Ik wil even wat dingen duidelijk maken, (en geloof me de eerste dag had ik spijt van m'n aankoop)
1. de singleplayer zuigt, maar zal nooit het gevoel dat je hebt bij M.O.H. halen, en de si-fi in het verhaal maakt het wat fanta.
Maar doe wat ik doe en stel je gewoon voor of je de Mummie of Indiana jones aan het spelen bent en het valt mee.
2. co-ops system-link?, samen met iemand spelen is natuurlijk altijd gezelliger.
3. Live?, luister live is gewoon iets ongeloofelijks mooi, en is een mijlpaal in de console industrie. Zo'n goede communicatie is er nog nooit geweest onder het gamen. Het feit dat je geen gamespy, ubi.com etc. nodig hebt is natuurlijk helemaal geweldig.
Wat de lag betreft laatst genoemde hadden hier ook meer als je lief had last van, was je lekker aan het gamen komt er zo'n modem mannetje\vrouwtje joinen en was het niet meer te spelen.
Ik geef Microsoft de kans om het een en het ander nog te ontwikkelen omdat Bill de pionier bij uitstek is, en elke pionier loopt tegen problemen aan.
Maar als je toch wilt vloeken doe dit dan op de cabel company's ik bedoel voor 50 pl€uro's p/m wil ik in 2004 meer snelheid!.
Al met al ik durf m'n vinger er om te verwedden dat de Playstation of de Cube de xbox niet gaan evenaren met hun gaming netwerk!.
Ik denk ook dat Microsoft niet had verwacht dat het zo storm zou lopen.
Al met al ben ik van mening dat we de beste console hebben met de beste website (xboxworld wel te verstaan).
Maar 1 minpuntje vindt ik dat de spel ontwikkeling traag is en dat ik die pc importjes zoals unreal, indiana jones, wolfenstein, ghost recon etc. nu wel beu ben ook hier zie ik graag wat vernieuwing.
Nu hoop ik geen geklaag meer te horen!, en als je lag hebt speel dan op een ander tijdstip en op een dedicated server.
EN SPEEL IN GODSNAAM SAMEN EN LOOP NIET ALS EEN DOLLE HOND ROND!, wanneer je dit door hebt is dit het beste live shooter van dit moment!.
Tip. als je toch niet aan het gamen bent zet jij dan ook een dedicated server aan voor andere spelers.
poeh dat was tikken zeg,
Arrivadeci
Laatst bewerkt: 18 mei 2003