1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Racing Evoluzione DEEL 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 15 feb 2003.

1. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb iets van 60 races gewonnen en ook nog nergens last van gehad.

2. Masster Chief

Masster Chief Eat my bullets!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het ook in hetn begin gehad, en toen heb ik de truc toegepast, prima, maar later kreeg ik hem weer bij het circuit waar je 8 moet rijden. Echt klote, ben alweer opnieuw begonnen.

3. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    k.. RE helemaal uitgespeeld zonder die bug.. Op zich vond/vind ik het wel een leuk spel.. vind het alleen jammer dat de AI nog al eens wisselt in hoe goed ze zijn.. Ik heb een paar wedstrijdjes (van de 108 ofzo) hele spannende rondes gehad.. Dat het vanaf de start continu knokken was en dat ik met een paar honderdste won. Helaas gebeurde dit niet al te veel en lag ik meestal een 5 tot 10 seconden voor .. in een paar extreme gevallen zelfs 1 of anderhalf lap.. Anyway overal vond ik het een leuk spel maar er is zeker ruimte voor verbetering.. Jammer vond ik ook dat je maar (POSSIBLE SPOILER?) 1 dream car kan bouwen en dat eigenlijk de laatste paar wedstrijden de drive om verder te gaan een beetje weg is. Een race versie van de dreamcar was ook tof geweest natuurlijk..
    En die laatste paar banen.. zoals jungle book etc die zijn echt mooi.. Jammer overigens dat je geen wisselende weersomstandigheden heb..

4. carlito

carlito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het een redelijk spel, geen bug tegen gekomen

5. chaser2600

chaser2600 X-gamer

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet of het hier al eens voorbij is gekomen maar als je je game bij gcshop hebt besteld moet je ze ff mailen want dan ken je hem ruilen tegen een andere game.

6. Railgunner

Railgunner Tweaker

Leuk Bevonden:
    0
    Wat vinden jullie van deze game ten opzichte van Project Gotham Racing?
    Want daar ben ik helemaal leip van. :p

7. Sidereal

Sidereal Guest

vind het echt een dope game....heb nu 62 races voltooid...moet alleen nog een dreamcar bij elkaar racen...

maar hoe zit het met die trophies...

ben al met een aantal toernooien eerste geworden maar krijg echt geen beker ofsow....prijzenkast blijft leeg...maar goed, als dat mijn bug is ben ik tevreden ;)

8. .: JP :.

.: JP :. Shaken, not stirred!

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry voor de luiheid maar ik heb geen zin om de hele thread door te gaan lezen, ondersteunt dit spel Live?

9. RuffRyder

RuffRyder 360ยบ

Leuk Bevonden:
    2
  10. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Kvind de game wel lache alleen had op sommige gebieden er wat meer van verwacht :)
    Jammer dat er geen live optie opzit.
    En het "ontwerpen had anders gekunt" :D

11. MarXbox

MarXbox www.djaxn.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe is hij grafisch nou echt??
    T.o.v. PGR en Rallisport bijvoorbeeld?

12. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad dat vraag ik me ook af
    Ik heb PGR gehad. Vond ik best coole game. Ik mis hem zelfs en ga hem denk weer kopen en ik heb nu ook Sega GT 2002.
    Is het toch de moeite waard om ook deze race game te halen?
    Hoeveel auto's, banen heb je?
    Is het niet snel uitgespeeld?
    Heb je beetje variatie in het spel?
    Zijn de graphics beter/slechter dan de race games die ik eerder genoemd heb en rijden de auto's beetje oke?

13. xboxmaniaxx

xboxmaniaxx Loyal to the game

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat het spel een lekker lang is. De graphics zijn om je vingers bij af te likken en ja, die auto's rijden gewoon heerlijk.

Waar ik me wel heel aan erger is dat de tracks nagenoeg overal hetzelfde zijn, ze worden na verloop van tijd alleen langer, das alles.

Echt veel variatie zit er niet in, ook jammer dat je je wagen niet kan tunen.

14. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    jij Heb ze alle drie gehad zo te zien
    welke vond je het beste?

15. Alexx

Alexx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Na een hele tijd wachten heb ik eindelijk bericht van Infogrames. <>Geachte heer/mevrouw,

Ten eerste onze excuses voor het lange wachten.

In het spel Racing Evolutione voor de Xbox zit een bug.

Deze is er niet uit te halen en daarom stel ik voor u een speciale promo Dvd beschikbaar.

Op deze DVD staat het hele spel, zonder de bug.

Ik ben bereid deze op te sturen maar daarvoor heb ik uw adres nodig.
    <>

Ik hoop dat jullie eenzelfde bericht krijgen, zodat het leed een beetje verzacht wordt. Maar wat moet je op zoiets lang wachten.

16. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb 'm ook gehad 8)

Maar het antwoord heeft idd heeeeeel erg lang op zich laten wachten. Achjah, vind het wel zeer netjes van ze dat ze nu alsnog een goeie versie opsturen... had de mijne ondertussen alweer geruild voor MGS :9

17. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Moet je je eigen RE dan weer opsturen ? Of krijg je 'm gewoon gratis & voor niks thuisgestuurd...

Ik ben wel 3 keer opnieuw moeten beginnen voordat ik de bug omzeild had :mad:

18. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er wordt nergens in de mail iets gezegd over het opsturen van je eigen versie. Zover als ik het heb begrepen, wordt er gewoon een nieuwe naar je toe gestuurd.

In mijn e-mail aan die lui had ik ook het serienummer vermeld dus dat is wel voldoende denk ik zo.

19. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Ik ben gelukkig nu zover dat ie niet meer vastloopt, nieuwe vragen doe ik niet meer.. Maar het is wel een goeie service :)

20. VTec

VTec Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had ik id ook uit het mailtje begrepen. Goeie service in iedergeval, alleen een beetje laat ;)

Deel Deze Pagina