[Centraal]Return to Castle Wolfenstein

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dioga, 28 mrt 2003.

  1. softrunner

    softrunner Active Member

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    engineer: muren/deuren opblazen, vijandige bommen onschadelijk maken, de "staande" machine geweren repareren.
     
  2. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0
    LT kan Ammo geven en vliegtuig droppingen laten komen (was op de PC in ieder geval)
     
  3. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Cool!! Kan ik airstrikes aanvragen, dat is wel supervet :)

    EDIT: Gisteren met 16 man online gespeeld. 8 Vs. 8 en ik heb geen last gehad van lag. Damn wat was dat machtig vet :)
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2003
  4. masterofthegame

    masterofthegame the best saiyen

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    mensen dit is de 3e keer dat ik het vraag is de single player nou wat
     
  5. salva

    salva Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil even wat dingen duidelijk maken, (en geloof me de eerste dag had ik spijt van m'n aankoop)

    1. de singleplayer zuigt, maar zal nooit het gevoel dat je hebt bij M.O.H. halen, en de si-fi in het verhaal maakt het wat fanta.
    Maar doe wat ik doe en stel je gewoon voor of je de Mummie of Indiana jones aan het spelen bent en het valt mee.

    2. co-ops system-link?, samen met iemand spelen is natuurlijk altijd gezelliger.

    3. Live?, luister live is gewoon iets ongeloofelijks mooi, en is een mijlpaal in de console industrie. Zo'n goede communicatie is er nog nooit geweest onder het gamen. Het feit dat je geen gamespy, ubi.com etc. nodig hebt is natuurlijk helemaal geweldig.
    Wat de lag betreft laatst genoemde hadden hier ook meer als je lief had last van, was je lekker aan het gamen komt er zo'n modem mannetje\vrouwtje joinen en was het niet meer te spelen.
    Ik geef Microsoft de kans om het een en het ander nog te ontwikkelen omdat Bill de pionier bij uitstek is, en elke pionier loopt tegen problemen aan.
    Maar als je toch wilt vloeken doe dit dan op de cabel company's ik bedoel voor 50 pl€uro's p/m wil ik in 2004 meer snelheid!.
    Al met al ik durf m'n vinger er om te verwedden dat de Playstation of de Cube de xbox niet gaan evenaren met hun gaming netwerk!.
    Ik denk ook dat Microsoft niet had verwacht dat het zo storm zou lopen.

    Al met al ben ik van mening dat we de beste console hebben met de beste website (xboxworld wel te verstaan).
    Maar 1 minpuntje vindt ik dat de spel ontwikkeling traag is en dat ik die pc importjes zoals unreal, indiana jones, wolfenstein, ghost recon etc. nu wel beu ben ook hier zie ik graag wat vernieuwing.

    Nu hoop ik geen geklaag meer te horen!, en als je lag hebt speel dan op een ander tijdstip en op een dedicated server.
    EN SPEEL IN GODSNAAM SAMEN EN LOOP NIET ALS EEN DOLLE HOND ROND!, wanneer je dit door hebt is dit het beste live shooter van dit moment!.

    Tip. als je toch niet aan het gamen bent zet jij dan ook een dedicated server aan voor andere spelers.

    poeh dat was tikken zeg,

    Arrivadeci
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2003
  6. p1m

    p1m Guest

    kun ej de deuren niet gewoon open doen?
     
  7. salva

    salva Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    rechterpad indrukken,

    o ik neem aan als ik een dedicated server instel, ik hem gewoon kan laten draaien met de tv uit en de xbox aan he?.
     
  8. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0
    Er komen steeds meer slechte geluiden, is het spel echt zo slecht???
     
  9. salva

    salva Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom er net weer van af, live op een dedicated server geen lag met 10 man.
    En als je samen speelt is het spel echt te gek, vooral op de beach.
     
  10. GameCrasher

    GameCrasher Halo 2

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    0
    en aan die servers zal binnenkort vast wel iets gedaan worden. (ik heb de game trouwens (nog) niet hoor)
     
  11. patsem

    patsem zie hierboven

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee. Het spel is zeker niet slecht. Het spel heerst gruwelijk.
    Af en toe lag maar dan moet je een andere server proberen. Tja het spel kan wel een patch gebruiken maar dat komt helemaal goed. Ghost recon had er ook 1 in het begin nodig.

    amen my brother. The beach is zeker een vet level. Dat heb ik ook vanochtend een paar x (lees paar uur) gedaan.
     
  12. softrunner

    softrunner Active Member

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    tuurlijk kan een engineer gewoon deuren opendoen, maar zoals in b.v. het beach level moet je de deur van de bunker opblazen.
     
  13. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    dit is de game waarvoor je live hebt aangeschaft
     
  14. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk allemaal dat Live-gebeuren, maar ik wil wel ff opmerken dat het single player gedeelte ook vet bruut is hoor!!!
     
  15. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    agree with panzer de singleplayer is ook bruut trouwens een stuk moeilijker dan halo, mag ook wel want halo blaas je toch wel simpel schijt
     
  16. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    heeeeeeeeeeele vette game :D

    vandaag voor het eerst met 16 man gespeeld op een dedicated server, onder andere met lazz nl, liep echt perfect

    vooral erg leuk, als een team goed samenwerkt :)

    ik vind dit echt een must have voor de xbox (als je live hebt)
     
  17. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    De multiplayer is fantastisch, maar ik vind de single-player wel tegenvallen hoor. Nu merk je echt hoe goed Halo is, ten minste.. Dat vind ik.
     
  18. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    bwa, ik denk dan niet dat ik hem koop, want de single player is slecht in over live is veel lag
     
  19. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    valt reuze mee hoor!

    sanp ook niet wie dat heeft lopen roepen, er is zeker lag ja, maar ook genoeg goede servers

    stom als je hem om die reden niet aanschaft!
     
  20. salva

    salva Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net nog zitten spelen (3uur) en geen lag, en wie live heeft moet hem kopen !!!!!
     

Deel Deze Pagina