bedankt rinus, bedacht me net te laat dat ik er iets over gehoord had... dan is er dus niks aan de hand vanavond maar weer ff wolfen
Misschien ben ik er ook wel weer......tijdje niet op Live geweest.... Dat komt omdat ik bezig ben met het aankomende feest van Dutch Trance Force
Ok, eindelijk heb ik nou ook Wolfenstein in mijn bezit. Moet nog eventjes wennen, aan de modes en maps, maar dat komt nog wel. Voeg mij maar toe, als jullie willen.
yupz, alles we allemaal ff met ideeen komen over hoe we het gaan aanpakken zal het wel lukken teams van 4 ofzo ivm lag en dan battlen over verschillende onderdelen (objectives,checkpoints, elemination, stopwatch) this should be cool....
lijkt me een zeer vet idee! ik heb nog geen echte friends die in me in een game zouden herkennen denk ik behalve heel misschien LeoGeo, 1x mee gespeeld maar ik zou graag meedoen in een tournooi.
Ik heb een vraag: hoe is het richtsysteem in Wolfenstein en dan vooral de multiplayer? Zit er auto-aim op of niet? IS het zoals Halo en Brute Force of zoals Timesplitters??
Zoals Halo/Brute Force - In single player kan je auto aim hebben (instelbaar) maar online heb je dat niet.