1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal]Return to Castle Wolfenstein

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dioga, 28 mrt 2003.

  1. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik kan me nog goed het laatste level van RTCW herinneren, daar kwamen spoken & ander vaag gespuis in voor... Niet echt mijn stijl, zie liever gewoon een normale Duitser die übersterk is en die ik aan flarden mag schieten, net zoals het befaamde Wolfenstein3D, daar moest je ook gewoon een übermensch kapot knallen - dat heeft imo meer sfeer en past bij beter bij het idee achter Wolfenstein.
     
  2. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Op de Pc heb ik rtcw gespeeld en ik was er niet echt van onder de indruk, alleen de MP zal toegevoegde waarde zijn.
     
  3. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    yup, volgens mij wel. Maar dat maakte natuurlijk niet uit, want de graphics liepen zijn tijd ver vooruit! :D
     
  4. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Wolfenstein 3D Roeleert nu nog man :cool:

    *Blaast stof van oude diskette met Wolfie3D...

    *Gaat spelen :9 :eek: 8) :cool:
     
  5. Locke

    Locke Organic intellectual

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Het bovenatuurlijke in RTCW was wel een beetje overdone, maar er zitten echt nog wel genoeg 'gewone' levels tussen. Maar Xbox LIve brengt natuurlijk eindeloze replay value. Ik zou hem niet laten liggen.

    - Locke
     
  6. Locke

    Locke Organic intellectual

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zou mooi zijn als ze in de Xbox versie bots stoppen. Dan kunnen de mensen zonder Live ook de multiplayer modes spelen en kan je leuk lannen.

    - Locke
     
  7. Lord<>Snowboard

    Lord<>Snowboard ~XBW Member~

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    4
    RTCW was zalig heb het vroeger veel gespeeld! Heeeel veel gespeeld kwas echt goe maar dan kwam mij console en is het wat afgezwakt spijtig maar ik heb er geen tijd meet voor en intresse!!! :cool:
     
  8. K-Pac

    K-Pac No PaiN No GaiN

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben zo benieuwd naar dit spel : het lijkt me zo goed en grafisch, ik denk dat deze zeker in m'n lijstje komt!
     
  9. Locke

    Locke Organic intellectual

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
  10. Locke

    Locke Organic intellectual

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    De eerste Wolfenstein zit er trouwens ook bij! Nostalgie.

    - Locke
     
  11. alibabaz

    alibabaz Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    heee echt deze spel word net als halo masterrrr
    het online gebeuren dan, het singleplayer deel is rotzooi
    als je deze spel niet koopt ben je een domme ezel
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2003
  12. Spartan117

    Spartan117 New Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Right...:{

    Anyway, het lijkt mij ook wel een tof spel ja. Ik denk dat dit na Halo eindelijk weer een echte topper wordt op gebied van 1st person shooters. (Unlike Timesplitters 2 :eek:) Ik hoop dat meer shooters de trend van een Live-multi mogelijkheid voortzetten.
     
  13. ik heb wolfstein voor pc maar het blijkt dat er meer levels en zo bij zitten
     
  14. K-Pac

    K-Pac No PaiN No GaiN

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat MS zich niet geheel moet gaan focussen op de Multiplayer (Xbox Live) , want als ze niet binnenkort over gaan om op rekening te betalen voor de Live, want dat Creditcard hebben de meeste gamers niet, dus ik vind dat MS zich ook moet gaan focussen op gewoon de multiplayer !
     
  15. Spartan117

    Spartan117 New Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebbie wel gelijk in. Ik zie die Live fuctie meer als een soort toegevoegde waarde. En in dat opzicht is het beter als meer games dit gaan ondersteunen. Maar Wolfenstein heeft zowel een aardige/goede singelplayer als een goed uitgewerkte (Live) Multiplayer.
     
  16. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    hoop ik ook, en het pc spel richtte de MP ook vooral op squad based missions, zoals dingen overnemen en zo, ik weet nog dat de PU het de best MP vond :9

    PS: ik heb de MP zelf niet gespeeld

    de SP is wel cool
     
  17. ikah

    ikah Guest

    ik hoop dat het echt een topoorlogshooter word lekker moffen afknallen wheheheheheh
     
  18. Lord<>Snowboard

    Lord<>Snowboard ~XBW Member~

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    4
    [Rtcw Tides of War] Screens!

    Hier zijn nieuwe screens van RTCW Tides of War
    RTCW = Return To Castle Wolfenstein

    Rtcw op Pc vond ik geweldig, deze lijkt ook zalig
    Klik en zie hier maar voor de screens!

    Grapisch lijkt het ook wat op de eerst maar de game is ook nog niet af he
    Lijkt mij zalig die multiplayer!
    Spijtig genoeg weer zombie's :mad:
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2003
  19. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Nice, ongeveer dezelfde graphics als van de pc versie maar ben benieuwd naar de controls en kunnen ze niet eens een Castle Wolfenstein game maken zonder zombies.
     
  20. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Lord<>Snowboard, het is exact de zelfde game als op de PC hoor. Alleen heeft deze versie enige extra's (nieuwe wapens, nieuwe maps)
     

Deel Deze Pagina