1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Routers en Xbox Live [Deel 3]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Arjan, 27 aug 2006.

1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Deze gebruik ik van Belkin, nog nooit problemen mee gehad, top ding!

2. DutchDemons

DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    53
    en wat is het type nummer e.d.? dan kan ik ff eea opzoeken

als je toch een reply typt, vraag ik je meteen dit: is die iig wired? en ik ga ervan uit dat Live gewoon werkt, poorten kun je makkelijk open zetten e.d.?

3. g of war

g of war Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hallo
    ik had een vraag
    ik heb mijn x box aangesloten via de microsoft adapter en met een router het merk linksys maar die router is niet zo duur ik meen 50 of 60 euro, maar welke router zal ik het beste kunnen halen dat ik goed ken spelen?
    want soms heb ik ook last dan wil ik me byvoegen by een speel kamer en dan geeft die disconnect aan enz
    en hoe komt het dat die soms disconnect aangeeft, dat de x box slechte verbinding het?
    bedankt alvast

mvg Arno

Laatst bewerkt: 21 sep 2008
  4. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Welke Linksys router heb je.
    Probeer eens een firmware update !!

Met mijn WRT54G (V3.1) heb ik die problemen niet.

5. g of war

g of war Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat is een firmware update haha en hoe ken ik dat doen?
    WRT54GC is het type
    ik was gister weer online met het spel unreal tournament en in het midden van het spel kwam er te staan disconnect.
    bedankt voor je hulp alvast:thumbs:

Laatst bewerkt: 22 sep 2008
  6. Ashley__

Ashley__ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    opgelost..

Laatst bewerkt: 6 dec 2009
  7. Muramasa

Muramasa PS4 Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    De vraag is: hoe ver staat de Xbox van de modem af?

Hoe heb je op dit moment je PC op internet aangesloten? Met kabel of draadloos?

Je kunt de volgende dingen doen:

1. Een kabel trekken door de kamer van je huis of via kabelgoten naar de Xbox (de goedkoopste manier maar wel wat werk). De kabel die je moet hebben is een Cat5E UTP kabel. Als je dit zegt tegen de medewerker in een computerwinkel weet hij precies wat je bedoelt. (Goedkoopste oplossing)

Stel nou dat je het allemaal draadloos wilt doen.

Heb je een modem die een signaal voor draadloos internet uitzendt? Meestal staat er dan iets van 'Wireless' of '802.11b/g/n' op, dit laatste is de technische term voor het signaal voor draadloos internet.

2. Als je modem dit heeft, kun je de Microsoft Draadloze Netwerkadapter voor Xbox 360 kopen. Dit kan het voordeligst bij Gamehubs.com (gratis verzending naar NL) of op deze site in de X-Bazar.

Als je modem dit niet heeft kun je het volgende doen:

3. Een accesspoint kopen (apparaat die je met je modem verbindt en een draadloze verbinding naar de Xbox mogelijk maakt) en een draadloze adapter voor de Xbox van Microsoft kopen. Deze LinkSys WAP54G heb ik goede ervaring mee als Accesspoint. (Dure oplossing)

Mocht je nog vragen hebben kun je ze hier stellen of PMen :).

Laatst bewerkt: 22 sep 2008
  8. Ashley__

Ashley__ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukt! \o/
    Met kabeltje...

9. g of war

g of war Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hallo,

ik weet dat deze vraag hier niet thuis hoort maar ik wist niet waar ik hem anders kon stellen.
    wie heeft ervaring of weet hoe de router linksys wrt610n Dual N Band is?
    want ik wou deze gaan halen, heb gelezend dat dit een super gaming router is en snel enz.
    want ik ben voor een top router het kijken, en als iemand weet wat nog een top router is mail het me aub door .
    hoop dat ik antwoord krijg want dan bestel ik hem meteen.
    hartelijk dank!.

Groet Arno

10. Nielsje_8

Nielsje_8 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik heb een probleem met mijn Xbox-Live. Hij passed namelijk niet de MTU test. Ik zit achter een Tele2 router. Het vreemde eraan is dat voor de zomer alles normaal werkte, en dat ik nu (enkele maanden later) opeens niet meer op Xbox Live komt. Iemand enig idee hoe dit komt, en nog belangrijker, wat ik eraan kan doen? Ikzelf heb echt bijna 0 verstand van routers of iets dergelijks, dus alle input is welkom!

Alvast bedankt!

11. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    is vanochtend update begonnen daarom kan je niet online duurt 24 uur en was begonnen om 9 uur vanochtend

nu mijn vraag:

ik wil router poorten openzetten van mij
    sweex router lw050 maar hoe doe je dat

ben dan naar ip adres en dna met laatste .een 1 zodat ik kan inloggen heb ik gedaan maar wat moet je dan doen:confused:

hoop dat iemand me kan gaan helpen

12. g of war

g of war Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een wireles adapter van ms, maar mijn vraag is telkens als ik me uitlog en stop met x boxen is het dan beter om het af te koppelen en weg teleggen of kan ik hem gewoon aangesloten laten zitten?
    alvast bedankt.
    groet arno

13. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Waarom afkoppelen ???

Als de Xbox360 uitstaat is de Wireless adapter ook uit.
    Mijn Wireless Adapter zit vanaf dag 1 achterop mijn Xbox360.

14. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus een Linksys WRT54G Router en ik begin me er nu toch aan te ergeren dat ik soms gewoon geen verbinding krijg op mijn Xbox. Mijn Xbox staat boven en de router 2 verdiepingen lager. Ik heb dus slecht ontvangst, met mijn laptop heb ik wel altijd internet maar ook niet echt geweldig(1 streepje).

Wat kan ik eraan doen om mijn signaal te versterken?

15. dopje15

dopje15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wordt schijt ziek hiervan wat moet ik nou doen om die Nat van Moderate naar Open te krijgen?

Kan iemand mij aub een duidelijk en simpel antwoord geven alvast bedankt!!

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Het klinkt raar maar er is hier een bepaald trucje voor. Het enigste wat je nodig hebt is aluminiumfolie! Dit plaats je dan onder je router en dit zal het signaal versterken. Probeer het eens!

17. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, klinkt raar. Ga ik dat eens proberen.

Tenminste, als ik hem weer aan de praat krijg. Had DD-WRT firmware geinstalleerd, na het "Upgrade Succesful" ging internet ervan af en kon ik ook niet meer naar die router pagina(192.168.1.1). :confused: Is ie nu 'gebricked' ? :'-(

18. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu een tijdje op zoek naar een router omdat het echt klote is om een laptop met een kabel erin te hebben. Nu heb ik deze gezien. Is dit wat?

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ja die is goed

20. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina