1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] Routers en Xbox Live

Discussie in 'Games' gestart door yuki, 3 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Hi, ik heb Xbox live gekocht, maar ik heb alleen een usb modem. Wat moet ik nu kopen om het allemaal makkelijk aan te kunnen sluiten? Een ethernet modem (?) en een router? En welke kan ik het beste kopen? Hartstikke bedankt!

2. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    hangt ervan af of je ook nog via je pc wil internetten (tegelijk)
    Dan moet je een modem+router in 1. Anders gewoon je xbox met een ethernetkabel in je ethernetkaart van je pc pluggen

3. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Ik wil ook nog internetten met m'n pc tegelijkertijd. Ook nog een andere pc als het kan:D. Ik moet dan een modem+router in 1 kopen? Hoe zit dat dan? Er komt zegmaar een draadje uit de muur, die gaat naar de modem+router in 1, en vanuit daar gaat een ethernet kabel naar de xbox, een ethernet kabel naar de pc en 1tje naar de andere pc. Klopt dat?

4. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit met precies hetzelfde probleem vandaar:D
    Voor de rest ben ik ook n00b.

zoiets
    specificaties en uitleg

maar weet nog niet of dat werkt

5. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    haha, dus als ik die koop moet ik ook nog een kabel of adsl modem kopen. ff kijken of ze die ook bij die zonshop hebben, want ik heb zonnet family, dus dan lijkt het me dat het daarmee moet werken.

edit: dan is deze beter denk ik want dit is gewoon een modem én router in 1.

Laatst bewerkt: 13 apr 2003
  6. hilevel

hilevel xboxjunk

Leuk Bevonden:
    0
    Er stond ook nog een plaatje bij. Het ging om de E-tech router

Ik heb deze router al een half jaar. Deze werkt perfect voor Xboxlive. Nog geen problemen mee gehad.

Dus deze E-tech router kan ik iedereen aanraden als hulpmiddel voor een netwerk en om Xboxlive te kunnen via een ADSL-modem.

Eigen plaatje

Succes met proberen.;)

7. hilevel

hilevel xboxjunk

Leuk Bevonden:
    0
    Deze router is natuurlijk voor mensen die al een ADSL-modem hebben.

8. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Maar ik heb dus geen ADSL modem, is het dan beter om die ene die ik had gevonden te kopen. Of die jij net aanprijst kopen en een ADSL modem kopen? Zo ja, welke ADSL modem kan je aanraden?

9. hilevel

hilevel xboxjunk

Leuk Bevonden:
    0
    Messenjah

De modem die jij aangeeft is helemaal geschikt wat jij wil bereiken om live te kunnen. Alleen er zit een "maar" aan. Als je een ADSL-verbinding hebt met een USB-modem weet ik niet of je dan zo maar een ethernetmodem kan gebruiken. Dus van USB naar Ethernet. Helaas kan ik daar geen antwoord op geven. Mocht dit wel werken dan is de modem die jij hebt aangegeven PERFECT!!!!!!

Heb je ook nog aan de manier gedacht die op de live cd staat aangegeven met een usb-modem? Dit is volgens mij de goedkoopste oplossing.

Succes;)

10. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Ik weet het ook niet, ik ga zo denk ik even Zonnet mailen daarover. Die manier met een usb-modem is toch dat je de xbox aansluit via de pc? Dat zou natuurlijk kunnen en is veel goedkoper, maar ik wil graag een andere pc ook op de breedband lijn krijgen. En daar heb ik een router voor nodig. Hartstikke bedankt!

11. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    kheb zonnet vanmiddag daar al over gemaild. uiteraard nog geen antwoord :p

Maar der zit geen modem in?
    Wat lees ik dan in de beschrijving van die router?

De E-Tech ADSL router/switch combineert een router en een ADSL modem in één behuizing!
    :confused:

12. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Sorry, ik had het verkeerd gelezen. Ik heb een mailtje van Zonnet terug gekregen over mijn vraag:

Dit vroeg ik:
    Dit antwoordden ze:

Dat is dus mooi om te weten.

13. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb een vraagje: ik heb @home breedband, een sitecom router en al 2 weken xbox live, als ik via live speel heeft mijn geweer( bij uc) altijd een beetje vertraging als ik schiet, en ik hoste eerst met maar één persoon en die had meteen een lag, en de keer daarna met maar twéé personen en hadden ook allebei een lag:

ik heb 345 kb/s download en 13.8 kb/s upload getest op zo'n snelheids site, dus waar ligt dit aan, aan de router of aan mijn verbinding???

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    dit ligt aan je verbinding of aan de verbinding van je tegenstander. Was er nog iemand anders aan het internetten bij jouw thuis of was jij de enige?

Vraag: Hoe snel moet mijn internet zijn voor Xbox Live?

Antwoord: Jouw provider moet aan de volgende eisen voldoen:

De minimale download, upload en ping snelheden zijn:

Download snelheid: 32.0Kbyte/s (256.0Kbit/s)
    Upload snelheid: 16.0Kbyte/s (128.0Kbit/s)

Dit kan je testen met Speedtest.nl of na vragen bij jouw ISP.

15. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    maar is dit nu wel of niet een modem+router in 1, want dat staat wel in de korte omschrijving van dit product.

Zo nee, wat is de goedkoopste router+modem?

16. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een router van 80 euro bij de mediamarkt...werkt prima...ik denk niet dat je veel goedkoper komt (zit nu op m'n werk en heb geen flauw idee welk merk 't was, sorry).

17. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    bedoel eigenlijk modem+router:)

18. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    thnx, maar als ik host met een ventje heeft ie soms een lag of speed good, met maar één andere erbij speed good, normaal moet je dan excellent hebben, de meeste hebben met z'n vijven nog excellent

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    dit hangt toch van de connectie af ... een router is slechts een door-geef-luik naar jouw xbox of PC en er kan dan geen snelheid verloren gaan ... je had dit probleem ook gehad met een directe connectie

20. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Volgensmij is dát alleen een router, kijk maar naar het plaatje;

deze daarintegen is volgensmij wel een modem+router in1. Sie mal;

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina