1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Return To Castle Wolfenstein [Live]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Darkwing, 17 mei 2003.

1. Ik koop hem niet. Ik wacht wel op Midtown Madness. Spellen van Ps2 kwaliteit hoef ik niet.

En dat spel zit zo te horen vol met bugs. Het idee om Wolvenstein 3D opnieuw te maken vond ik goed, maar dan moeten ze geen zombies erbij maken.

Hoe komt het eigenlijk dat zo'n spel lelijk is. Is dat een gebrek aan geld?

2. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    hij is bij mij daarnet ook vastgelopen, ik vind dit dus echt een zware boutgame, ook al is de voice ontzettend handig, ik speel toch echt nog steeds liever me vertrouwde raven shield op de pc zonder voice... deze game heeft echt zo'n kasteel vaag 2e wereldoorlog fantasie tintje, ik weet het gewoon niet, ik hou meer van minder actie en meer taktiek, teamwork, beetje snipen en stiekem wegsluipen... raven shield ga ik kopen voor de taktiek en om toch nog wat actie te krijgen haal ik sof2 wel, en midtown madness binnekort voor wat arcade racen... deze game heeft het gewoon net niet...

edit: en als je de game wilt kopen koop 'm dan, laat je niet door mij beinvloeden :) dit is alleen mijn mening en zo te horen op het forum zijn er nogal wat mensen het oneens met mij... whatever

Laatst bewerkt: 26 mei 2003
  3. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    lol is iedereen soms vergeten dat er in het originele wolf3d ook zombies zaten?????

4. patsem

patsem zie hierboven

Leuk Bevonden:
    2
    Vraag : Op dat Beach level zitten in de bunkers een ventilatie tunnel. Ik heb daar wel eens mensen uit zien komen, maar zelf kan ik er niet in. Weet iemand hoe dat zit. Kan je daar alleen met een specifieke class in ofzo?. Of alleen Allied?

5. Heer Veer-Beer

Heer Veer-Beer Fetimano

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn twee trappen om naar beneden te komen... toch ??
    Achter 1 van die trappen zit een ingang voor deze tunnel.
    Gewoon er door heen kruipen en je komt bij de "Documenten kamer" er weer uit.

Niet zo moeilijk, toch ??

6. patsem

patsem zie hierboven

Leuk Bevonden:
    2
    alleen lukt het mij niet |:- Ik ga het nog wel ff proberen.

7. storm69

storm69 Sephiroth X

Leuk Bevonden:
    0
    je moet wel eerst bukken he *) anders stoot je je hoofd!
    En dat vastlopen gebeurd bij mij als iemand de server closed.

8. Er zaten geen zombies in maar een aantal vage figuren. Ik bedoel met mijn vorige post te zeggen dat ik zonder die zombies het spel veel leuker vind. Gewoon mensen.

Maar jongens, ik zit nog heel erg te twijfelen of ik hem koop.

9. Sneaker

Sneaker Aspirantgamer

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het spel nu ook en het is echt een toppie van een spel :p.
    persoonlijk vind ik het zelfs veel beter dan de pc-versie.
    je kunt veel sneller communiceren via uwen voice chat zodat je tussenin efkes snel tactieken kunt bespreken. zo zie ik zelfs taktieken die razendsnel gemaakt worden, tijdens het spelen, waarvan ik op de pc alleen had kunnen dromen.
    op pc worden de tacs immers heel omslachtig op mirc besproken en iedereen typed daar door elkaar. en er zijn velen die niet meer kunnen volgen.
    je hebt ook voice chatting via de pc (true), maar je kunt maar met max. 4 spelers tegelijk chatten en je moet hun ip kennen. dus geen aanrader als je in een clan speeld.

wat ik wel heel spijtig vind is dat het niet de moeite is om clans via xbox-live op te richten. je kunt wel afsprake via mirc maken en u daar bespreken, maar dan zit je met het probleem dat je geen private server hebt en dan regelmatig uninveted guests krijgd als een van uw mede/tegen spelers tijdelijk afvalt wegens lag :mad:

10. Sneaker

Sneaker Aspirantgamer

Leuk Bevonden:
    0
    by the way... mijn gamertag is spindlysneaker en speel meestal in de late avond omdat ik overdag nauwelijks tijd heb. ik heb immers nog een social life alhoewel ik wel een beetje addicted ben ;)

11. Sneaker

Sneaker Aspirantgamer

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het ook heel relaxend om tijdens het spelen over koetjes en kalfjes te babbelen, wat bij de pc versie niet evident is. daar moet je immers als een gek beginnen te typen om te babbelen wat dan niet meer zo fijn is :crazy:.

12. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ik vind het spel zonder zombies ook leuker, maar ze zaten toch ook echt al in Wolf 3D, check maar de episode met die evil scientist als baas.

13. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Tja net ff voor het eerst wolfenstein online gespeeld.
    Best nog moeilijk om zo ineens tebeginnen met spelen hoor:)

Elimination en die soort capture the flag is het enigste wat ik snap op dit moment :)
    Vooral die eerste kan erg leuk zijn vind ik:)

Ik heb ff met een paar engelsen gespeeld waarbij ik ff de medic shit ging testen :)
    Heb nog nooit zo hard gelachen zeg via een xbox live spel:)
    Als er 4 gasten tegelijk medic medic lopen tekrijsen,en jij als enigste nog leeft en beschoten word door 3 man is het zeker wel lache :)

Die objective games snap ik nog weinig van maar langzaam zal ik ook dit wel ff uitvogelen.

Toch wel een leuke game voor online hoor.
    zeker geen miskoop voor mij dus:)
    Oja die Sp vind ik helemaal zo slecht nog niet hoor :)
    ben bij het 4e level ofzo nu:)

14. Seahawk

Seahawk X-box addict

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem ook gekocht, (had hem op de PC ook), en ik moet zeggen een killergame, en Lag heb ik nog niet meegemaakt, ligt een beetje aan welke server denk ik, maar een vraag heb ik wel, hoe zie je of je op een dedicated server speelt.
    en over die lag is al veel gesproken, ook in andere live enabled games, wat dacht je van dat slappe gelul in al die games, of van die gasten die denken dat ze moeten geinen in een game, zeg gewoon wat team related is, dus wat nuttig is voor je team!!!
    Als je dat niet kunt op dat moment dan moet je gewoon net als ieder ander normaal mens je klep houden (sorry dat ik het zo zeg), maar ook de voice commander vreet bandbreedte als je begrijpt wat ik bedoel!!

Voor de rest is het natuurlijk zo dat als je goed wil hosten, je een rete verbinding moet hebben (stated earlier bij Wouter), maar met een normale verbinding kun je nog best wel goed spelen.

Nogmaals, let op dat voice gelul (slap geouwehoer)
    en durf je PC ook eens uit te zetten (als je de Xbox in een netwerk hebt hangen bedoel ik)

Scheelt echt de helft!!

Zie jullie nog wel online ergens, (ben nog aan het oefenen, oftewel, ben nog wat n00b achtig met deze game)

Verder een coole game

Greetz

The Hawk

15. Vivi Ornitier

Vivi Ornitier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik hou van dat sslap gelul :p derjuist met 16 beach invasion gespeeld (obj.) en der was ne gast en hij zat constant Austin Powers naa te doen ,HILARISCH!!!!

16. Seahawk

Seahawk X-box addict

Leuk Bevonden:
    0
    Dial a chatbox number...muhahahahaha, nee, ik begrijp dat wel, en als het niet laggy is op zo'n mment, dan maakt het ook niet zoveel uit, maar het vertraagt wel...catch my point

Greetz

17. Sneaker

Sneaker Aspirantgamer

Leuk Bevonden:
    0
    lol! srr ze maar ik snap echt niet wat jij aan de objective zo moelijk vind. 't si altijd hetzelfde: dynomite planten/defusen en/of docs pikken of defenden.
    en als je eens op een map verloren loopt, dan moet je eens uw mondje open doen en aan uw teammates vragen wat je moet doen of waar je naartoe moet.
    'T IS EEN TEAMPLAYBASED GAME! REMEMBER?
    als je u daar niet aan houd zal uw team nooit winnen omdat je nooit op tijd op de juiste plaats bent.
    ... kleine tip van een gast die al in meerdere clans heeft gespeeldO-) ;) :+

18. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hehehe tja mn bek trek ik altijd wel open hoor:)
    Soms een beetje tevaak en tesnel eigenlijk maar dat terzijde:)

Anyway,heb nu alle modes een beetje gespeeld en vind ze allemaal wel ok hoor.
    Er zitten vollop stoere maps tussen dus ik ben de komende tijd wel ff zoet.

Maar ik weet 100% zeker dat toen jij voor het allereerst bijvoorveeld objectives speelde,je ook niet wat je moest doen toch?
    Thats what i mean :)

Na het 3e potje begon ik het tesnappen etc etc.

HOOOOOOOOOOOOOOOIIIIIIIII

19. p1m

p1m Guest

Yup eerste keer in beach.. ik snapte wel dat ik naar oosten moest maar toen stond ik voor die deur en ik maar schieten en granten er op toen heeft TFO mij gered en gezegt wat ik moest doen:D

BTW waarom moet je een profiel selecteren als je live gaat?
    kun je offline nog iets unlocken?

20. Oddball

Oddball S.O.E.

Leuk Bevonden:
    0
    Naar mijn weten niet.

Profiel is volgens mij voor je instellingen, zoals de opzet van de controller (bv. invert aim).

Deel Deze Pagina