1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Racing Evoluzione DEEL 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 15 feb 2003.

1. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    omdat ie nog maar in de street mode zit, ik was zelf ook verbaast in het begin

2. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    heb gister RE gekregen (lees:gerolen) via X-Bazar, en het bevalt me uitstekend, mooi graphics en vette concept cars..

alleen de besturing was ff wennen, ff maar.. nu speelt het alsof er een engeltje in me handen pist...
    Heb vandaag een reseptioniste gekregen :D

3. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Is er nogsteeds niets 'bekend' bij Infogrames..? :'-(

@Dioga, wtf is gerolen? :confused: :D

4. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    verleden tijd van ruilen, toch ?

5. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Das toch gewoon geruild :confused:?

Maar niw, ik durf nu bijna geen RE te spelen omdat ik bang ben dat ik die bug weer tegen kom.. :{

6. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    nee dat is gerolen, daar werd ik laatst door iemand op verbetert hier op het forum, daar ik dacht dat het ook geruild was... Maar zoek het eens op in de Dikke van Dalen.

wacht, ik zal zelf eens kijken...

- ik ben nog geen bug tegengekomen, gelukkig.. Ben je dan je save game kwijt ?

7. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Boeit niet zoveel heur.. :9
    Maar tis toch echt geruild.. :eek:

Ik zelf heb wel mun savegames verwijderd.. Maar ben dan nu ook verder dan waar eerst die bug zat. :cool:

Laatst bewerkt: 10 mrt 2003
  8. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    je hebt gelijk, tis geruild... straf me maar :p

Weet je trouwens ongeveer waar ik due bug zou kunnen tegenkomen, dan kan ik me er misschien op voorbereiden - en wat houd de bug precies in, wat gebeurt er dan ... ?

9. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    *Straft Dioga. :cool:

Bij mij was die bug rond m'n 50e race, toen ik klaar was met die race wou ik gewoon, zoals gewoonlijk, naar m'n garage. Toen hij m'n garage laadde liep hij ineens vast. Paar x gerestart, nix hielp, dus savegames verwijderd, 3 games gespeeld en weer opnieuw begonnen. Nu ben ik rond race 70 ofzo. :)

10. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De bug treedt op bij het laden. Zoals je kunt lezen heeft RuffRyder de bug bij het laden van de garage, maar de meeste mensen hebben 'm bij het laden van een race, zoals ook ik :mad:

Vanmiddag ga ik terug naar de FRS om 'm om te ruilen voor een andere game, hoewel ik 'm ondertussen al bijna een maand heb :9 Doen ze gelukkig niet moeilijk over en echt perfecte service :)

11. systemerror14

systemerror14 Sonic Deaf Monkey

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond dit spel zwaar tegenvallen... ik dacht een hele lange tijd dat je echt auto's kon ontwerpen, maar uiteindelijk moest je gewoon een beetje een kiezen uit 3 onderwerpen:mad: :mad:

12. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In het begin was ik zwaar onder de indruk van dit spel, maar dat kwam voornamelijk door de fantastische graphics. Hoe langer ik het echter speelde, hoe meer ik me aan het spel begon te ergeren:

- Slechte AI
    - Waardeloos geluid: het is net alsof de Josti Band een slechte dag heeft ofzo, klinkt nergens naar.
    - Menu-interactie is gewoon erg slecht. Je moet iedere keer eerst volledig terug naar je garage om een race opnieuw te rijden. Waarom niet gewoon ff een eenvoudige "restart" functie in het menu :confused:

Ik zal het spel iig aan niemand meer aanraden. Erg jammer, want het spel had het echt in zich om een topper te worden, maar door de vele fouten heeft het jammerlijk gefaald.

13. DaNoS

DaNoS Geboren Held

Leuk Bevonden:
    0
    Kan niet vaak genoeg gezegd worden...
    het is niet nodig om je savegame te verwijderen... dat is werkelijk idioot, zeker als je al zover bent...
    Bij mij werkte het gewoon door ff twee andere spellen te spellen en de settings van RE op de harde schijf te verwijderen...
    Daarna spel opnieuw opgestart en alles liep weer perfect...
    moest alleen ff mijn gamesettings weer opnieuw instellen...
    save game verwijderen is dus niet de oplossing en is zonde van de tijd..
    gewoon ff 2 andere spelletjes spellen waarbij ook iets gesaved wordt, dan is RE uit je cache geheugen....

Mazzel DaNos 8)
    en RE is dus echt wel een vette racer...
    Beter dan collin mc rea met die lelijke platte bomen aan de zijkant!

Laatst bewerkt: 11 mrt 2003
  14. Skendel

Skendel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  15. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Hehe, wou ik net zeggen :cool:.

Ik stuur hem dus alleen terug als ik weer die bug tegenkom. :)
    Wel jammer dat je geen andere RE terugkrijgt, maar je geld :{.

16. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    damnz, ik ben vandaag de bug tegengekomen, bij de 20ste race...

Kon wel nog 1 andere baan rijden, maar moest er 6 "completen" en had er maar 5, zonder die ene ging er geen nieuwe Pro stuk open...

bah bah en nog eens bah, net dat ik alle roadsters had ontwikkelt..

toch een zeer vette game, qua graphics & originaliteit :cool:

17. VTec

VTec Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag niet zo snel staan wat er precies ging gebeuren, maar je krijgt dus je geld terug ?

Sorry, niet goed gelezen. Ze hebben het id over een refund. Wordt wel lastig voor hun om de bug op te merken, want soms komt het meteen en soms pas na een tijdje. Of hebben ze daar een truukje voor ofzo ?

Laatst bewerkt: 13 mrt 2003
  18. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    /me Zegt nog even dat je helemaal geen nieuwe game hoeft te starten en je savegames hoeft te verwijderen als je de bug tegenkomt.

Het enigste wat je hoeft te doen is je laatste race voordat de bug kwam opnieuw te racen (en te winnen dacht ik), hierdoor zal je volgende race het ook weer doen en kan je weer verder.

dit werkte bij mij en een vriend die hem ook tegenkwam (die heeft het ondekt)

Hopelijk doet hij het bij jullie ook

19. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem uitgespeeld :D

20. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    heb nu 32 races gewonnen, heb 5 autos en heb nog steeds die bug niet tegegekomen:9

Deel Deze Pagina