1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Routers en Xbox Live [Deel 3]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Arjan, 27 aug 2006.

  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    L!ve ligt er ook uit :)

    Edit: een vriend 2 straten verderop met zelfde ISP is wel online...
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2011
  2. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Volgens de website van Microsoft. Dus ben benieuwd. :)

    [​IMG]
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Kan niet op live dus het kan al niet kloppen.
     
  4. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Het ligt er alweer een uurtje uit :+
     
  5. Forsythia

    Forsythia Darkling

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Een uurtje? Ik kan er nu zo'n 4 uur al niet meer op. :mad:
     
  6. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu 50 MB internet van UPC (voorheen 25). Ik had een N-compatible Belkin router en daarmee haalde ik op mijn PC bij mijn Xbox altijd zo'n 25 Mbps, goed ontvangst dus.

    Nu heb ik dus 50 MB en deze modem werkt tevens als wireless router. Deze staat alleen vervelend waardoor mijn ontvangst minder is en de snelheid trager dan voorheen. Dus sta ik weer in verbinding met mijn 'losse' router. Probleem is dat ik precies dezelfde snelheden haal, dus die 50 MB voegt niets toe.

    Op UPC zelf speedtest gedaan voor wired connectie (ook via de Belkin router), snelheid begint een tijdje op zo'n 8 Mb plotseling wordt dit 50 MB en dat is dan het eindresultaat. Uploadsnelheid blijft 1,5 (waar 2,5 beloofd was). Volgens www.speedtest.net is mijn snelheid daar ook zo'n 25 MB en merk ik dus ook daar niks van de 50 MB.

    Kan het zijn dat het even duurt voordat ik wel ga profiteren van deze snelheid? Heeft iemand een andere oplossing/oorzaak?
     
  7. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Heb je je modem al eens gereset?
     
  8. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja.

    EDIT: Ik heb nu dus twee routers (waarvan 1 tegelijkertijd een modem is), die beiden wireless uitzenden. Ik gebruik dus alleen mijn 'losse' router. Kan het zijn dat mijn internetsnelheid vertraagt wordt omdat er twee netwerken (redelijk dicht bij elkaar) worden uitgezonden?

    EDIT2: Lijkt allemaal opgelost. Upload snelheid is nu constant 2,5 Mb dus die is goed. Downloadsnelheid is met wired 50 MB en wireless zo'n 35. Geen 50 dus, maar in ieder geval een verbetering. :)
    Hopelijk blijft het allemaal een beetje stabiel en blijven die snelheden zo hoog.
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2011
  9. dionwekking

    dionwekking Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg telkens het bericht u beschikt niet over de juiste rechten in gamerprofiel om deze functie te gebruiken ? ik heb vanalles geprobeerd en gedaan en het lukt me maar niet om weer online te kunnen spelen, het wordt gezegt met elk xboxlive account dat ik heb. weet iemand misschien mijn probleem te verhelpen . email dion_wekking@live.nl
     
  10. thijsxbox

    thijsxbox Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Xbox is defect, ik kan niet meer verbinding maken met internet, want waarschijnlijk is de Ethernet-poort kapot.
    Ik heb een reparatie aangevraagd via xboxsupport.com en heb ook via UPS een etiket ontvangen.

    Maar ik heb een vraag.
    Ik heb de xbox in een doos gedaan, moet ik hierop alleen het etiket plakken?
    En zijn er verder nog papieren die ik nodig heb of is alleen het etiket genoeg?
    Ook wou ik z.s.m. het pakket laten ophalen door UPS, maar moet ik me daarvoor eerst aanmelden bij UPS of staat het klantennummer van UPS al in een mail van de xbox.

    Het is geen groot probleem alleen die dingen zou ik graag wel willen weten.

    Kan niet wachten op het moment dat ik hem terugkrijg, internet het weer doet, en ik COD MW3 online kan spelen
     
  11. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Maak je gebruik van een andere Xbox360 ??

    Probeer dan eens het volgende , Contentlicenties overbrengen naar een nieuwe console
     
  12. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb sinds vrijdag internet in mijn nieuwe huis. Ben overgestapt naar ziggo en dat modem geeft draadloos internet. In het oude huis had ik caiway dus achter het modem een linksys router. Ging allemaal supergoed. Maar hier met ziggo werkt het niet zo lekker, kom wel op Xbox live maar een wedstrijdje FIFA spelen online lukte niet omdat ie een fout gaf. Vanmiddag met een draad aangesloten en dat werkte wel weer goed. Toen weer draadloos geprobeerd en het modem wat dichterbij gezet. Ik kon een wedstrijd spelen maar de verbinding was kut. Zou het helpen als ik nu die linksys router er weer tussen plaatst zodat ik een sterker signaal krijg of is dat een kansloze zaak?
     
  13. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Je kan de Linksys aansluiten op de nieuwe modem/router van Ziggo , alleen moet je wel even met de helpdesk (1200) bellen en vragen of ze de router gedeelte kunnen uitschakelen.

    Voordat je gaat bellen kijk even bij de instellingen van de router of de uitzendkanaal op handmatig staat (bijv kanaal 1).
    Veel apparaten hebben problemen met een automatische kanaalkeuze.
     
  14. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Oké bedankt, ga ik van de week ff mee aan de slag. Nu weinig tijd voor.
     
  15. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Alles werkt nu prima. Nu nog eventjes een andere vraag over windows 7.

    Ik gebruik draadloos internet maar als ik aan het downloaden bent dan schommelt de snelheid heel erg. Nu zet ik er wel eens een draad op en dan gaat het volgens mij wel beter. Maar waar kan ik zien of die hem draadloos of met draad pakt?
     
  16. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ze kunnen elkaar ook dwars zitten.
    Als ik mijn laptop aansluit via utp dan schakel ik Wifi altijd handmatig uit.
    Heb al zo vaak gehad dat zowel utp als Wifi een ip-adress krijgt toegewezen door de router.

    Kijk eens bij Netwerk Centrum , je kan daar de verschillende netwerken bekijken en de status daarvan opvragen.
     
  17. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Oke, daar kan ik het zien idd en hij staat op draadloos. Moet ik hem toch ff uitzetten want dat geschommel word ik gek van!.

    Edit; Nu staat er alleen lan verbinding maar dan gaat ie maar 370KB/s terwijl die met draadloos schommel tussen de 800Kb/s en 2,9 Mb/s

    Edit2; nu heb ik draadloos dus weggehaald in hè netwerk centrum maar nu kan ik geen draadloze netwerken meer vinden. Hoe krijg ik draadloos weer gewoon in het netwerk centrum?

    Edit3; gevonden :)
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2011
  18. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was net op xboxlive een potje battlefield aan het spelen en toen werd ik gedisconnect, heb toen gecheckt wat het was en het probleem zit dus tussen internet en xboxlive.
    Hebben meer mensen hier last van en komt het gewoon door die update die vandaag en uitgerolt?(ik had de beta dus hoefde verder niks te installeren)

    Edit het werkt iig bij mij weer
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2011
  19. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    http://support.xbox.com/nl-NL/xbox-live-status
     
  20. arnold76

    arnold76 Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand een manier om toch in mijn routerinstellingen te komen,weet mijn wachtwoord niet meer,alles al geprobeerd maar geen resultaat,hij geeft ook aan error 401 als ik het inlogscherm heb gehad:{ wil graag mijn nat open zetten maar dat lukt niet op een andere manier volgens mij.
    Het gaat om een netgear wpn824v2 router.
     

Deel Deze Pagina