1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Return To Castle Wolfenstein [Live]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Darkwing, 17 mei 2003.

  1. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Velen hier weten hem :) Ik heb alleen niet echt zin om hem open en bloot op het forum te poten :) Ik add meestal personen die ik online tegenkom en wel 'ok' zijn :)

    Anyways, ik denk dat ik RtCW ff opstart, kijken of er watte doen is.
     
  2. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    hey gasten, ik heb vanmorgen RTCW gekocht en hier een aantal dingen die mij opvielen:

    1. Er is soms wat lag, ook bij dedicated servers... ik hoop dat er een patch ofzo komt die dit wat verhelpt...

    2. de graphics zijn niet ultiem maarja, gameplay boven graphics ;)

    3. hoe de hell kan ik een vriend joinen die ook in een RTCW game zit? als ik namelijk in het menu zit en naar friends ga dan kan ik friends die online wel selecten, maar de opties die ik krijg zijn remove friend en view statics...

    laterz..
     
  3. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Als er een plekje vrij is dan staat er 'Playing in blabla (Joinable)'. Dan kan je wel joinen.

    Graphics niet ultiem, zekers waar. Ik vind de levels zelfs wat erg vlak en simpel. Animatie'/models zijn ook niet top
     
  4. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    vooral als je die vlammenwerper gebruikt, die vuur textures lijken wel af te stammen van de playstation 1, maar ja, ik kijk 't nog ff aan en ik moet ook nog 's ff een server joinen met 16 nederlanders :) denk dat dat ook wel leuk is, dus invite me! :D
     
  5. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    WouteR staat op mijn friendslist.. Maar echt vaak ben je eigenlijk niet online.. Zo af en toe eens een keertje...

    Ik invite je nog wel eens een keer met RTCW als de teams wat eerlijker verdeeld zijn :) Stuk leuker.
     
  6. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb daarnet weer flink zitten gamen in RTCW maar is het normaal dat er gewoon wat lag is? ik heb een 800 down en 128 up verbinding, met moto gp heb ik nergens last van, volgens speedtest is mijn upload 18 kbyte, dus allemaal redelijk goed maar in RTCW heb ik met wat drukke actie een beetje lag, niet echt super veel maar na 2 uur word je er wel een ziek van... is dat normaal?
     
  7. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Sowieso zakt de framerate in met die actie :/ lag, tsja, heb je overal wel eenbeetje. Vanmiddag lekkergespeeld met wat Engelsen. Eerste keer dat er eindelijk wat aan teamplay werd gedaan.

    Ik start hem zo maar weer ff op, kijken wie er online is :)
     
  8. p1m

    p1m Guest

    uff veel LAg op mijn server dus zorg dat ik niet host...:+

    lekker gespeeld vandaag voor eht eerst moet nog wel even wennen..
     
  9. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    nouw kheb daarnet weer gespeeld, maar het voelt gewoon niet lekker, als ik een game op de pc speel online, dan is er ten eerste die frame rate drop niet zo vaak en daarna heb ik niet zo veel lag als op xbox live met RTCW, ik hou 'm dus 14 dagen en dan ruil ik 'm voor een andere live game... :) of als ik in die 14 dagen het nog wel heel superieur ga vinden, maarja, ik ben ten eerste niet zo'n shoot fanaat op console, en daarnaast komen er nog een aantal live games binnekort uit waar ik ook op zit te wachten (moto gp2, midtown madness 3, soldier of fortune 2, raven shield-->wanneer raven shield release?)

    greetz
     
  10. RuffRyder

    RuffRyder 360ยบ

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Lol, niet normaal meer man :9.

    Voor 't eerst :eek:? En meteen samen met 2 chicks he, lucky bastard :+.

    Niet wegdoen, gewoon houden :cool:. Je moet bij dat Beach-gedoe dedicated servers joinen en bij de kleinere lvl's normale (geen dedictated), maar met een maximaal aantal spelers van 10 of hoger :). Weet je tenminste zeker dat iemand met een goede verbinding host.
     
  11. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    mja, maar ik vind ook dat je bijna nooit vrienden kan joinen, das egt vaag, dus nederlanders vind ik bijna nooit en zit ik met een paar fransen en engelsen te rennen en sgieten, taktiek van nul komma nul... mja, ik denk tog dat sof2 wel wat beters word... en waarom krijg je soms frame rate drops in RTCW das echt slecht dat als je deze game van de pc naar xbox poort met graphics van ver onder xbox niveau en dan nog framerate drops... daarnaast is er ook vaak lag op nix af, want microsoft had toch beloofd dat er geen lag zou optreden, alleen maar breedband verbindingkjes...
     
  12. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Zie je verkeerd :) Als een of andere nitwit met een ADSL Basic account voor 16 man wil gaan hosten gaatdat geheid mis natuurlijk. Het is wel mogelijk om 16 man dedicated te hosten zonder lag, alleen heb je daar een rete goede verbinding voor nodig.
     
  13. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    mja, ik wil gewoon een keer ervaren 8 tegen 8, alleen nederlanders en goeie taktiek overleg zonder lag... dat lijkt me wel wat :)
     
  14. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik twijfel echt of ik deze moet gaan kopen man.
    Die verhalen van kaliet komen natuurlijk niet uit het niks he :)

    Ik weer zeker dat dit spel erg lache is als je zonder lag en framedrops spelt,maar als je dit maar heel afentoe vind,is er ook geen hol aan natuurlijk:)

    Ik denk dat ik hem morgen of dinsdag ff haal en dan kijken we wel verder.

    Hoooooooi
     
  15. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Vanavond komt de review online, en morgen plaatsen we een Multiplayer review/artikel. Misschien dat dat je beslissing enigszins kan beinvloeden/stimuleren :)
     
  16. Indivi_Duel

    Indivi_Duel Freetimewarrior.com

    Berichten:
    399
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb constant vastlopers bij RTCW

    zodra er een match gesloten word door de owner, loop ie vast en keert ie niet terug naar t menu
    als ik door mij friends list scroll loopt ie ook regel matig vast.
     
  17. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep daar heb ik ook last van, vreemde bug...hoewel het bij mij de pret niet kan drukken, hij is zo gereset :cool:
     
  18. SAMUS

    SAMUS Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    hey Lazz NL, ken je me nog?
    met SAMUS, ik heb je geadd op mijn nieuwe gamertag om een keertje te RTCW'en :)
     
  19. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    vandaag twee keer vastgelopen tijdens de game

    is wel klote:mad:
     
  20. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Eej Samus, wrom heb je je Gamertag veranderd.. Of heb je nu gewoon een tweede? Ik zie je nog wel een keertje bij RTCW, kan ik je killen ;)

    Game is bij mij overigens nog nooit vastgelopen.
     

Deel Deze Pagina