van de ene kant wil ik hem wel kopen dan heb ik tenminste weer een shooter erbij maar bij wolfenstein horen geen rare wezens thuis dat vind ik toch wel minder aan de game dat hadden ze beter weg kunnen laten als je het mij vraagt
wolfenstein Weet iemand of wolfenstein op de xbox ook een hele nieuwe campaign bevat? (meer dan 3 levels) Of is xbox live het enigste wat er aan toe wordt gevoegd.
Is een cntrale threat voor.. Maar volgens mij zijn er wat nieuwe wapens en vijande toegevoegt en een paar levels en extra routes
Tja, ik heb hem op de PC, wacht wel tot het een classic word 30 mei komen er namelijk 2 veel toffere games met zombies uit voor de kubus he
dat stealth-level vond ik altijd heel cool in rtcw. dan moest je zorgen dat het alarm niet afging en heel sneaky die mannetjes doodmaken. dat deed ik altijd met een mes zo in hun rug steken en een paar keer heen en weer halen
wanneer komt rtcw uit???? en is ie het waard om alléén voor live te kopen??????, want de SP heb ik al uit op de pc
Ik vind de singleplayer tegenvallen vanwegen de zombies en dat soort shit maar ik ga hem denk ik wel halen voor Live. Want een extra Live shooter is nooit weg.
zie ik het goed, zijn de hakenkruizen vervangen door rtcw logo's..? , stomstomstomstom, het is toch nazi's schieten, wat is nu nazi's schieten zonder hakenkruizen? stomstomstomstom. de peecee versie heeft wel hakenkruizen...