[Centraal] Rainbow Six Raven Shield

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 25 jan 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masterape

masterape Guest

Haha nog al logisch of niet?Maar ja het gaat toch bij beiden om stealth.

2. J-D

J-D ICE

Leuk Bevonden:
    0
    ja okay maar het gaat beide om andere stealth....
    persoonlijk vindt ik splinter cell stealth beetje mieterig, beetje in het donker verstoppen!
    en bij ghost recon ga je ergens liggen en snipe je mensen neer....

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Raven Shield is niet om stealth. Dat is een keuze die je kan maken.

Bij sommige recon missie's moet je overigens wel onzichtbaar zijn, maar dat terzijde.

4. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    hehe RS is all about met precies uitgemeten geweld zo snel mogelijk iedereen in de gebouwen neutralizeren :p

5. masterape

masterape Guest

Bij deze game speelt tactiek een heel belangrijke rol he?Hmmm dit is niet echt mijn soort maar toch koop ik hem. Bij SC wist ik ook hhmmm niet mijn soort maar btw een heel coole game.

6. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    RS heeft denk ik meer te bieden als SC
    Ik heb alleen nog maar de MP demo gespeeld maar toch...het is een combinatie van tactische teamplay, stealth, precisie, etc etc en je hebt veel meer koele gadgets...en strax nog xbox live ....cant wait

7. shootergod

shootergod Guest

weet iemand waar ingame filmjes te vinden zijn van raven shield( ign moet je dokken:mad: )?

8. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    raven shield word zo geilig! met dat voice communicating, vet overleggen van: ga jij met die drie via de achterdeur, ik ga via voordeur.. etcetera, echt machtig lijkt me dat..!

9. shootergod

shootergod Guest

echt wel :D

10. the stealthgod

the stealthgod The time has come

Leuk Bevonden:
    0
    voor jou dan wel zeker?
    laat me niet lachen :D

11. J-D

J-D ICE

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm volgens mij kan da met ghost recon ook hoor.

12. EliminatorX

EliminatorX Splinter-Cell Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Ik verheug me zo op TCR6: RS. Het word echt een TOPPER!
    Alleen al hoe de ventjes in elkaar zakken is MAGNIFIEK!!!!
    Het geluid brengt je in DE sfeer.
    Zo veel verschillende wapens met ieder andere eigenschappen en attachments...... :9

SEPTEMBER..... laat het SEPTEMBER zijn!!!!!!!!!

13. J-D

J-D ICE

Leuk Bevonden:
    0
    september wordt het ook, als je geduld hebt ;)

14. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Vanaf de e3 2002 leek Raven Shield mij al über cool :). Sinds maandag heb ik ook Ghost Recon, en da's ook best wel vet. In het begin ff wennen (eerste keer dat ik zo'n soort game speel, shame on me), maar als je het door hebt is echt cool!

Met je teammaatjes schuilen achter bosjes, en dan ineens even een korte periode van actie, en vervolgens weer alert rondlopen... :)

De game ademt sfeer en spanning uit, en de ventjes hebben over het algemeen een goede A.I. Ze schuilen achter bomen en bosjes, en vallen ook haast onzichtbaar aan, wat soms wel vervelend is. Loop je ineens rond, hoor je allemaal vijandelijk vuur maar je ziet de engerd niet :mad:.

Maar verder is het spel toppie 8)

Raven Shield wordt als ik het goed begrepen heb meer action-based, en da's zeker geen nadeel. Ik hou meestal niet van alleen Rambo-style je door levels heen werken, maar ik hou ook niet van om de 5 minuten een ventje tegenkomen (zeg maar Tomb Raider style :)).

Raven Shield wordt voor mij dan de perfecte mix. Tot dan vermaak ik mij wel met Ghost Recon op Xbox Live ;).

Laatst bewerkt: 21 feb 2003
  15. J-D

J-D ICE

Leuk Bevonden:
    0
    idd, ghost recon is helemaal niet zow slecht ;)
    ik hoop altans wel dat je op elite speelt want dan ben je in 1 schot dood en is ghost recon nooog spannender ;)

16. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik speel op recruit, en dat vind ik al moeilijk :{ . Maar goed, eerst even op recruit uitspelen, en vervolgens het echte werk met elite }:] ... (of misschien eerst nog veteran).

17. Rene23

Rene23 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    super

Ghost Recon is een super spel. Ik hoop dat er nog meer van dit soort spellen uitkomen...

18. Celtic-X

Celtic-X Royal Dutch

Leuk Bevonden:
    1
    Komen er wel... Zelfs halo 2 wordt een stukje taktischer. Daar is helemaal niets mis mee. Ik ben benieuwd naar de spellen in dit genre. Ik koop Raven Shield denk ik ook wel...

19. J-D

J-D ICE

Leuk Bevonden:
    0

geloof me, je hebt echt meer fun met elite, en je wordt dan gelijk ook veel sneller beter met ghost recon ;)

20. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina