Als je de game start, dan zie je in welke episode en welk level daarvan je zit. Als je dat nu ff post, dan kunnen we je misschien helpen. Want de omschrijving die je geeft is ongeveer (in mijn ogen) van toepassing op 90% van het spel succes mX
In het scherm waar je een spel kan joinen,dus kan kiezen tussen axis en allies,kan je ook kiezen wat voor ventje je bent. Je ken dus uit die 4 ventjes kiezen maar kiest de soldaat. Daarna kies je daarbij als wapen de mauser. Dit is een sniper. Greetz en een fijne dag, Angelo
Ik wil overigens opmerken dat ik de game in single player modus enorm mee vind vallen. De 9+ is misschien net ietwat teveel van het goede, maar toch nog geen moment verveeld. (beter dan brute force iig). Wat me wel opvalt is dat ik na 1 uur spelen onwijs misselijk word van de beelden. Dit is me nog nooit eerder gebeurd. Ik zit overigens nu in het deel waar die ubermensch voor het eerst met zo'n ratelgun op me afkomt, pittig... maar cewl. groet, mX
RTCW is denk ik een van de beste zo niet het beste spel van het afgelopen jaar k kan niet zeggen waarom precies maar alles voelde gewoon perfect. Zij het dat het spel wel in 10 uur is uitgespeelt maar hij is gewoon perfect en dan heb ik xbox live nog niet eens gespeeld die schijnt nog beter te zijn kortom na Morowind het beste spel van de xbox
Geloof me, de Xbox Live multiplayer is nog velen malen beter. Echt een top game. Cijfer was trouwens niet een 9+ maar een 9-.
heb nu eindelijk xboxlive en rtcw maar misschien een domme vraag? hoe activeer ik de voicechat. wil maar niet lukken kan wel iedereen horen maar zelf niet lullen
Uhmm moet je ff kijken al kies je een zijde: de allies of de axis. En dan staat er radio frequency. En deze moet je op general zetten. En dan ok. En dan ff kijken of de frequency niet terug naar off schiet. Anders zou ik het niet weten.
hij kan ze wel horen maar hij kan zelf niet praten dus zou niet een probleem zijn met dat radio freq hmm raar hoor
idd, erg heerlijk om al die posters op te zoeken, ook in CoD etc. Wel erg vreemd dat die teksten in het Nederlands zijn en niet in het Duits, ik had 100% zeker een Engelse versie van het spel (dus uit Engeland en natuurlijk menu's etc Engels, spreekt voor zich). :{
dit spel word nog erg veel gespeeld zelfs.. ik speelde eerst op mijn TFO account en had ongeveer 8800 mensen afgemaakt en ben toen gekapt d.m.v Phantasy star online.. Nu speel ik weer sinds paar dagen alleen ik kan het echt niet meer en helaas speelt niemand uit me friend list het spel nog dus is het inkomen nogal moeilijk.. wanneer komt Delta force black hawk down voor xbox uit?
Ik speel het nog regelmatig. Maar ik heb ook RS 3 en CS, en die moeten natuurlijk ook gespeeld worden. Dus ik doe het nog ong. 1 keer per week.
Ja ik speel het regelmatig met !SIC! op zijn server. Kvind het nog het leukste schietspel. edit/ regelmatig is toch wel elke avond zo rond 8 uur.. Maar het wordt zeker wel veel gespeeld.
Ik heb dit spel voor een tientje gekocht , echt wel een toffe Game & ik speel het nu ook regelmatig op XBConnect !