Is het niet op een of andere manier mogelijk om de webkey ergens in te voeren op de 360 of iets dergelijks. Dus ik neem aan dat IEDEREEN die Xbox Live heeft, zonder beveiliging speelt, en internet heeft?
Dat iedereen die xbox live heeft internet heeft lijkt me logisch. En niet iedereen speelt zonder beveiliging. Tegenwoordig heeft elke router wel een ingebouwde firewall.
Ik bedoelde die zin anders... betere quote van mezelf; Dus ik neem aan dat IEDEREEN die Xbox Live heeft, zonder WEPKEY speelt? En ik neem aan dat iedereen dan ook onbeveiligd internet heeft?
als je xbox direct hebt aangesloten (ethernet) dan is de wep beveiliging niet mogelijk... wep beveiliging gebruik je alleen als je je xbxo 360 draadloos hebt aangesloten. Voor aanvallers buitenaf heb je je firewall (poorten dicht) Als je je pc aansluit op ethernet kan je ook geen wep key invoeren
goeiendag, ik heb een 360 en ik heb maar weer eens een poging gewaagt om met xbox live verbinding te kunnen maken. maar voor de 100e keer het lukt me niet. elke keer geeft die ip adress: failed aan ik heb een router van thompson serie: 500 type: 510 v4.2 het kan mischien aan mijn aansluiting liggen: internet> router> 40 poorts HUB > switch > mijn XBOX 360 & PC ik heb alles in de 360 al manual ingesteld. (want automatisch geeft die de zelfde fout) of op de router poorten open zetten voor de 360 of een ip aanmaken ofzo
het beste kan je hier je vraag stellen en zoveel mogelijk info geven: Xbox Live Vragen [Deel 3] - Korte vragen/Connectie problemen?
Het Probleem Wat is het probleem (korte omschrijving)?: bij online gamen valt verbinding na een paar minuten weg, daarna kan ik wel weer direct joinen maar dan verlies ik weer na een paar minuten de connectie Welke provider?: Chello Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?: Kabel Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?: Download snelheid: 1536 Kbps Upload snelheid: 256 Kbps Welk merk modem heb je?: Aztech CNR2900 Modem type?: Ethernet Internet Delen / ICS Werk je net ICS (Ja/Nee)?: Nee Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?: Norton 2006 Router Welk merk router heb je?: Sitecom Welk router type?: DC-202 Welke firmware?: de laatste nieuwe Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?: ethernet De Foutmelding Wat is de exacte foutmelding?: NVT
Als je zo'n jaar kaart voor gold koopt in de winkel heb je dan nog een creditcard nodig om gold te activeren?
ik heb nu een andere vraag, want ik heb de router die ik had terug gegeven aan de winkel Welk merk router kan ik het best nemen? ik heb internet van Chello ik dacht zelf aan Belkin
Ik heb @home en moet dus constant mijn pc en xbox360 resetten omdat ik een directe verbinding heb met de modem. Ook vaak last van connectie problemen. @home maakt gebruik van een dynamisch netwerk dat inhoudt dat de ip-adressen steeds veranden, toch? Is dit de reden dat je telkens alles moet resetten? Heb je hier met een router geen last van? Wat is een goede router?
met een router heb je geen last ... de reden dat je moet resetten is dat @home je mac adres onthoud. Met een router ziet @home je router als vast mac adres en kunnen andere machines continu on-line zijn zonder te resetten. Met een router kan je ook filmpjes, muziek, foto's streamen naar je xbox dus een router is de moeite waard. Een goede router heeft UpnP (zoals linksys routers)
elke machine geconnecteerd aan je modem/router heeft een uniek id. @home staat maar 1 id toe .. vandaar dat je hem elke keer moet resetten om de ander toegang te geven
Ik heb vandaag deze router aangesloten SITECOM xDSL/ kabel router, maar op de 360 heb ik dan geen verbinding DNS failed. Op de computer doet ie het wel gewoon. Waar kan dit aan liggen>?
Ok maar via de modem doet hij het wel, maar dan kan ik niet computeren en xboxen tegelijk. Dus heb ik een router gekocht, maar me xbox pikt dat niet. Er staat dat er een firewall inzit hoe kan ik die uitzetten?