en misschien ligt het wel hieraan, staat dit wel goed of helemaal verkeerd wat moet ik anders verandere ?
gedaan, even testen nu, ik test hem met battlefield 2, modern combat, maar nu gaat ie niet eens door de veryfing connection to ea games o.i.d =) zostraks wel, maar hij kan wel gewoon op xboxlive, dus weet even niet waar het aanligt, EA, of nog steeds de xbox live probleem. EDIT: getest, maar werd weer uit de game gekicked
dat moet je me is vertellen hoe je dat doet, want elke x als de stekker eruit gaat krijg ik een ander ip. dat wilde ik je net vrage hoe dat moest.
Dat staat bij mij hier ook op de computer, datzelfde IP Adres. Maar op de Xbox 360 is het volgens mij een ander.
Ik heb van de week ge-xbox live!ed, na lang gebeuren met me router (draadloos). Maar hij deed het perfect op me kamer zonder 1 keer uit te vallen. Volgende dag weer proberen maar het lukt nu niet. Nu heeft die bijna/geen ontvangst maar dat was eerst ook maar toen had ik wel goed live. Waar ligt dit aan?
heb geen draadloze. normale, en me modem ligt benede, die vervoert inet na de zolder ( 2 a 3 meter omhoog zon beetje) da ligt me router, via me router gaat ie na benede na me kamer ( na me xbox toe zon 5 6 meter gebruikt.) dat is het, maar daaar mag het niet aan liggen lijkt me !
jep moet wel kunnen zo, zowizo via router etc, heeft vriend van me ook maar heeft andere router, zou het daar aaan ligge? =/