1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Return To Castle Wolfenstein [Live]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Darkwing, 17 mei 2003.

  1. geursel

    geursel Sailing home

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb hem sinds gisteren en al heel wat uurtjes mee gespeeld.. maar godhondeju, wat een moielijke game zeg. Heb al heel wat ervaring met PC shooters, maar dit..... super snel en wordt zo afgeschoten.... Ook een nadeeltje dat je zo in de missies gedonderd wordt zonder te weten wat te doen. Ach ja, barat oefening hier eigenlijk wel kunst?? Ga binnenkort een wat "rustigere" game halen denk ik. Ghost Recon... :)
     
  2. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    oefening baart zeker kunst :+ als je de maps wat beter leert kennen zeker!
     
  3. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Je kan gewoon lezen wat je moet doen onder de witte of zwarte knop, haal die twee schermen altijd door elkaar.

    Anders gewoon vragen aan een team maatje en hen beetje rondvolgen. Als je eenmaal de maps hebt geleerd ben je al meteen een heel stuk verder.
     
  4. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Op de PC heb je nu ook Wolfenstein Enemy Territory, lijkt dat een beetje op de Xbox Return to Castle Wofenstein?
    Die game is namelijk behoorlijk verslavend, en dan wil ik wel RTCW kopen voor de Xbox. Alleen het aantal LIVE spelers valt wat tegen lijk ik uit de posts op te kunnen maken?
     
  5. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Zijn genoeg spelers ofzo hoor. In de rankings staan er 100.000 +
     
  6. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Enemy Territory op pc is wel STUKKEN beter. veel meer team play ,beter objectives/maps ,grotere levels ,meer wapens ,... Ik speel nu RTCW op xbox en ET op pc ,en ik geniet toch meer van ET :/
     
  7. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Niet helemaal met je eens. ET is erg leuk, vooral de rangen die je kan behalen zijn erg vet. Alleen hij begint na een tijdje wel wat te vervelen, te weinig maps, en legendarische Omaha beach onbreekt omdat deze al in het origineel zat.

    Verder van ik Tides of War veel meer teamwork omdat je makkelijker communiceert met alle spelers. En het zijn kleinere servers, dus minder spelers. Dus heb je niet een overvloed van elke categorie (medic, soldier etc.).

    Tides of War zou ik wel aanraden als je ET vet vind, maar het is zeker niet het zelfde. Zelf vind ik ze beide erg vet, ik kan niet zeggen dat de een beter is dan de ander.
     
  8. WtR

    WtR Addicted 2 Xbox

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    ET? daar heb ik nog nooit van gehoord, hoewel ik toch ook RTCW op de PC heb gespeeld.
    Sinds wanneer is die uit dan?

    ik heb trouwens laatst met Pakistan gespeeld, hij was nummer 1 van de wereld :D kerel is echt te asosiaal goed.
    Wist trouwens niet dat ze in Polen goed internet hadden.
     
    Laatst bewerkt: 11 aug 2003
  9. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    die is toch al een tijdje uit heb het ook al een paar keer gespeeld en is best wel een leuk spel (vooral om gewoon gratis te kunnen downloaden)
     
  10. Sphinx

    Sphinx Active Member

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    1
    Enemy Territory moet op XBox Live
     
  11. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    ja vind ik ook allleen hoeveel mb heeft die nodig op de pc
     
  12. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Zou een hele toffe LIVE-Content Download zijn!!!

    <- De directory van ET neemnt op m'n PC een krappe 300Mb in.



    -> Hoe is de vergelijking met Ghost recon?

    -> En ik las dat er op de Xbox zombies in zitten? Niet gewoon amerikanen en engelsen enzo tegen de duitsers enzo?
     
  13. BOND

    BOND cu on live :)

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar heb dat gelezen :confused: je vecht gewoon tegen duitse of amerikaanse soldaten hoor.
     
  14. mastapiece

    mastapiece Guest

    In de single player heb je idd zombies, maar dit is in de pc versie net zo, so don't worry..het single player gedeelte suckt nog steeds
     
  15. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    8) :D
     
  16. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4

    Dat eerste ging over ET op de PC, dat tweede over rtcw op de Xbox, was niet helemaal duidelijk misschien...
     
  17. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    met de pc versie van RTCW? heb je toen met pakistan gespeeld???

    Vraag em maar of ie nog andere games heeft, dan kan ik daar tegen em spelen :9
     
  18. WtR

    WtR Addicted 2 Xbox

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee met Xbox Live. Ik ben hem trouwens nooit weer tegen gekomen, maar was wel een aardige gast.
     
  19. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    ZO spel is binnen nu aleen nog leren schieten want ik ga online meer dood dan dat ik gedood heb.
     
  20. LeoGeo

    LeoGeo Commodore

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat gaat iedereen. Probeer zoveel mogelijk ELimination op Destruction te doen, dat is het leukst en je leert er veel van. Pas op voor granaten want die zie je niet en ik wordt echt 4 van de 5 keer gedood door n granaat....
    En dan gewoon veel oefene idd :)
     

Deel Deze Pagina