1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Return To Castle Wolfenstein [Live]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Darkwing, 17 mei 2003.

1. p1m

p1m Guest

ik ga RCTW ook halen woohooh echt fette game man..

kun je single player nog iets unlocken of zo voor live?

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Gametag: Saparato ... voor degene die het nog niet weten

echt een vet spel .. gister een paar amerikanen geveegd!

3. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    Kan je dat spel met 2 spelers op 1 xbox liven?

Hoeveel spelers kan je hosten als je zelf ook mee speelt?

4. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Je kan niet splitscreen op Xbox Live, je kan alleen splitscreen co-op dus ook geen multiplayer.

Hangt van je snelheid af..

5. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    Naja... ikbedoelde met mijn 2de vraag.... hoeveel je er maximaal kan hosten!

Met unreal kan je maar met zijn achten spelen als de host zelf mee speeld!!

Alleen met een dedicated server kan je met 16 spelers spelen...

Hoe is dat geregeld bij RTCW

6. Ik heb wanadoo premium. Net over het minimale benodigde snelheid voor Xbox Live. Ik host nooit!

Met hoeveel spelers kan ik zonder lag spelen? Is het zinvol om dit spel aan te schaffen met deze verbinding?

edit:

Upload moet toch hoog zijn als je host bent? En download is als je gewoon gast bent?
    (Casema verdubbeld zijn downloadsnelheid in juni) Is dit gunstig voor het spelen op Xbox Live?

STERKER NOG: HIJ IS VERHOOGD!!! DOWNLOAD EN UPLOAD!!! VERDUBBELD!!! _O_

Laatst bewerkt door een moderator: 21 mei 2003
  7. storm69

storm69 Sephiroth X

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel ook en dezelfde verbinding als jou. Speel elke avond zonder al teveel lag. Spel is zeker goed te spelen met de verbinding. Game hosten kan ook voor 6 personen. Ik heb geen lag gehad maar af en toe de rest wel, maar niet veel klachten gehad dus zit wel goed.

8. Liquid

Liquid Kobrakai

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan goed spelen samen met een Nederlander die speelt onder de naam DeathGuardian E... Hij komt niet op dit forum (of welk forum dan ook) maar hij is echt wel goed.

Maar goed, 2 dagen terug waren wij met z'n 2-en tegen 4 Amerikanen... Wij ownden hen gewoon keihard in het Ice-level. Dat voelde wel ff cool. :cool:

9. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    ik ga zo ook weer ff lekker knallen }:]

ff goede server zoeken...

10. tanda

tanda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    RTCW - wie leert newbie de kneepjes?

Hi guys,

Vanmiddag RTWC in de bus - begonnen met single player - matig eerlijk gezegd....maar goed, t gaat om Live. Daar ff snel gekeken - ziet er goed uit. Ik kan met mn 512 up connectie minimaal 10 player games hosten dus dat is redelijk.

Anyway - ik ben nieuw in deze kringen en nieuw met xbox live (dus nog géén friends :-( én rtwc dus wie is er zo vriendelijk me op zn friendslist te zetten om me een keer de finesses van de leukste maps te leren?! Ben je gelijk verzekerd van een redelijk snelle server en kunnen we NL games spelen - lijkt me sowieso beter dan die Italianen/Fransen die ik met MotoGP tegenkwam ;-)

Gamertag: Tah

Ciao!

11. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kom je aan 512 upload? Ik dacht dat 256 hier in Nederland toch wel het maximum was.

12. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    is wel te verkrijgen hoor, maar alleen zeer prijzig...

ik ken iemand van xbconnect, hij zit nu ook op live!, en ik zit bij hem in de clan, die heeft 1024 upstream!
    is universiteitverbinding geloof ik. maar echt niet normaal hoe goed hij kan hosten
    deed voorheen veel halo met hem, en dat had ik een ping van rond de 15 meestal, en totaal geen lag:9

13. PainfulHaVoK

PainfulHaVoK A Dutch Ghost

Leuk Bevonden:
    0
    Re: RTCW - wie leert newbie de kneepjes?

Hoi,

Voeg me maar toe aan je friendslist: PainfulHaVoK. Invite me maar een keer in je game als je aan het hosten bent...

Grtz,

Michael

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb ook 1024 up ... het hangt van de provider af (en wat een gek ervoor wilt betalen) je kan namelijk ook 2048 of meer up krijgen ;)

15. Hi...

Hi... Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukzakken :p Hier in België is de maximale upload maar 192 kbps!

16. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmz.. ik heb Planet Advanced.. dacht dat dat toch wel zo'n beetje het maximale was :p Wel relax hoor.. Filmpje downen met 5 Mb/seconden.. Heb je hem in een menuutje binnen ofzo.

17. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    morgen ga ik deze game ook ff kopen, dit lijkt me echt lijpe shit :D ik had examens dus het lijkt wel of ik uit een hol kom ofzo damn, moto gp 2, wolfenstein, phantasy star online, dammnn morgen ff inkopuuuh! :D

18. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of er in NL ook Glazvezelkabel te krijgen is? dat is namelijk supersnel, en in USA kost het maar $50,- terwijl het wel 10 keer zo snel is als @Home.

Ik kan trouwens voor 6 mensen hosten terwijl ik maar 128 up heb :confused: hoe kan dit? ze hadden geen last van Lag ofzo. eventjes maar dat kwam omdat iemand met een slechte verbinding in het spel kwam. gelijk maar ff gekickt en toen was het voor iedereen goed. en kwam iemand anders die wel een beetje degelijke connectie had.

B-tje vaag allemaal.

19. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Iemand die vanavond voor 16 man kan hosten? :D Kunnen jullie allemaal mn aars kicken, ik ben nml errug slecht :cool:

20. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    IK HEB RTCW!!!!!! Eindelijk :) Heeft echt te lang geduurd.

Deel Deze Pagina