Dat dacht ik al wel, volgens mij kon tijnio dat ook niet. Ik stuurde jullie twee ongeveer drie invites.
Maakt niet uit, ik moet eerst tot kwart over negen trainen, daarna kom ik misschien nog heel even. Morgen ben ik er wel weer, als het effe meezit.
Ik heb m ook sinds vorige week, maar nog niet veel live gespeeld... Voeg me maar toe voor een potje fraggen!
Ik heb net live en heb speciaal daarvoor RTCW aangeschaft. Maar als ik een server op wil dan zweef ik alleen maar. Ik kan niet schieten ofzow. Ik kan wel met de anderen meekijken, maar zelf doe ik dan nix. Het lijkt wel of de mensen mij niet zien. Wat doe ik verkeerd? Plies help me!!
Ga naar het Limbo menu en kies een team, klasse en voice channel (meestal zit iedereen op general). Lees dan ook eerst even het boekje door, die krijg je niet voor niks.
druk op start dan choose class pak maar eentje onder zie je dan voice channel ofzo staat op general als ie off staat hoor of kun je nix zeggen
Thnx. Best cool spel, maar ik ben nog geen een Nederlander tegengekomen. Er is wel een Kaashaas server maar daar zit geen een nederlander op.......
Hahaha ja idd btje dom . Maar ik snap het nu helemaal. Maar ik word wel telkens afgemaakt, ff oefenen dus...