En dan nog iets, in RtoCW schuiven de Nazi's weg ipv dat ze gewoon normaal naar beneden flikkeren. Kutterdekut vind ik dat, en dat voor onze XBOX!
ben verder gekomen nouw, begon het wel aardig te vinden, probleem van het spel vind ik OOK dat de vijanden HARDNEKKIG zijn zeg, Duitsers maar vooral de zombies hebben een halve clip nodig
In de pc versie praate die duitsers helemaal niet Duits. Ze praate gewoon engels met een duits accent. Waarom hebben ze niet gewoon die sombies er uit geschopt.
Dingen die me opvallen in deze thread: Vlaggen zijn gecensureerd? Ik hoop het niet. Ik moest het mijn moeder ook uitleggen, toen ze die kruizen zag terwijl ik aan het spelen was. Heeft niks met Nazi verering te maken, maar een spel, dat zich afspeelt in de 2e wereldoorlog tegen de Duitsers kan niet zonder hakenkruizen. Dat is niet authentiek. Toch? Zombies: Ik heb de PC versie gespeeld en hoewel, die zombies een beetje vaag waren, vond ik het wel spannend. Op eens dook er dan weer zo figuur voor je neus op. Ik heb me er dan ook niet echt aan gestoord. Alleen die monsters, die op hun handen liepen en de hele vloer onder stroom zetten, vond ik vervelend (lees: moeilijk). En die eindbaas was ongelooflijk belachelijk. Een soort überspook. Jammer, dat daar niets aan gedaan is. Ik heb em wel klein gekregen. Ik vond die übersoldaten moeilijker te verslaan. Levels: Ik had graag gezien, dat het een nieuwe game was. Veel gasten hebben het spel al gespeeld op de PC en om nu voor een prequel level en wat extra wapens deze game aan te schaffen. Ik weet het nog niet hoor. Multiplayer: Is de multiplayer versie inderdaad zo goed? Is Ghost Recon niet beter. Ik heb een enkele keer RtCW online gespeeld op de PC, maar als je tegenstanders veel beter zijn en dus kunnen oprukken, gaan ze op een gegeven moment gewoon naast je respawn punt zitten. Erg leuk. NOT! En je moet goed samenwerken. Als je teamgenoten voor zichzelf gaan zitten spelen, terwijl er objectives gehaald moeten worden, dan heb je een probleem. Dat was ook een van de problemen op de PC. Alhoewel je nu met die communicator wel beter kan communiceren. Ik wacht de reviews nog wel even af.
Ach dat gezeur heb je ook in Unreal en Ghost Recon. 2 kleine vraagjes: Hoe zit het met de wapens in wolfenstein, allemaal WOII wapens of heb je ook onrealistische-uber (lees gare) wapens. Live speelmodi, wat voor zijn er?
de vlaggen zijn niet gecensureerd hoor (hoe je het ook schrijft) en de duitsers praten ENGELS met een DUITS ACCENT
Ho ho ho (hier komt geen kerstman aangewandeld maar ik wil ff melden dat het verkeerd is wat jullie denken in mijn ogen) ho ho ho ho... Euhm, ik heb RTCW op de pc al iets van ander half jaar intensief online gespeeld. Het is bij RTCW (MultiPlayer heb ik het over) niet de graphics,de muziek,de verhaallijn of weet ik veel wat andere dingen die telt, maar de GAMEPLAY! Dit spel is zo goed uitgebalanceerd qua teamplay,voice commands etc etc dat je ALS je ervan houd: dit spel koopt, in je xbox doet, en een lekkere tactishe multiplayer gaat spelen. Toen ik het op de PC speelde (1 maand geleden mee gestopt) werden der overal tweaks en nieuwe configs gemaakt om het spel maar zo licht en lelijk mogelek te maken. Dit om het feit dat je de tegenstander goed kan zien, want je gaat toch niet naar een boom staan te staren als de SPREEKWOORDELIJKE rapen gaar zijn?? Ik kan hier nog wel uren over door praten en vertellen waarom RTCW zo'n goed spel is maar je moet het gewoon voelen, en als het je (net zoals mij) in je greep hebt gehouden, dan is dit een heerlijk spel om te spelen!!
Er zijn wel wat echtere geweren. Maar zoals bij mohaa moet je niet verwachten. Ik zelf vind ik het Tesla geweer wel een onrealistisch-uber geweer. Maar wel krachtig.
S one i feel it the same as you!!!!! laat die single player!!! is leuk om een keer te spelen! maar het echte werk begint pas met multiplayer!!!! LIVE!! En daar heb je alleen WO 2 wapens! heerlijk!!! Meeeediiic roepen door je communicater als je net 3 moffen heb afgemaakt maar de 4e achter je niet zag hahaha!! het is gewoon zo'n gaaf spel!!! ok single is teleurstellend!!!! maar multi maakt het meer als goed!! dus ik raad je aan!!! kopen het spel!!! *)
heeft iemand hem al in de winkel zien liggen ... want deze ga ik toch kopen .. het is alleen jammer dat je geen spiltscreen on-line kan spelen
Goed nieuws, ik verwachtte hem pas de 30e. *) Deze game word door vele de beste game op Xbox Live genoemt, kan niet meer wachten.
ik denk toch niet dat ik hem ga kopen.Ik speelde RTCW op de Pc en hoewel het er mooi uitzag vond ik het schietwerk toch wel recht toe recht aan.We zullen zien of ze daar nog verandering zullen gaan brengen.Maar de Multiplayer is wel zeer goed.