1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Return To Castle Wolfenstein [Live]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Darkwing, 17 mei 2003.

  1. WtR

    WtR Addicted 2 Xbox

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem ook gekocht
    super multiplayer
    en singleplayer werkt ook leuk

    als iemand een keer zin heeft om samen te spelen voeg maar toe: WtR
     
  2. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    laten we een keer afspreken dan..ik kan 10 mensen hosten
     
  3. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag voor het eerst live RTCW gespeeld, ging leuk. Net de single player uit. Lijkt bijzonder veel op goldeneye :) Lekker bunny hoppen....

    Ik vind de rol medic wel leuk, maar ik mis de paratrooper rifle..
    Vraag: Kun je die ook gebruiken? Want de guns waar ik vanavond mee speelde waren brak....

    Verder is in de singleplayer de mauser wel leuk, maar in mp brak, want je ziet ze helemaal nergens.

    Vraag: Hebbik geen scope meer op xbl??? Want ik wil wel eens zien waar men zit op afstand??

    Vraag: Kan er ook een guest meespelen???

    thanks,

    mX
     
    Laatst bewerkt: 6 aug 2003
  4. LeoGeo

    LeoGeo Commodore

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    1
    Even je vragenvuur beantwoorden:
    In de MP heb je alle guns behalve paratrooper rifle (*snif*, mijn favoriet!,) snooper rifle, tesla rifle. Dat zijn ze geloof ik wel. Alle guns kun je alleen maar gebruiken met de Soldier, de andere kunnen alleen MP40's/Thompsons/Stens (die silenced dingen :confused: wie gebruikt dat online?!)
    Je kan voor zover ik weet geen guests meenemen
    En je hebt een scope op XBL, je moet dus de soldier zijn met Mauser en dan gewoon Y om te zoomen :| werkt perfect hoor. Maar snipen op XBL op laggy servers, ook al is er maar een klein beetje lag, is heel erg naaiend vind ik altijd.



    Dialogical, 10 mensen hosten, geweldig! Ik doe absoluut mee, dat is gewoon zo vet, lekker met zn allen objective gaan doen ofzo.... :D Laten we een tijd prikken, hoe laat kunnen jullie? Ik kan nu dus eigenlijk altijd overdag, maar 's avonds tussen 8 en 11 niet omdat dan mijn ouders journaal/films kijken. Voor de rest vind ik alles best (ik vind t ook prima om gewoon tot 1 uur ofzo door te spelen hoor) Zeggen jullie t maar...
     
  5. Sphinx

    Sphinx Active Member

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben altijd wel in voor een goed potje Wolfenstein.......dus mensen die me nog niet kunnen/kennen/of ooit gezien hebben op Live.....

    Sphinx NL....8)


    Most of the time i kick ass8)
     
  6. Nederland

    Nederland Geen

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, ik speel het ook sinds een paar dagen. Single player is matig, maar de multiplayer (online!!!) TOP! _O_ Vooral Beach Infiltration is cool, maar destruction mag er ook zijn. Ook leuk dat er al redelijk veel content te downloaden is. :9

    Snelle servers zijn makkelijk te vinden door de groene lampjes. Mocht de verbinding haperen dan wordt dat optijd aangegeven.

    BTW: Wolfestein LIVE lijkt wel overruled te zijn door Engelsen, iemand enig idee hoe dat kan? Niet dat ik er problemen mee heb, meestal wel aardige teammates, mate :+
     
  7. LeoGeo

    LeoGeo Commodore

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    1
    Lol, idd, ik kom ook superveel Engelsen tegen. Ik heb 1x Duitsers gezien en 2x fransen. Dat is gewoon TE irritant hoor, echt waar, dat ze dan zo in het frans gaan brabbelen. Dus ik zou zeggen wees blij :)
     
  8. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Krijg mij RTCW morgen of na het weekeinde voeg me maar toe aan je frienlist wie dat wilt.
     
  9. WtR

    WtR Addicted 2 Xbox

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb bepaalde mensen toegevoegd hier,
    wie ik vergeten ben pls voeg mij toe
    nick: WtR

    grtz
     
  10. Beatle

    Beatle xX Postduif Xx

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m ook al een tijdje en ben diep onder de indruk. Niet alleen van het spel, maar ook van de gamers die het spelen. Ik speel regelmatig Halo multiplayer met vrienden en win altijd! Ik kom op xblive in een spel rtcw terecht en ben regelmatig na een minuut dood bah! Ik denk dat ik goed moet oefenen, practice makes perfect! Wel moeilijk trouwens als je telkens zo snel gefragged ben en dan moet wachten tot het spel weer opnieuw start. Iemand een tip?
    Verder speel ik objective en stopwatch niet zo vaak omdat ik geen flauw idee heb wat je bij iedere missie moet doen. Is er niet een of andere website waar je dat kan vinden? Heeft iemand een ander idee? Help, want ik vind het spel wel super!!
     
  11. Sphinx

    Sphinx Active Member

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    1
    Van de week met "SecondRicoChet" gespeelt.....ging onwijs lekker(heh Rico8) )...
    Maar de "Chateau" die is gewoon vet.......dat is een hele mooie map vind ik....en heel tacties voor zo wel "Axis" als "Allied"...
     
  12. LeoGeo

    LeoGeo Commodore

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    1
    Idd mooi spel, even antwoord op je vragen:
    - Zorg voor een medic, ga niet alleen rondlopen in het midden van Destruction terwijl er een 5v5 wordt gespeeld, tja dan vraag je erom. Als je doodbent meteen medic door de communicator krijsen en op links drukken op D-Pad, dan zien de medics dat op hun compass. Zorg ook dat je niet opgeblazen wordt :p hoewel dat niet aan jou ligt natuurlijk
    - Als je wil weten wat je moet doen kun je op zwart drukken tijdens game, daar staan de objectives die je als team moet doen. Bij de ene staat er dan dus "obtain/destroy/infiltrate/etcx." en bij de ander "prevent..." Soms staat dat er en dan weet je niet wat dat precies betekent maar dat is gewooon oefenen en kijken, je weet iig wat je moet doen dan.


    Succes! Add mij trouwnes als je nog een Live! teammaat zoekt: LeoGeo :)
     
  13. Beatle

    Beatle xX Postduif Xx

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    thanx leo geo
    Ik zal je adden
     
  14. Sphinx

    Sphinx Active Member

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    1
    Precies....Ik ben meestal ook medic....en support me mede spelers...Ik ben altijd alleen medic als ze me vol proppen met ammo.....doen ze dat niet.(slechte team mates dus) dan word ik alweer gedwongen om Luitenant te zijn.....
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2003
  15. LeoGeo

    LeoGeo Commodore

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, idd, het is jammer dat echt IEDEREEN luitenant is maar soms sucken ze zo dat ze geen ammo geven. Ik vind zelf de lieutenant ook het coolst en ergens ook het beste, maar helaas zijn er altijd al teveel lieuts in het team :) Dus medic oefen ik ook een beetje in (er zijn van die medics die rennen over je lijk heen, letterlijk, en dan ben je al gerevived.... ik moet echt 15 bij dat lijk proberen en dan revive ik pas :|) maar wat ik ook cool vind is soldier met flamethrower. Werkt niet of nauwelijks, want op destruction (de enige map die ik speel bijna) kan je echt niet normaal lopen zonder dat je opgeblazen wordt, dat is echt supernaaiend, dan moet je gewoon weer lieut zijn met airstrikes. Maar flametrower is vet omdat je hun zicht lekker ontneemt :p Panzer vind ik lame, en venom neem ik ook soms, als ik echt outnumbered ben, best goed dingetje. EN dan de Mauser, vind ik ook cool, alleen is meestal totaal niet nodig (1 grota chaos in de Destrcuction "courtyard") en bovendien lastig te bedienen, door lag en ook omdat die mannetjes zo snel lopen en die mauser een trage sniperrifle is in vergelijking met andere spellen.

    En engineers, lol, ik heb ooit 1 iemand meegemaakt die dat was in destruction, omdat we keer op keer ingemaakt werden en toen probeerde ie Engineer vanwege de vele granaten. Vind ik wel de saaiste class, hoor....
     
  16. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    De servers zijn soms best laggy wat ze in de pu ook hadden gezegd alleen ze hadden ook gezegd dat die mischien na een tijdje beter werden ( mischien zoiets als motogp2) heeft iemand hier iets meer over gehoord mischien een patch ofzow want de lag is super irriterend
     
  17. Xbox_God

    Xbox_God Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan ook niet, want ik had destijds geen Xbox Live (dus ook geen Gamertag). Hij is een goede vriend van mij. Dat zou je uit mijn post moeten opmaken. Zeker erg slecht in begrijpend lezen he? Dus eerst moet je de post goed lezen en vooral begrijpen voordat je zulk onzin begint uit te kramen. O sorry, in jouw geval is het: Dus eerst moet je de post goed lezen en vooral begrijpen voordat je zulk onzin begint uit te loeien!!
     
  18. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb denkik een truukje gevonden om die lag weg te krijgen.

    Zet de warmup tijd op meer dan 40 seconden ,en als je tijdens die 40 seconden niets doet (vooral niet schieten) dan is het lekker lagloos!!!!!
     
  19. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh ja ,ik ben ook wel wat RTCW aant spelen ,dus mij mag je toevoegen : domme zebra :p
     
  20. LeoGeo

    LeoGeo Commodore

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    1
    Leuke tag ^^
     

Deel Deze Pagina