Dus hij vind je IP adres niet? Ga dan even naar Test connection en bekijk wat precies het probleem is. Verder zou je het IP Adres van de computer op kunnen zoeken, en die handmatig invoeren op de xbox 360.
ja dat klopt ip adres vond hij niet nu heb ik alles handmatig ingevuld, ip adres en getaway en daaronder ook nog de DNS server. Nu herkent hij het IP adres wel maar gaat het mis bij de DNS daar staat nu failed achter en heb het goede nummer in gevoerd. wie weet nu verder te doen??
Ik ben van plan deze router te kopen: LINKSYS WRT54G router/switch Accesspoint http://www.dixons.nl/De_online_wink...r_xps_switch Accesspoint.7044230/default.aspx Specificaties Soort : kabel / ADSL Aansluiting : UTP Router : ja UTP-aansluitingen : 4 Firewall : ja DHCP : ja WiFi-accesspoint : 802.11g WiFi-encryptie : WEP/WPA/RADIUS MAC-filter : ja NAT : ja Is deze router geschikt voor de x360 en een makkelijk om alles op aan te sluiten(wil geen draadloos, kun je op deze router kabels aansluiten), zijn er mensen die ervaring hebben met deze router? Alvast bedankt
Ik heb nu de volgende router: linksys WRT54GL. Alles werkt normaal, xbox live ook. Nou kan mijn DS deze router ook vinden als WI-FIpunt, maar als ik dan online wil, geeft de DS aan dat router (té) beveiligd is om toegang te krijgen. Ik heb de Router WPA beveiligd, maar hoe moet de router draadloos beveiligd zijn om ook met de DS online te kunnen? Alvast bedankt Laat maar, had de router ingesteld op WPA terwijl de voor de DS dit op WEP moet staan.
Hallo mensen, ik heb een vraagje, we hebben nu hier in huis een pc en een xbox360 die via een routen (met kabel) op internet zijn aangesloten, nu willen we een 2e 360 kopen voor boven zodat we met 2 man tegelijk kunnen gamen, op die 360 boven willen we dus ook graag xbox live. De vraag: boven willen we dus zo'n draadloze ontvanger voor aan de 360 hebben, kan deze op een of andere manier ook aan onze router(niet draadloos!!!) aangesloten worden dmv bijvoorbeeld een soort van antenne aan de router, of moet ik een totaal nieuwe routen kopen. Graag zo snel mogelijk reactie zodat ik eens op xbox live kan spelen in plaats van mijn pa. Alvast bedankt, Hobytje112
Ik denk het niet. Ik zou voor een echt merk gaan .. linksys, sitecom, belkin en in de winkel vragen of de upnp ondersteund. Dit soort budget routers geeft problemen
Zelf gebruik ik thuis deze router van Belkin: http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERS...AAEX94Dgxvfh&lgl_BOL_OWNER_ID=1&lgl_Section=1 Werkt perfect, maar is ook een wat duurdere.
kan je met je sitecom router een beetje goede verbinding krijgen met je 360, en is draadloos beter of met kabel??
Sitecom is prima hoor. Kabel is denk toch iets beter, draadloos kan soms storingen/ruis hebben. Maar over het algemeen werkt het meestal prima.
Heb je het draadloze netwerk als aan de praat gekregen ??? Heb het niet zo met draadloze router van Sitecom , Sweex , Trust enz. Wil je zonder problemen goed draadloos gamen koop dan een Belkin of Linksys.
Modem geen probleem want daar gaat een router tussen. Als het een router/modem is .. ehm tja.. proberen anders een merk kopen