je kan ook je nick online veranderen, zoals bij UC ik speel rtcw graag als medic, iedereen heeft je vaak nodig > meer punten, en als er een bommetje geplant moet worden dan ,ga ik als engineer.....
Niet echt een indrukwekkend level eigenlijk.. Doel is veel te makkelijk.. Bommetje plaatsen en klaar.. Maar die plaats ligt erg makkelijk.. Bijna onmogelijk om als Axis te winnen.. of je moet een ster zijn in het verdedigen.
Nieuwe level net ff gespeeld. Opzich wel aardig level hoor,maar iets teklein vind ik persoonlijk. Ook moet ik mn weg nog een beetje vinden in dit level maar dat komt wel goed. Ik heb een objective en elimination game gespeeld en beide waren erg lache Wel geinig level dus (Tering ik zou een review motten schrijven
Hmmz.. Ik heb mijn weg al gevonden.. Ik kan dat level binnen 50 seconden winnen, als ik wat backup heb.. Bommetje leggen en 30 seconden verdedige.. Is erg easy.
..als je geen tegenstander hebt Ice is net zo goed binnen 50 seconde uit te spelen, zelfs nog sneller, depot ook, achja eigenlijk meer van die levels wel. Ik denk dat als de teams goed zijn uitgebalanceerd, dat je er dan echt wel een goeie match kunt houden.
Inderdaad ja. Mooi verhaal Lazz met je 50 sec makkie makkie makkie.... Ik weet niet tegen wie jij speelt maar zoveel soepels kan dat niet wezen dan.Tis net wat twist zegt,met lekker uitgebalanceerde teams kan je echt wel mooie lange matches houden hoor.
Zag je gisteren inderdaad online met RTCW, zag de invite, maar ik was ff druk bezig met MG2, dus volgende keer maar weer hopelijk!!!
wat is jullie favoriete map eigenlijk en jullie minste, als ik zo kijk op live zie ik dat vooral ice, beach invasion en destruction het meest worden gedaan. En gelukkig niet sub, das echt een bout map, te lineair.
Ik vind de meeste maps wel aardig hoor. Favorieten zijn toch wel destruction,assault,norway,the village,beach (een beetje), en ice De rest word ook niet zo heel veel gespeeld he. Misschien als dat ik sommige levels meer zou verkennen dat ik ze wel leuk zou vinden. Ciao
Inderdaad meer Nederlanders moeten RTCW spelen met achter hun nickname NL. Zeker een host. Het is wel een keer lache om met alleen NL'ers te spelen. Al zijn de engelsen en amerikanen ook wel oké.
Ik heb dit spel vanmiddag gehaald.....Vet kicken man... Ik hoorde dat ik roelde op de beach....en het ging ook onwijs lekker... Top spel...ik ben blij dat ik voor RTCW ben gegaan en niet voor SOF2... Die grafics van SOF2 slaan nergens op....come on heh...het is een Xbox waar het op draai geen PS2....dus ik wil mooie grafics zien in een spel....daarom RTCW
Ben blij dat ook Jij RTCW een topper vind, vind ik ook,, echter in verschil met de PC zijn de controls in het begin ff wennen. SOF II heb ik trouwens ook, en ondanks dat hij grapisch en qua sound wat tegenvalt, speelt hij daarentegen wel lekker, maar dat is natuurlijk mijn mening!!!! C-ya live....en GAME ON