[Centraal] Routers en Xbox Live [Deel 3]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Arjan, 27 aug 2006.

1. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    Ik ben nu al een aantal maanden aan het proberen om mijn NAT van Strict af te krijgen, maar het wil maar niet lukken...

Nu heb ik een portforward checker gedownload en als ik in mijn oruter wat ports forward en test blijkt dat ze het allemaal doen, behalve poort 88...

Hoe kan dit en hoe kan ik het verhelpen, ik smeek jullie om een oplossing want ik ben vrij wanhopig aan het worden met die router :9

2. Rudebizzy

Rudebizzy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

ik heb vandaag een linksys router gehaald (model: WAG200G-EU) en ethernet kabels en alles wat ik nodig heb om xbox live aan te sluiten. nu wil ik dus xbox live joinen maar hij kan niet connecten. Als ik dan een test doe dan zegt hij ''Failed'' bij ICMP

error rapport is:

W: 0000 000B
    X: 0000 F001
    Y: 0000 0000
    Z: 0000 0000

Provider is Hetnet ADSL
    Down/Upload snelheid: 3000/512

misschien heb ik ergens overheen gekeken, of is me router niet compitable..
    En ik lees hier dus over firmware. Wat houd dat in?

Wie kan me helpen?

Alvast bedankt

3. ruff-next

ruff-next Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

Ik heb ADSL van KPN en heb 1 van de nieuwere modems, een Speedtouch 546i v6. Volgens de gegevens is dit een modem en router in 1. Er staat zelfs bij dat deze uitermate geschikt is om zonder bijbehorende apparatuur een gameconsole op aan te sluiten. Betekent dit dat ik gelijk een ethernetkabel kan aansluiten vanaf de 360 op deze Speedtouch?? En dan de handreikingen kan volgen qua instellingen?

Ik hoor t graag...

Grtz Jochan

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    dat klopt :)

5. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is een goede router om met de draadloze netwerk adapter te werken voor de 360? Het bereik is belangrijk omdat hij door een betonnen en een houten plafond moet.

6. Jeroensky

Jeroensky Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Host a match

Wat moet je minimale upload snelheid zijn om een beetje fatsoenlijk games te hosten?

7. J Granada

J Granada Dj / 360 spammer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zojuist mijn router moeten vervangen. Mijn oude US Robotics had het begeven, dus heb ik de Sitecom MIMO XR Router aangeschaft.

Mijn Xbox kan gewoon op Xbox live en heeft een goede verbinding. Maar ik kan geen media streamen terwijl dit hiervoor wel kon.

Ik heb alles gedaan: alle poorten staan open, ik gebruik een web open key en ik heb Windows Mediaplayer 11. Mijn 360 heeft het gewoon perfect gedaan met mijn oude router. Binnen in mijn nieuwe staat de firewall standaard uit.

Iemand enig idee wat ik kan doen???

Laatst bewerkt: 19 nov 2007
  8. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb niet echt een probleem met xbl, maar wel (net zoals hierboven) met de mediasharing. ik heb alle poorten geforward ( eerst deed live het ook niet perfect, nu wel), maar het werkt nog steeds niet :'-(. ik heb gee idee waarom.

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dat ligt aan je firewall setting svan je pc (zie de mediashraing threads in het forum :))

10. Hound_NL

Hound_NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nu heb ik ineens veel lagg bij DOA4.. moet je je speedtouch modem opnieuw configureren als je geformateerd hebt? (volgens mij niet maar ik weet het niet zeker)

11. boatfreak

boatfreak Guest

op een of andere manier als ik met mijn xbox op live ga is de beneden PC die ook via een kabel is aangesloten ineens offline, en de wifi verbinding doet het nog wel :confused:

weet iemand wat dit kan zijn?

12. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Heb je toevalig beide apparaten de zelfde naam gegeven ?!?!
    Network Settings > Edit Settings > Additional Settings > User Name.

13. boatfreak

boatfreak Guest

nope... want ik zit achter een router

14. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.001
    Ben bang dat ik hier fout zit maar stel me vraag toch. Aangezien ik na meerdere male de zoek functie te hebben gebruikt geen geschikt forum kon vinden.

.Is het mogelijk om 2 xbox 360's direct aan elkaar te linke. Dus zonder router of switch.?

15. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Bedoel je nu gewoon voor System link play?
    In dat geval kan je inderdaad tot 4 consoles aan mekaar koppelen. Tot 2 xboxen heb je gewoon een Ethernet kabel nodig, voor meer heb je ook een hub, switch of router nodig.

(Mocht je de wireless adapter hebben gaat het hier normaal trouwens ook mee.)

16. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    He, mijn huisgenoten worden er elke keer gek van dat ik het internet uit de pc trek voor de xbox.
    Morgen ga ik even wat kopen om dat te verhelpen, maar wat in godsnaam moet ik kopen. Hub/Switch/Router, ik heb niet echt veel verstand van deze dingen. Gewoon zo goedkoop mogelijk 1 adsl lijn verdelen, dat het nog wel naar behoren werkt natuurlijk. Ow ja, en het moet ook werken als de pc uit staat.
    Iemand tips ?

Laatst bewerkt: 20 dec 2007
  17. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Iemand ?

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    switch (ehm meer info.. mogelijk een router ) als je modem direct aan de pc is gekoppeld en geen router is

19. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    ADSL -----> Kastje ----> kabel naar pc

Zo zit het nu, als ik internet op de 360 wil hebben trek ik de kabel uit het kastje en stop die van de 360 erin.

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    wat voor modem heb je? evt zo het een modem/router kunnen zijn anders zul je toch echt een router moeten aanschaffen (of een 2e netwerkkaart voor je pc om op die manier de lijn te delen)

Deel Deze Pagina