Wie gaat er nou 50 secs stilstaan tijdens de warmup. En 25 respawn tijd. ik denk niet dat je dan veel players in je game over houd.
Dit spel is rete goed op XBLive dan... Singel player is een beetje saai.. maar je dat zijn bijna alle FPS na HALO !!!! Alleen speel je vaak tegen/met Amerikanen die al die levels al uit hun hoofd kunnen, omdat die het spel al wat langer hebben... Zou wel leuk zijn als je de Allies ook echt Amerikanen zijn en de Axis nederlanders ofzo... Anyway, het spel is het kopen waard alleen al om Live!!!!
Als je optimatch doet en dan zie je van die balletjes er naast van de snelheid van de server. Maar wat moet je nou precies hebben de groene oranje of rode. ( groen lijkt me het meest logisch maar wat doen jullie altijd. )
Dat kan best wel eens helpen wat dschadir zegt. Want met ghost recon is het ook zo dat je eerst ff moet stil staan en dan heb je niet zoveel last van lag.
Dit spel is ge-wel-dig . Echt man, vooral dat knallen en plannen . Zo een goed spel dit . Alleen de lag is wat minder .
Dat heet bullet delay en heeft halo ook op xbconnect en dat zuigt echt HEEEL hard, is nog erger als lag en dat komt gewoon omdat het spel dan niet goed is geprogrameerd voor live.
Zie je met dat spel hoe goed de verbinding is? Net als bij de heilige game WHACKED? Dat vind ik wel relaxed
AAAaaahhh zzoooo verslavend.....voor de 4de keer mijn hele avond weg aan RTCW.....dat er nog veel mogen volgen.
Deze game rockt echt retehard! Gisteren een dedicated server gevonden waar 15 man op aan het spelen waren. Ik joinde dus als 16e, en wat bleek? Geen greintje lag, en ook nog eens superrelaxte gasten om mee te spelen! Dus ik die server gauw ff een friend request gestuurd, die (vreemd genoeg) nog geaccepteerd werd ook. Meestal worden friend requests naar gasten met zo'n wreed goede verbinding niet geaccepteerd, maar heb nu dus lekker een supergoede host in mijn friendslist... Ik kan niet wachten tot ik vanavond thuis ben en weer lekker kan gaan knallen!!
Ik zag je gisteren nog een aantal keer langs komen, maar je was wat stilletjes Volgens mij stond je microfoon uit (doet die wel eens uit zichzelf). Dus de volgende keer dat ge een spelletje gaat spelen druk dan eerst op de witte knop en kijk of radiofrequency op general staat, zo niet doe je dat even zelf.
Ik heb heel vaak dat ik gewon een beetje zit te lullen terwijl ik in geen een chatroom zit. dan hbe ik em uit staan. Kan je wijzigen bij "class" voor degene die het nog wouden vragen.
Ik wil even laten weten dat ik zojuist ook maar RTCW heb gekocht... dus laat de uitnodigingen maar komen
Hoe hoog staan jullie deze week in de rankings onder -> Overall -> Weekly ? Ik stond op 17xx (laatse keer dat ik keek), heb nu al ruim 500 kills in een 3 dagen.