*Gister met Sphinx gespeeld. Ging lekker hè? Iig, had beter niet kunnen zeggen dat ik er geen last meer van had. Want ik heb het nu dus weer wèl. :{
Rond half drie was de safe al te downloaden. Ik heb net twee hele rondjes spotwatch gespeeld van 10 minuten en niemand heeft alle objectives gehaald. Hij is wel cool. EDIT Het staat niet aangegeven dat er een download is en het is maar 8 blocks dus weer iets wat al op het spel stond.
Ik heb ook net gekeken en bij mij ook geen Safe bij de Content Download. Terwijl hij al wel volop gespeeld word. Vet frustrerend. kan het zijn dat het level nog naar bepaalde servers van MS moet en dat ik dan net de ongelukkige ben die op een verkeerde server zit ofzo? Zou wel kut zijn als ze net die copmuter vergeten waar ik op zit (en nog een paar, maar die zijn onbelangrijk )
"Safe" is echt vet. Downloads zijn echt veel beter geregeld dan bij Splinter Cell (waar je ze gewoon niet krijgt). Ik heb namelijk een filmpje voor de release van RtCW gedownload waarin Safe en Barn al te zien zijn.
En weer hebben ze niks aan de Bug gedaan! Dit konnen ze al verhelpen bij the Barn Download! Ik word echt gek van die freezer BUG!
Een filmpje van RTCW...gaaf...Kan je een link geven of zo? En die "Freeze Bug" dat zorgt voor veel irritaties...
Check je "tijd" op de Xbox...mijnes stond op 1:55 PM terwijl het al 17:00 was hiero...Toen ik dat had veranderd naar 5o PM...toen kon ik the Safe wel downloaden?????Heel vaag maar het werkte wel
Geen link, is namelijk al een vrij oud filmpje. Volgens mij zit er ook een flash van het level "Chateau" in btw.
Lees ik hier iets over nieuwe content!? OH VREUGDE!!! *Schiet met een rotgang de trap op, dondert bij de bovenste tree weer naar beneden. 2 gebroken benen als resultaat. Klimt wederom naar boven en zet zn XBOX aan!!*
nieuwe content.......OUDE CONTENT...VASTGEHOUDEN CONTENT! Daarom is de freezer bug er nog...de levels stonden al op de CD!
5e keer dat ik het zeg, Maar ik heb liever dat ze dit flikken dan dat ze vijf dowloadbare levels beloven en er vervolgens maar èèn uit brengen en vervolgens vrolijk verder gaan aan een volgend deel. :{
Volgend deel? waarom, alleen om de single player te verbeteren. Maar dat word toch baut. kan je beter de hele tijd DC uitbrengen. is het ook nog een beetje verdeeld, en blijft de community ook langer groot. Als die afgelopen is kan je beter aan een nieuw deel beginnen. dan kopen ze een volgend deel ook nog. Edit: Oeps!!! Ik lees weer eens verkeerd
Okay, ik heb net dit spel gekocht Wilde het live gebeuren ff uitchecken maar als ik een game join ben ik 'spectator'... enig idee wat dat inhoud? Mocht iemand met mij een rondje willen proberen, mijn tag is: captain vimes CU online?
hmm, heb het boekje doorgespit maar zag de term Spectator nergens vermeld staan... Of ik ben dyslectisch aan het worden? Anyways, ben er al achter dat je moet wachten tot de ronde voorbij is om mee te doen (jajaja, ben ongeduldig) T'is wel ff wennen, al die opties enzo, radiofrequentie zoeken als je de headset wil gebruiken. Oh well, oefening baart kunst Heb net wel enorm lang met een maat van me co-op gespeeld. Erg cool!