijn er nu 2 ofzo, ik heb nog geen bug gehad en zit in 90 races

14. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren ff terug geweest naar de FRS. Heb het spel ondertussen al bijna een maand, maar ze deden absoluut niet moeilijk met het ruilen.

Heb nu een nieuwe CD meegekregen en vanmorgen voor ik naar m'n werk ging ff getest en bij het punt waar hij voorheen vast liep, gaat ie nu iig verder. Level wordt geladen, dus ik ben nu toch wel erg benieuwd of het echt aan de CD heeft gelegen, wat ik betwijfel. Dit weekend maar eens flink gaan spelen om te zien of die bug weer terugkomt.

Het is iig zo dat als ik nu met deze nieuwe CD weer last krijg van de bug ik terug kon komen bij de FRS om het spel om te ruilen voor een ander spel. Ben benieuwd... and I will keep you informed :)

15. Netrab

Netrab Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gelukkig na 90 races nog steed geen last gehad van "De Bug" dus ik ben nog heel te vreden over het spel. Wel jammer en stom van Infogrames dat ze doen alsof hun neus bloed.

16. DaNoS

DaNoS Geboren Held

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel dus ook een aantal dagen...
    ook bij mij kwam die bug erin bij de 12e race ofzow....
    ik heb toen ff twee andere spellen gespeeld, zodat alles van RE uit het cache werd geknikkerd, en toen werkte die weer...
    sinds toen geen hangers meer gehad!
    Zwaar vet spel!!! Ben niet meer weg te slaan achter mijn breedbeeldtv'tje.... :9 :9 :9

17. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Afgelopen weekend regelmatig zitten spelen... en "slechts" 1 vastloper gehad. Alleen dit keer niet de bekende bug tijdens het laden maar tijdens het racen liep ie compleet vast. ff reboot gedaan en sindsdien ging vastloper meer gehad, alleen ik ben me hoe langer hoe meer aan het spel gaan irriteren. De AI is echt waardeloos en om te :'-(

Van mij hadden ze die irritante "catch up" functie eruit mogen halen of anders iig bij de opties de mogelijkheid moeten bieden om 'm aan of uit te zetten, want het is gewoon te zot voor worden met dit spel. Als je super goed rijdt, komt het aan op de laatste paar bochten, maar als je super slecht rijdt kun je alles in de laatste paar bochten ook nog goed maken terwijl ze gewoon van je weg gereden zouden moeten zijn. Denk dat ik 'm morgen toch maar ga ruilen aangezien ik dus wel weer een vastloper heb gehad. Het hoeft van mij gewoon niet meer met deze game... Infogrames bedankt :mad:

18. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    waarom zegt iedereen dat het zo'n vet spel is maar is ie toch wel veel bij het forum van ruilen en verkopen?

19. Offtrack

Offtrack ForzaGT :)

Leuk Bevonden:
    6
    mensen die een paar keer tegen die bug aanlopen, hebben het gauw gehad.... Trust Me...

Intresse in een exemplaar?

20. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    hehe:D heb zaterdag RE aangeschaft en het is best wel een vet spel. Zit nu achter de 3de cup van het spel en speel in medium.:)
    heb trouwes nog niet die bug tegengekomen:{ :D
    maar kheb ff een vraagje: kheb nu 26 races gewonnen en R&D heeft net mijn eerste sportcar geleverd, OK, uiterlijk valt best mee maar kheb hem net uitgetest op de test track en hij bevalt me niet echt. hij rijd namelijk maar even snel als mijn Swagger Nerve in racing-mode,maar hij remt slechter. is het omdat deze sportcar (het is standaard zo een rode jaguar-type) nog maar in street-mode zit of is het gewoon een slechte auto.kan toch nie!:{
    HELP
    alvast bedankt

Deel Deze Pagina