Haha ja man! Als ze uit school komen gaan ze echt gelijk weg en dan RACEN ze naar huis om dat stomme spel weer te spelen
zijn ze 12 jaar oud en afzichtelijk zodat de maatschappij niks aan ze hebben dus hebben ze maar hun eige maatschappij gemaakt waarin dat spel een hoofdrol speelt?
Ik weet het Ik had eerst ook een nerd op school, uitgelachen dat we hem hebben voor 2 jaar. Maar effe ontopic ik krijg mischien binnekort rtcw alleen vraag ik me af is het wel leuk online? Want als er allemaal cheaters zijn....
Er zijn meer dan genoeg games om te joinen. De cheaters kom je alleen tegen in de stats in de game zelf zitten weinig cheaters(wel vele campers). Blijft voor mij toch nog steeds de beste live game. Weet iemand hier of er nog download content voor uitkomt, want het enigste wat men tegenwoordig kan verzinnen is beach invasion en dat word wel erg saai.
Er komt geen content meer voor. De enige content die ervoor is uitgekomen zijn enkele levels die al op de dvd stonden. En nu staat er niets meer op.