Hee, ligt Live er nou helemaal uit ofzo? /Edit: Nee het licht blijkbaar aan m'n ip adress want als ik test connection doe dan zegt ie bij network adapter: wired, maar bij IP adress: failed. Dus whats the prob?
Ja en wat doe ik daar aan? Want ik ben al vaak genoeg op live geweest in het verleden en toen werkte het allemaal perfect. Nu ineens niet meer.
Ja, ehm geen idee, hoe ik dat moet doen.. Maar hoe kan het dan dat ie het nu ineens niet doet terwijl hij normaal wel altijd gewerkt heeft. Aan de router is niets veranderd.
Misschien heeft je router een storing gehad? Sluit je router even opnieuw aan, kijken of hij hem dan wel pakt.
raadpleeg de handleiding van je router of post meer info .. want ik kan niet ruiken welke apparatuur je hebt of hoe je je 360 hebt aangesloten
Tsjaa, nou doet ie het ineens. Toch bedankt. Maar lag wss aan de verbinding hier en daar want de telefoon was ook slecht, en er vlogen hele tijd helikopters boven
Goededag, heb alles hier een beetje zitten volgen en geprobeerd om mijn nat ook open te houden, dit was eerst gelukt maar tegenwoordig is hij gewoon weer dicht of strict. ik heb een statistische ip gegeven aan mijn xbox, heb de dmz optie aangezet en de upnp optie staat aan. ik heb een sitecom wl 173 firmwire 1.30 en quicknet internet mijn xbox is tevens gewoon aangesloten via draad met daartussen een splitter die de verbinding van beneden naar mijn xbox en pc split. als iemand mij zou kunnen helpen zou dat fantastisch zijn.
Zonder settings te veranderen is je NAT terug veranderd? Je hoeft normaal niet eens gebruik te maken van een statisch ip of DMZ als je UPnP ondersteunt. Probeer eens of het niet gewoon daarmee werkt.
het is idd gelukt door mijn DMZ uit te zetten en alleen mijn UPNP aan te zetten tevens heb ik idd geen statisch ip meer voor me xbox thanx voor je advies
naja bij mijn router ( sitecom wl 173 ) moet je naar 192.168.0.1 en dan kan je bij firewall settings alles regelen moet je eerst inloggen met je gegevens. werkt trouwens nog steeds hij is niet meer dicht gegaan...
Hmm kon eerst geen mensen joinen enz!! alleen nu heb ik een rechtstreekse verbinding en dan kan ik wel mensen joinen! hoe kan ik ervoor zorgen dat ik toch nog mijn router kan gebruiken?
Ik ben van plan om een router te halen, maar heb nog een vraag: Is xbox live via de router gewoon plug-and-play(ik bedoel, xbox met netwerkkabel aansluiten op router (die op modem is aangesloten) en je bent op Live) of moet je ook nog allemaal instellingen aanpassen op pc of xbox360? En is onze modem/internet snelheid "goed" (ik heb geen idee hoe ik het anders moet vragen) : Wij hebben een speedtouch 510 modem en onze internetsnelheid is 1.5Mbit/s. Alvast bedankt
Hangt van de router af. Koop een linksys of een belkin dan heb je weinig problemen. Kijk of de router upnp ondersteund. Je modem is goed.
hallo mensen, Ik heb mijn xbox kapot gehad maar heb hem nu weer en heb er een maand gratis live bij gekregen. Maar nu heb ik een ethernet kabel in de modem of router ( weet niet exact wat het is, is een motorola die ik van @home bij mijn abbo heb ontvangen, hier moet ik dan de kabel van het gewone internet eruit halen en de kabel voor de xbox er in doen want er kan er maar 1 in. maar als ik mij nu aanmeld op xbox live lukt het niet als hij een IP adres vind, snap er verder niet zoveel van want heb nog nooit op live gespeeld wie kan me helpen. alvast bedankt