Je moet alleen wachten met joinen tijdens een elimination game Vimes. Objective,stopwatch en checkpoint kan je ten alle tijden joinen Hooooooooi
Ik speel nog steeds .. eigenlijk de laatste tijd alleen nog maar Wolvestein ... ik zal eens een servertje maken ... ... maar ja ik ben nog steeds geen goede gamer hoor ... het is wel fun! Ik gebruik trouwens de Gamertag: Saparato
hehheh, ik ben ook nog niet echt goed. Heb vanmiddag eindelijk een goede sessie gehad, als in: ik kreeg het idee een beetje in de vingers Met een nederlander en een duitser gespeeld, en het ging erg cool. Lekker plannen (ga jij rechts ga ik links) en als medic wat wonden verzachten. we werden wel vet ingemaakt maar als live-ervaring was het helemaal TOP kreeg daarna nog een invite van wat peeps hier voor MM3... was kort (moest helaas weg) maar erg leuk: allemaal nederlanders en dat speelt toch wel lekkerder. Lang leve zo'n forum als deze wat de friends-list betreft zeg!
Ik heb dit spel nu net. Ik bak er echt niks van . Wel leuk dat het samenwerken enzo meestal erg goed gaat. Veel vriendelijke engelsen die me alles leren enzo! Voeg me maar toe als je met een n00b wil spelen . boomer nl
Hey ik heb hem ook nu net, voeg me maar toe Maar hebben jullie ook zoveel lag? zal wel aan me verbinding liggen ik heb adsl basic
he heb het spel net gehaalt (40 euro)maar kan je ook online met een quest?(als dat al gevraagt is sorry)oja voeg mij ook please ff toe wil wel met nl spelen zat net met allemaal franse en er was meteen geen zak meer aan
Inderdaad, probeer je mee te spelen, bannen ze je meteen van het spel, zonder ook maar een woord duidelijk engels gezegd te hebben, het is me gelukt om al 1 keer te spelen Ik zal je toevoegen, als er meer nl'ers zijn, nodig me een keer uit, ik ben regelmatig, ook overdag live.
heb nu ook eindelijk xbox live en heb het al redelijk gespeeld alleen ik vraag me af of er ook nederlanders (van dit forum) in de top tien staan bij de statestieken (sta zelf laag maar kom naar boven) voeg mij ook maar toe gamertag = Rapdog
ik vind deze game zo saaaaaaaaaaaaaaaaiiiii na een paar keer spelen is het gedaan met deze spel. waarde los!!!!! dat jullie dat even weten
Ik heb de singleplayer net uit en vind het een prima game. Heb me prima vermaakt. De zombies en robots waren brak, maar wel sterk dus spannend. Ik houd meer van realistische (onrealistische) shooters, dus wel met mensen etcetc..geen space, robots, zombies etcetc... Maar dit was wel te doen. Nu live? Om zaken als Lag en Kicks etcetc tegen te gaan is het natuurlijk het handigst om alleen met bekenden te spelen. Wordt er hier in groepsverband ge-RTCW-ed??? Ik ben natuurlijk een n00b, dus verwacht er nog niet teveel van. Maar voeg me toe...en ik speel binnenkort wel een potje mee. Ik hoop dat het leuk is op live, heb alleen geen zin in vervelende fransen etc. mX
Mja, imo beste xbox live spel. Zit nu ook in een clan (WlW) en dat vind ik erg leuk, gewoon in teamverband te spelen is echt cool!
ik niet, ik vond de SP echt leuk, vooral sommige missies blonken echt uit, bv. die laatste van die airbase missie, waar die paratroopers komen - dat gunnetje is ZO vet Anyways, ik zoek ook wat mensen om mee te spelen, misschien kunnen we eens een tijd afspreken met zn allen? Gamertag LeoGeo