1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal]Return to Castle Wolfenstein

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dioga, 28 mrt 2003.

  1. XBOXLIVE!

    XBOXLIVE! Guest

    Woooot!!! Ik heb hem, en hij is echt zooooooo gaaf!!:D:D:D
    Thanx nerve software!!:D
     
  2. Tri>X<pleDIe§eL

    Tri>X<pleDIe§eL VIN DIESEL

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil weleens weten op welke moeilijksgraad jullie hem hebben staan??
    Ik heb hem op zo'n makkelijke stad staan _O_ dan is ie iets makkelijker ...Don't hurt me d8 ik dat ie zo heette.
    Tot nu toe heb ik wolfenstein verder gespeeld in de Coop-mode ...daar ben ik tot level 4 part 2 gekomen terwijl ik nu nog steeds in level 3 part 1 zit.
     
  3. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    barn is cool, boven in die schuur met je flamethrower }:]
     
  4. p1m

    p1m Guest

    hoeveel hoofdstukken zijn er?
     
  5. Tri>X<pleDIe§eL

    Tri>X<pleDIe§eL VIN DIESEL

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik d8 iets van 8 hoofdstukken (levels).
    En van Sen ook nog 6 episodes van Wolf3D.
     
  6. p1m

    p1m Guest

    hoeveel sages hebben de laatste 2?
     
  7. Tri>X<pleDIe§eL

    Tri>X<pleDIe§eL VIN DIESEL

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    I have no idea... ik zelf heb het nog niet uitgespeeld maar iemand die ik ken wel.
    Nooit de pc-versie gespeeld van RTCW?? Want dat is precies hetzelfde.. kan best zijn dat het er maar 3 zijn.
     
  8. p1m

    p1m Guest

    ik heb al het laatste hoofdstuk is maar 1 deel alleen zo;n kerel mollen was makkelijk
     
  9. Tri>X<pleDIe§eL

    Tri>X<pleDIe§eL VIN DIESEL

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Die zombie's die rond hem lopen zijn nog moeilijker dan hem ja...dat weet ik.
    maar dat het alleen 1 hoofdstuk was wist ik niet :)
     
  10. p1m

    p1m Guest

    ja man daar na deed ik ehm op makkelijkste heb ik hem gemolt met luger en met de andere hand guns...:D
     
  11. Tri>X<pleDIe§eL

    Tri>X<pleDIe§eL VIN DIESEL

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Oooh ruler... ja hij is vrij makkelijk.
    Ik vond die ene vent in het begin nog moeilijker dan hem.
    Die monster die Helga gedood heeft.. hij is gemeen :cool:
     
  12. p1m

    p1m Guest

    ja ik volg het verhaal niet maar die andere wannabee-strong-big-guy was ook makkelijk..
     
  13. Lorre

    Lorre Brrrrrrrrmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    screenies van het schuurtje:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  14. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Hoi...
    Ik had ff een vraag...
    Ik zit nu in Mission 2 Part 3: crypt
    Ik ben er bijna uit, na 2 soort tovenaars te hebben gedood... ging er een stuk uit de vloer.. ik sprong erin en er kwam netjes een bericht dat mn missie was geslaagd... alleen kom ik niet verder in dat gat in die vloer.. er zit een deur maar die gaat niet open!? ik ben nu al een half uur aan het proberen maar niks helpt... weet een van jullie misschien wat je moet doen? alvast bedankt!
    Furies

    Edit: Om het wat duidelijker te maken:
    Je moest eerst een schat pakken.. daarna kwamen er een paar monsters en uit de muren kwamen vlammen, na die monsters gedood te hebben.. ging die grond open
     
    Laatst bewerkt: 15 jun 2003
  15. Deazer

    Deazer Espionage

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze vraag is missien al heel vaak gesteld maar ik heb geen zin om de hele thread door te lezen dus ik vraag hem maar;
    Moet ik RTCW nou wel kopen ofniet? Ik zit te twijfelen want ik ben ook nog van plan om SoF 2 te kopen en MM3. Maar ik hou wel veel van FPS maar is het de moeite waard om hem te kopen (als ik ook Sof2 en MM3 koop) ?
    En is ie online leuker dan bijv. UC?
     
    Laatst bewerkt: 15 jun 2003
  16. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ok 1 vraag tegelijk...
    Met dat gat in de vloer kun je daar binnen 2 kanten op, aan 1 kant zit een deur die niet open kan, aan de andere kant kun je echter wel verder.

    En over het kopen van de game: ik vind het een toffe game, maar zeker niet geweldig, sof2 lijkt me zelf leuker. Online kan ik er nog niets over melden, mijn xboxlive is nog onderweg. 1tip, doe het niet voor de co-op!
     
  17. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    De sterke kant van Tides of War ligt hem ook in de multiplayer. De singleplayer is leuk, maar niet fantastisch. Co-op is idd slecht uitgewerkt.

    MP is heel vet, het is leuk als je op een server komt waar veel word gepraat en er echt een tactiek word gebruikt.

    Om het maar even kort te houden, verplicht als je Xbox Live hebt en anders is het gewoon een vermakelijke shooter.
     
  18. matje

    matje Soco Socoo!!!

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    als je van shooters houdt en xbox live hebt is het super vet.
    Je moet wel ff zoeken naar een lag-loze, engels pratende server en dan is het (voor mij dan) het vetste spel voor live tot nu toe.
    Ik denk wel dat mm3 daar verandering in gaat brengen.
    Maar als ik jou was zou ik hem kopen.

    En sof2 niet, als hij het zelfde blijft als op pc dan zou ik hem cker niet kopen.
    Multiplayer is slecht uitgewerkt en singleplayer is nog belabberder dan bij rtcw.
    Mischien hebben ze hem helemaal aangepast aan xbox, maar ik verwachts weinigs goeds.
     
  19. Deazer

    Deazer Espionage

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    oke, thnx. Ik denk wel dat ik hem ga halen als ik ff wat meer geld heb.
     
  20. MoJoo

    MoJoo Owned in Alle FPS.:)

    Berichten:
    879
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer krijgen we eiegelijk de prijswinnars van de prijsvraag te weten ........
     

Deel Deze Pagina