Raak schieten zonder zoom is met sniper onmogelijk gemaakt, alleen Darksquad krijgt het nog vrij vaak voor elkaar. *blijft bij Luger in noodgevallen
hahahah XiroKe jij bent grappig, maar je hebt wel gelijk over 1 ding dat het onmogelijk is gemaakt met scoop
Echt waar, als Axis op Beach Invasion heb ik de nodige mensen gekilled met mijn Luger nadat ze waren doorgebroken en ik dacht nog even rustig te kunnen snipen. Verassend sterk wapen, je zult opkijken hoe snel mensen ermee dood meegemaakt kunnen worden.
ik heb het over dat Darksquad het soms nog voor mekaar krijgt met zonder scoop mensen neer te schieten. luger is zeker goed
Oh, whahaha. Die kerel heeft iets van twee weken alleen zitten snipen, dus uiteindelijk heeft hij het voorelkaar om ong. twee, drie schoten je te raken zonder scope. Echt vet.
Omdat Axis mijn favoriete team is en RtCW mijn favoriete spel. En MP40 schiet naar mijn mening fijner dan de Thompson.
ja Axis is ook vet en hebben in levels ook veel voordeel (vooral beach invasion) alleen die pakjes van de Axis vind ik niet vet maar van de Allied wel
Gaat wel, Axis is minder zichtbaar. Een Allied zie je vanuit de basis op het strand nog lopen, whehe.
Klopt, op een grote server is hij al helemaal onmogelijk. En door de ongelukkige locatie van de spawn is het vrij moeilijk om de dynamiet te plaatsen èn nog eens zorgen dat ze hem niet disarmen.
laatste tijd kom ik op server met mensen die hun naam hebben axis or ban maar ze hebben 2 mensen dus 2 vs 10 ofzo ik denk zo wat is hier het idee van?????? ze worden altijd ingemaakt in sommige server zijn ze wel goed maar in andere server heb je 2 van een clan ofzo denken dat ze et aan kunnen
Misschien hopen ze zo goed te worden, Darksquad en ik hebben ook wel eens 5v2 gedaan (dat gaat nog) en we wonnen ook nog vrij vaak. In Elimination hè.
ja 2 vs 5 lukt nog wel had ik ook 5 vs 11 we wonnen iedere keer niemand dood soms een keer ofzo maar vandaag 2 vs 10 ofzo kom op zeg wta is dat voor een bullshit en ze waren ook nog slecht en nog iets vinden jullie dat er laatste tijd weinig servers zijn me t goede ping?
Kom en neem een kijkje op onze clan server!TheHive server, geopend in de games: RTCW en GR: IT. Regelmatig online.
loool 2 vs 14 noobs ofzo . hoe heet die server vassili goeie ping enzo ik zoek al dagen anar een goede server
Das waar, dat winnen ze niet van ons XiroKe Maar over dat snipen das waar, ik vind de Sniper rifle in het algemeen het vetste wapen, maar in close range schiet ik er nooit mee. Alleen in warm-ups Maar, je kunt het beste iemand raken zonder in te zoomen als iemand rent en dan precies op zijn lijf mikken en de kogel wijkt af voor hem ( als ie naar rechts rent, dan wijkt ie naar rechts af enz.) Maar dan raak je hem wel