1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Routers en Xbox Live [Deel 3]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Arjan, 27 aug 2006.

1. Tecnomic

Tecnomic Guest

Nogmaals.

2. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    linksys is wel goed , belkin ook

heb zelf een Zyxel 2602 en ben er erg tevreden over

3. Tecnomic

Tecnomic Guest

Ja deze zijn ook aardig prijzig zeg :{

4. Magneto 360

Leuk Bevonden:
    0
    goedkoop = uiteindelijk duurkoop......spaar dan even door want goedkopere exemplaren leveren meer irritatie op dan gemak en speel plezier....

tis maar een idee....

wat heb je nu voor router dan?

je kan ook een 2dehands access point kopen en die op je huidige router aansluiten , misschien ook een idee

5. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik wil graag antwoord op het volgende, ik heb een Xbox live account pasgeleden aangemaakt. Gewoon die kabel die je bij het Premium pakket krijgt in mijn modem gedaan en op create account gedrukt. Ik had voor 1 maand gratis Xbox gold. Maar ik snap niet helemaal pricies hoe het werkt met dat online gamen. Kan ik bij bijvoorbeeld PGR3 en Cod2 dezelfde account gebruiken, of moet ik op ieder spel een nieuwe tag creeren. Ik heb het 1x op PGR3 geprobeert maar toen het kon stond er iets van: Its not able to connect to Xbox live with one of these accounts. Ik had er namelijk 5 (al die tagnamen waren al in gebruik) maar ik heb er nu nog maar 1. Kan iemand mij zeggen hoe ik mijn account vlekkeloos kan laten lopen (de beste instellingen etc.) en hoe ik online kan gamen (zie post.)

Alvast bedankt

6. Tecnomic

Tecnomic Guest

Acces point ? Waarvoor dient deze dan ?

7. Magneto 360

Leuk Bevonden:
    0
    met een acces point maak je van je bestaande router een draadloze router door er een apparaatje aan te koppelen die het draadloze signaal uitstuurt/ontvangen en die aan je router doorgeeft

vergelijk het met een draadloze controller op de gewoone xbox , je steekt een apparaatje in je xbox waardoor het draadloze signaal van je controller kan ontvangen/verstuurt kan worden.......

een acces point is net zo iets , het is een toevoeging op je router , stuk goedkoper dan een draadlozen nieuwe router en het werkt bij elk merk router....

heb zelf een Asus acces point , koste mij 2de hands 25 eurootjes , met een draadje aangesloten op mijn router , instellen en gaan met die banaan.....

kijk , deze heb ik :

8. Magneto 360

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt voor alle spellen maar 1 goed werkend account nodig , ik adviseer je de andere account die niet goed werken ook van je xbox te verwijderen....

hoe alles goed ingesteld dient te worden hangt of van welke router je hebt , wat voor internet e.d , is bijvoorbeeld je xbox direct aan je router/modem gekoppeld of loopt ie via je pc?

post zoveel mogelijk info en hulp zal geboden worden ;)

9. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel meter werkt zo'n ding?

want onze router staat aan andere kant van huis en is best een eind.

Als ik nou een router heb he. En een kabel naar mijn computer.

Kan ik op die kabel dan op splitter opsluiten waarna ik één kabel in mijn computer steek en de andere in die Acces Point?

En kan ik ook meerder draadloze apperate op dezelfde acces point aansluiten?

10. Nick.Hoeven

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn niet werkende accounts van mijn Xbox verwijderd. Ik heb geen verstand van routers etc dit is hoe ik mijn live account heb gemaakt:
    Ik heb gewoon dat kabeltje dat je bij dat pakket van 400 eurie kreeg in mijn modem gestoken, en toen op create account gedrukt. Ik heb toen iets van 4 niet succes volle accounts aangemaakt en 1 succes volle. Die 4 overbodig zijn inmiddels verwijderd. MIjn internet is caiway, zoals ik al zei is hij direct op mijn modem aangesloten (volgens mij goed). Over die foutmelding waar ik het over had heb ik denk al het antwoord, ik moet mijn leeftijd boven de 18 instellen. Hoe kan je dit doen ? Ik snap ook niet precies hoe het werkt met het online spelen, hoe kan ik bijvoorbeeld praten met iemand tijdens een race of hoe kan ik online komen ? Ik hoop dat ik je voldoende heb geinformeerd ;)

11. Magneto 360

Leuk Bevonden:
    0

het makkelijkste is als je router meerdere lan poorten heeft , je pc kan dan gewoon blijven zitten en het access point kan op een van de vrije poortjes worden aangesloten

heeft je router maar in Lan ingang dan zal je een switch moeten kopen (euro of 15)

een switch is zeg maar het zelfde als een verlengdoos voor stopcontacten maar dan voor routers.......

dus dan word het :

router -> kabel naar switch -> 2 kabel vanaf switch , 1 naar pc en 1 naar accesspoint

access point heeft een bereik van een geschatte 30 tot 50 meter.....

12. Magneto 360

Leuk Bevonden:
    0

heb je een xbox of xbox360?

13. Nick.Hoeven

Leuk Bevonden:
    0
    Een 360

14. JorkyL

JorkyL Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    hey,

Ik heb het probleem dat als ik mijn 360 op mijn router aangesloten heb ik met veel andere spelers geen verbinding krijg(met motogp mensen die stil staan bij de start en als ik host niemand die joint) en als ik mijn 360 direct op mn modem aansluit heb ik nergens last van. Nu heb ik gelezen dat NAT open moet zijn ofzo en ik heb het op moderate staan. Ik denk dat het hier aan kan liggen aangezien iemand in dit topic het zelfde probleem had als mij en het bij hem volgens mij ook aan de NAT lag.

Kan iemand mij misschien vertellen hoe ik die instellingen moet veranderen zodat ik hem ook open krijg?

alvast bedankt

15. Kelovitz

Kelovitz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal nog maar wat gegevens posten in de hoop dat iemand een helder moment krijgt...\o/

Als ik mijn Xbox 360 aan wil sluiten op Xbox Live meldt hij: "IP Not Configured". Ik heb @home en die ondersteunen geen Xbox Live en hebben een dynamic IP. Ik heb dus zoiets nodig als een router waarop ik een IP-adres kan opgeven en dat aansluiten op mijn Xbox. Klopt dit? Kan iemand mij een oplossing geven of een suggestie voor een bepaalde opstelling van een netwerk wat ik thuis kan aansluiten om Xbox Live aan het lopen te krijgen? Ik beschik nu over een modem, PC, Xbox 360 met Xbox Live en een router waarvan ik geen handleiding meer heb. Ik ben best bereid een nieuwe te kopen als dat nodig is.

Magneto, heb jij een idee want je schijnt hier verstand van te hebben?

Bedankt...

Laatst bewerkt: 14 sep 2006
  16. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu:

Code:
    ZyXEL Router---------- Computer 1
              \----Ovis Link (switch)---- Computer 2
                                    \---- Xbox 360
    alleen die kabel van de 360 loopt hier nu echt midden door een kamer heen, dus mooi is anders. En ik wil zoizo een keer draadloos hebben.

Dus als het goed is kan ik er dit van maken:
    Code:
    ZyXEL Router---------- Computer 1
                                   \---- Acces Point
                                               \....draadloos.... 360
                                                \....draadloos... laptop 1+2
    Eigenlijk moet er tussen de router en computer 1 dan ook nog eens switch+acces point komen, want dat gaat draadloos anders nooit halen.

Dit dus:
    Code:
    ZyXEL Router---------- Switch----Computer 1
            \                   \------ Acces Point
              \                                \......draadloos.... Laptop 1 of 2
                                   \---- Acces Point
                                               \....draadloos.... 360
                                                \....draadloos... laptop 1+2
    Kan dit zonder dat je problemen krijgt? Ik kan namelijk geen kabel meer naar de router trekken, want die staat op zolder. En om nou een kabel door het hele huis te gaan trekken ziet er ook niet uit. En ik weet niet of een Router mogelijk problemen krijgt als je te veel apparaten aan een uitgang hangt?

Laatst bewerkt: 14 sep 2006
  17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ZyXel router vervangen voor een draadloze en je hebt dan geen access points nodig :)

18. Magneto 360

Leuk Bevonden:
    0
    dan kan je de instellingen varanderen ergens op het laatse tabblad.....weet zo even niet waar precies

19. Magneto 360

Leuk Bevonden:
    0
    welk model zyxel heb je? want zoals het nu over komt heb je een zyxel met 4 lanpoortjes namelijk....dan heb je geen switch nodig namelijk , tenzij je boven de 4 bedraade aansluitingen komt richting je router

hoeveel apparaten zijn er nu met draad aangesloten en moet ook zo blijven?

en hoeveel apparaten wil je draadloos gaan verbinden....?

20. Magneto 360

Leuk Bevonden:
    0
    verstand er van hebben is een te groot credit .... :9

wat voor modem heb je nu en wat voor router waarvan je de handleiding kwijt bent?

is je modem een ethernet modem of een usb modem?

dat je een dynamic ip hebt maakt niets uit , alleen mensen die adsl van KPn hebben of zakelijke adsl hebben een vast ip maar dat maakt geen verschil voor de werking van Live

ik neem aan dat je je xbox met een ethernet kabel gaat aansluiten?

post zoveel mogelijk info en we kijken of we kunnen helpen.....

Deel Deze Pagina