ik bedoel dat ik media kan streamen naar me xbox via me pc want als ik test pc connection doe dan lukt het niet.
Bij WMP 11/12 je xbox 360 al toegestaan? Kijk best even in de (startpost van de) [Vragen] Media Delen (WMV, Foto's, Muziek) met WMP 11/ USB / HDD [Deel 2] thread.
Ik heb gedaan wat er stond maar ik kom niet verder als ik bij die media sharing ben. Dan zie ik dat xbox icoontje niet. En bij windows 7 zit het er echt verschillend uit.
Ja, maar bij de Media stream options waar je die 360 icoontje hoort te zien die zie je bij mij niet ?? ik snap het echt niet.
Maar daarvoor moet je toch ook eerst met media player connecten voordat je dat kan doen? En wat zou je aanraden voor een Mac ? Want die kan tversity nog gebruiken.
Nope tversity is een standalone programma (works like a charm) voor een mac meot ik even nadenken .. er is daar ook een prog voor
Connect360 misschien? Of is dat al verouderd.. En zoals Fardo reeds zei werkt Tversity inderdaad erg goed.
Ja, alleen ik heb nu tversity geinstalleerd en kheb start sharing geklikt maar me xbox vind mijn pc nogsteeds niet...
Ja als het goed is wel. want me xbox heeft xbox live en is direct aangesloten op mijn modem via internet kabel en me pc is draadloos verbonden met ons modem.. Ik heb de Ip op automatic staan.. is dat goed of moet ik het manual doen beter?
ALs ik naar network settings ga op me 360 en doe test pc connection dan gaat hij opeens naar een andere pagina waar staat: PC Not Listeds Search the network for PC'S Allows 30 seconds for your pc to appear before selecting this option ???
Het is me gelukt. Nu heb ik een andere vraag over tversity. Kan ik een internet video als deze http://www.rtl.nl/components/shows/jensen/miMedia/220335/220341.s4m.31535069.Jensen_s18_a6.xml Streamen ? En hoe moet ik dat dan doen.
Zijn er soms problemen met Xbox Live ofzo? Kan al de hele dag niet inloggen terwijl het voorheen altijd feilloos gewerkt heeft. M'n wireless adapter geeft gewoon een groen lampje.
Ligt het probleem toch bij mij. Is toch raar dat er zonder enige wijziging waar dan ook van de ene op de andere dag het niet meer werkt update: Router ff aan/uit gezet, nu werkt 't weer
Denk niet dat het aan jouw lag, ik kwam ook niet meer op xbox live vanmiddag (was online, maar werd eraf geschopt)