[Centraal] Routers en Xbox Live [Deel 3]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Arjan, 27 aug 2006.

1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Misschien kan je contact opnemen met je provider voor een andere livebox?

2. phoenix4

phoenix4 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij snel even een goede router aanraden? Ik heb nu de Sweex LB000020 maar dat is echt een kloteding. Dus zei mn ma dat ze wel een nieuwe router voor sinterklaas wilde halen, ik weet alleen niet welke er goed zijn. Aangezien het morgne al 5 dec. is, zou snel advies welkom zijn :).
    Oh, hij moet natuurlijk wel redelijk geprijst zijn

3. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ff een vraagie. Als ik bij een compatible xbox game op mijn guide button druk staat er X: "getal" met al dat andere geleuter erboven dat je de guide niet kan gebruiken. Wat betekend dat getal, die veranderd soms namelijk.

4. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    EDIT: opgelost

Laatst bewerkt: 9 dec 2006
  5. frankzor

frankzor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kom je in je NAT tabel enz.?
    Heb namelijk het "na 5 minuten disconnect" probleem.. :mad:

nevermind.. heb het al gevonden :p
    Mar dan nog, weet ik niet wat ik moet doen. :confused:
    Kan nergens vinden waar ik die poorten kan veranderen.
    :mad:

Laatst bewerkt: 10 dec 2006
  6. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Goededag,

Ik zoek een router/switch/hub om mijn internet te verdelen tussen de 360 en mijn pc. Ik zoek dus de meest simpele/goedkope router/switch/hub daarvoor. Heb over dit onderdeel van computers de ballen verstand dus ik hoop dat jullie mij er 1tje aan kunnen raden. Bedankt,

Tim

7. koolenboer

koolenboer I'll be back

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi, ik ben pas in het bezit van de 360 (core systeem)
    Nu wil ik dat dingetje toch eens gaan testen op live.
    Nu vraag ik me het volgende af.

Ik heb een modem van @home (MOTOROLA)
    van de motorola gaat er een kabel naar mijn airport express (apple draadloze router)
    deze voorziet mijn imac van internet.
    Nu staat het spul erg dicht bij mijn xbox
    en vroeg ik me af of ik gewoon kabel kan wisselen tussen de airport express en de 360 ? Volgens mij heb ik dit wel eens met de ps2 geprobeerd en dit resulteerde dat de ps2 het mac adres toegewezen kreeg en mijn router dus niet meer?!

Is het dus voor mij het beste om de wireless adapter aan teschaffen ondanks dat mijn router en xbox zo dicht bij elkaar staan ?!?
    of is er een andere mogelijkheid.
    owja, en je kunt toch ook live gamen met een memoryunit toch ?!

Laatst bewerkt: 11 dec 2006
  8. koolenboer

koolenboer I'll be back

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie trouwens net dat de motorola modem van @home beschikt over een ethernet & usb aansluiting.
    Misschien kan hij ze wel allebei afgeven.
    Kan de ethernet mijn draadloze router voorzien
    en kan ik via usb mijn xbox 360 van internet voorzien

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    USB werkt niet .... je moet je xbox 360 of draadloos aansluiten of via ethernet. Met een Core kan je niet op live ... dan heb je een Mem unit nodig of een HDD. Met een mem unit kan je wel gamen, maar niets downloaden (etc). Je kan beter je xbox 360 op de ethernet port aansluiten :) ... zit er geen ethernet port op de draadloze router?

10. koolenboer

koolenboer I'll be back

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een memory unit
    en mijn router heeft wel een ethernet poort maar die is voor binnenkomend signaal
    http://store.apple.com/Apple/WebObj...&nplm=M9470&wosid=Zs5oY8YtQX9T3LLKjEA1sNwebsT

ik word net op het macfreak forum gewezen dat je ook een ethernet splitter kan gebruiken.
    Weet jij hier iets meer over Fardo ?
    want volgens mij krijg je dan het geneuzel dat hij maar een apparaat kan voorzien van een mac adres

Laatst bewerkt: 12 dec 2006
  11. koolenboer

koolenboer I'll be back

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik nu tussen mijn modem en de draadloze router nog een router plaats zou dit dat dan werken denken jullie ?

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    2 routers geeft problemen .. je kan dus beter de wireless adapter kopen :eek:

13. koolenboer

koolenboer I'll be back

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo dat ?
    Een extra router kost 20 euro max
    plus een utp kabel 4 euri
    en de wireless adapter kost zo'n 80 euri en heeft weinig nut want de 360 staat praktisch naast de modem

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ja maar router + router geeft netwerk problemen ... dus de enige oplossing is of de router van apple weg doen of een wireless adapater kopen... Als je een route koopt van 20 euro vraag je om moeilijkheden ... tenzij je een router koopt en een wireless access point gaat gebruiken ipv een de extra (apple) router

15. jvalks

jvalks Find the bird!

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo geeft router + router netwerk problemen?? Ligt eraan hoe je de boel configureerd.

Ik geef toe dat het niet de meest ideale situatie is als je niet weet hoe je een router goed moet configureren. Daarnaast weet ik niet hoe 'flexibel' die Apple airportexpress is. Het is en blijft Apple ;)

Ik zou er gewoon voor gaan om een andere router te kopen.. Koop meteen een degelijke, en geen yokoyoko...heb je er zeker lang nog plezier van..

16. justino

justino GTA IV addict

Leuk Bevonden:
    0
    hoi, ik heb sinds kort een xbox op mn kamer staan. maar ik heb daar geen internetaansluiting. toch wil ik graag op xbox live. kan ik voor de xbox (1) ook een wireless kitje bestellen of werkt dat niet?

alvast bedankt_O_

17. The Bear

The Bear ...

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt een draadloze netwerk adapter kopen als je draadloos internet hebt thuis:

Xbox.com

18. koolenboer

koolenboer I'll be back

Leuk Bevonden:
    0
    ik wacht wel een maandje en koop dat idd de wireless adapter voor de xbox 360

19. justino

justino GTA IV addict

Leuk Bevonden:
    0
    die is voor de 360. die zit gewoon op het netwerk aangesloten. ik moet een draadloos iets hebben voor de xbox 1. jeweetwel die zwarte:emo:

20. xboxmaniaxx

xboxmaniaxx Loyal to the game

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij bestaan die niet eens voor de xbox.

Deel Deze Pagina