Kun je niet zoals bij Uc kijken bij optimatch en daar zoeken achter dedicated servers? Zo ben je zeker van een goede verbinding toch? Of gewoon zelf eens dedicated server spelen voor je vrienden of clan? Je kan dan helaas niet zelf spelen!!!
Ik heb wel gezien dat heel veel mensen het spel nu voor het eerst spelen...ik zie opeens erdacht veel flamethrowers en venoms die me voorbijhuppelen. Mensen, als je met ze 2en bent en je wilt winnen dan gaat er 1tje Luit (ammo) en 1tje Medic (health) Als je daniets moet opblazen etc dan gaat de Luit Engineer en de medic blijft hem ondersteunen met health-packs. Ik hoop dat jullie hier wat vabn geleerd hebben en dat ik nu met een gerust hard kan gaan ontbijten en dat als ik dan trgkom er perfecte teams rondlopen op de servers
Dan heb je nog steeds een enorme upload nodig. M$ moet zelf servers neerzetten net zoals bij PC gebruikelijk is. Anders kan je net zo goed Live! de deur uitdoen en gewoon weer met xbconnect of gamespy gaan spelen. Ik heb zelf een ADSL met 256 upload, wat de meesten nog niet eens hebben, maar met Ghost Recon kan ik maar 8 van de 16 man hosten. Zwaar irritant!
Stuur eens een email naar Microsoft. Misschien kunnen ze je helpen of het probleem oplossen. Bestaat er eigenlijk ook de garantie dat je kan spelen zonder lag?
Aan al deze verhalen te horen wacht ik nog maar ff met de aanschaf. Ik heb nog niet veel positiefs gelezen over live .
Wie problemen heeft met lag moet de warm-up veranderen naar 50 en tijdens de warm-up niet bewegen en zeker niet schieten en dan zou het al veel beter moeten gaan
Ik vond op de PC de single player wel vet (met uitzondering van de Zombies) maar na deze verhalen denk ik dat ik deze game lekker laat liggn!!
Als je gewoon via optimatch naar dedicated servers zoekt gaat het al veel beter. Ik heb vanmiddag wel een flink aantal spellen gespeelt zonder lag. Dan is het echt een super team spel. B.T.W. Als je een medic en een luitenant in je team heb is het echt vette teamplay. (kwestie van ff afspreken he!).
ik heb nog amper last gehad van lag, heb zelfs potjes van 6 tegen 6 gespeeld zonder problemen. Ik kan dit spel trouwens iedereen aanraden topgame, enorm veel live opties super team play beste live game out there KOPEN
Functies van de verschillende manschappen: Medic: dode mensen healen met een naald gewonde mensen healen dmv healthpacks Luitenant: ammopacks geven FFE's (firing for effect) om de aand8 af te leiden Airstrikes gooien Engineer: Muren/objecten opblazen Soldier: Sniper,flamethrower,soldier,venom,shotgun K hoop dat jullie hier iets aan hebben, als je nog specifieke vragen hebt kan je me altijd ff pm'en
Kunnen jullie iets vertellen over de co-op en over de death match multiplayer buiten xbox live. hoe werkt de game bijv met link-cable?