1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Return To Castle Wolfenstein [Live]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Darkwing, 17 mei 2003.

1. Oddball

Oddball S.O.E.

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat overall of weekly?

2. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Je bedoelt total of weekly, het is dus overall -> weekly. Dus alle gametypes deze week.

Sta nu op 1310. :cool:

Edit/ Wat een KUT avond zeg, alleen maar partijtjes van 3v1 en kerels die constant achter stationary guns zitten als je in je eentje over een strand moet heen lopen en je klote dynamite word constant ge-defused! Dat moest er even uit, normaal gesproken heb ik er wel lol in, maar dit was wel de ultieme klote avond ooit..

Laatst bewerkt: 20 mei 2003
  3. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Finally...met MotoGP ben je wel goed maar RTCW is mijn pakkie an :cool:

4. toiletboy

toiletboy Giggity, giggity!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook gekocht vandaag en ik kan niet wachten tot ik er een beetje beter in word!
    Nu ben ik nog behoorlijk slecht!!! Echt kanonnenvoer! En ik ken alleen nog maar een stukje van het beach level en toch vind ik het spel al woest! Iedereen die mij wil toevoegen, ik speel GRAAG tegen nederlanders, die kunnen alles nog een ebetje uitleggen!

5. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil geen kapsones hebben ofzo. maar volgens mij ben ik best wel goed. ik maak vaak de meeste punten.

Niet op mijn stats letten want een vriend van mij heeft gespeeld. die kan niet zo goed gamen hij had 0 kills, daar ging mijn scoreboard |:-

Gelukkig staan mijn kills altijd nog boven mijn deaths, ook al had het niet veel gescheeld.

Ow en Odebeijer. Ik moest gister weg, het was juist net zo'n vet potje. maar iemand was aan de deur, volgens mij moest jullie vet lang op mij wachten of niet. aangezien het voor iedereen maar 1 spawn was.

6. Liquid

Liquid Kobrakai

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk Ruff Ryder tegengekomen in een game... :p

Game was echter mega-laggy dus ben maar weer weggegaan.
    Is wel leuk met al die NL-ers, altijd beetje dollen enzo. :D

7. sOn

sOn Guest

Damnzzz...mensen: het gaat niet om de punten, het gaat erom dat je samen met je team goed samenwerkt en die overwinning binnenhaald!!

Die punten zeggen helemaal niks!

Je krijgt punten voor het pakken van een vlag,het uitdelen van ammo,healthpacks geven,reviven van een gewonde teammate,het pakken van de docs,het opblazen van een object,het planten van een dyna bij een object etc

Je krijgt dus ongeveer overal punten voor en die punten staan echt niet voor hoe goed je bent ofzo.

Ik speel liever met iemand die goed samenwerkt,een goede aim heb en doet wat er gedaan moet worden, dan iemand die alles alleen maar voor de punten doet.

Ik word er zo moe van....pfff..

8. odebeijer

odebeijer A Dutch Ghost

Leuk Bevonden:
    0
    @ Vysio >> Het was eigenlijk wel grappig, toen wij allemaal dood waren stonden er 2 mensen (jij en een andere) nog in onze basis zeg maar. Die ene persoon ging uiteindelijk de basis uit en werd gekilled. En jou hebben ze gekilled door 3/4 granaten naar binnen te gooien.

On-topic: Het spel is iid wreed op live, maar je moet dna wel samenwerken. Als dat goed gaat, dan kom je een heel eind.

9. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    eey odebijer zullen we nu ff rtcw`en.

10. Oddball

Oddball S.O.E.

Leuk Bevonden:
    0
    Oja das waar, excuus

Gisteren een paar strakke 3 vs 3 spelletjes gespeeld. Er gaat niets boven snipertje spelen in het beach level :9

11. PainfulHaVoK

PainfulHaVoK A Dutch Ghost

Leuk Bevonden:
    0
    Oddball: het is me opgevallen dat jij, TFO en ik samen best een sterk team vormen. Vooral dat Beach level. We totally own it! Als we nou nog eens een team van drie konden vinden die ons voldoende weerstand kon bieden....

Overigens is hoe we het level gisteren speelden, de tactiek helemaal goed. Beginnen met 1 sniper en twee engineers, daarna overschakelen naar 1 medic en 2 lieuts... Succes verzekerd!

Vanavond ben ik trouwens niet online, hopelijk donderdag weer!

12. toiletboy

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb jullie allemaal een friend request gestuurd!
    Einde van de middag ben ik weer online!

13. Oddball

Oddball S.O.E.

Leuk Bevonden:
    0
    Ja man was echt cool gisteren, jammer dat niemand in de game bleef waardoor de teamverdeling steeds oneven was.

Toen jij weg was gegaan hebben TFO en ik nog een aantal spelletjes beach gespeeld, was lachen.....in een potje waren we allebei zo relaxed aan het snipen dat er gewoon niemand van dat strand afkwam. Ik had 23 kills en was maar 1 keer dood gegaan.

Laatst bewerkt: 21 mei 2003
  14. PainfulHaVoK

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, LOL.. da's wel lekker ja. Hopelijk vinden we snel een keer een paar goede tegenstanders...

15. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat een uitdaging? misschien kan ik wel wat regelen :)

Niet zeker though. Alleen dan wil ik niet alleen beach die vind ik juist niets aan. ik speel liever "Ice" of Sub ofzo.

Demolitions is ook wel tof als we een beetje gewaagd aan elkaar zijn. Gister was het 6 tegen 6 in dat level en dat ging wel een half uur door. Was wel tof. Alleen iemand van ons team quitte en toen was het afgelopen met ons.

We waren er toch ent een beetje zat van aan het worden.

16. toiletboy

Leuk Bevonden:
    0
    Ben op school......moet.....huis.....wil......spelen......

17. PainfulHaVoK

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm. waarom zouden we het bij één level laten? We kunnen best meerdere maps spelen lijkt me. PM me even als je meer details hebt. De battle moet wel morgenavond plaatsvinden, vanavond kan ik niet en vrijdag ga ik naar The Matrix: Reloaded...

Ik hoor het wel. Grtz,

painfulHaVoK

18. storm69

storm69 Sephiroth X

Leuk Bevonden:
    0
    He toiletboy...jou had ik gister dus geaccepteerd.....vroeg me al af waar het vandaan kwam.

vanavond eerst snowboarden en dan rtcw spelen.....weet niet hoe laat maar een uurtje of tien moet wel lukken.

Can't wait to get the warpaint on!

Ice is trouwens erg cool! Had je op de basis versie van de pc niet. Zo zijn er nog een paar maar die nog niet echt uitgeprobeerd.

19. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    toiletboy: sorry dat ik gisteren je friend request geweigerd heb, maar ik wist niet wie je was. De laatste tijd laat ik alleen mensen toe in mijn lijst waar ik vaker mee speel, aangezien mijn lijst bijna vol zit… :eek:

20. toiletboy

Leuk Bevonden:
    0
    Dat geeft niet hoor!

Deel Deze Pagina