1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] Routers en Xbox Live

Discussie in 'Games' gestart door yuki, 3 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Virus666

Virus666 BIER!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Wie weet waar en hoe ik nieuwe firmware moet verkrijgen?

Router: ATK

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Bij de site van ATK als het goed is moet het adres in jouw handleiding staan

3. Virus666

Virus666 BIER!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat dacht ik ook, maar ik heb de hele handleiding goed doorgelezen en nergens een adres van een site. Ik denk dat ik maar ff terug ga na de PCspeed (daar heb ik hem gekocht). Misschien dat zij mij meer kunnen vertellen.

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    je kan ook proberen of je hem kan vinden via google ... type nummer invoeren en zoeken

5. Virus666

Virus666 BIER!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb je advies opgevolgd en het is gelukt. Ik heb onder de router gekeken en dit is wat ik zag:

Ark SOHO-IS104 Broadband Router

Ik heb ff teruggekeken naar vorige posts van mij op deze tread en daar heb ik het over ATK. Dit is dus fout. Sorry daarvoor.

Ik heb dus nu nieuwe firmware (datum: 07-07-200:cool:, maar kan ik dat ook echt merken?

Laatst bewerkt: 24 jul 2003
  6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    theoretisch heeft er een verbetering plaats gevonden ... maar of je het in de praktijk merkt ... geen idee

7. Otaku

Otaku mangaka...

Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik wel op xbox live met een switch?

ik heb een cisco 1900 series switch....
    en com 21 modem.
    de provider is @home.

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    je hebt dan wel een router nodig ... anders heeft een switch niet veel nut .. of je moet via ics werken

9. jelle333

jelle333 Guess de Groente!

Leuk Bevonden:
    0
    daar ben ik weer, ik heb een xbl kitje aangeschaft, en hij doet nog steeds precies hetzelfde. Ik heb een hub, maar daar hoef ik nog niet eens over na te denken, want zelfs direct en met manual IP/DNS doet ie het nog niet!.

Abonnement : Naam provider - Ku Nijmegen Weet niet precies welke, in ieder geval snel genoeg (volgensmij chello)
    2: Soort abonnement (naam, type)
    3: Kabel, ADSL, of anders? Kabel
    4: Up- en downloadsnelheid 256/1024

B: Hardware
    1: Modem merk en type Nway switch (hub)
    2: USB modem? (Ja/Nee) Nee
    3: Router Ja/Nee (en evt merk/type) Nee, hub
    4: Via PC Ja/Nee (indien ja, welke Windows versie en taal?) Ja, windows XP pro. Nederlands
    5: Direct Connection Ja/Nee Nee (kan ook ja maar dan doet ie het ook niet)
    6: Crossover kabels in gebruik? Nee
    7: Hub in gebruik? Ja

C: Als je ook een werkende aansluiting voor je PC hebt;
    1: TCP/IP adress, netmask, gateway Moet dat? duurt namelijk lang om het op te zoeken.
    2: Staat TCP/IP op autoconfig (op de PC)? Nee

D: Xbox Settings
    1: Als je de Xbox aan zet zonder disk erin, krijg je dan Xbox Live te zien? Ja.
    2: Dashboard versie? gewoon vers uit de starterkit
    3: Als de netwerkconnectivity faalt, hoever komt ie in de test? Cables connected
    4: Wat is de exacte foutmelding? IP not confirmed, could not find gateway ect..
    5: Indien DNS goed gaat en Xbox Live niet, druk op Y. Wat zijn de X, Y en Z codes? NVT

BTW, ik heb dit hier neer gezet omdat er geen centrale hub thread is, en ik niet precies weet waar dit moet.

Laatst bewerkt: 26 jul 2003
  10. Otaku

Otaku mangaka...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het toch al._O_
    We gebruikten isa servers ofzoiets en ik vond een tutorial waarmee je xbox live kon aansluiten.*)

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    met een hub gaat het niet werken je moet dan internet connecton sharing gaan gebruiken .. moet wel je pc aan blijven staan (zie deze thread internet connection sharing is dus met pc + hub)

12. jelle333

jelle333 Guess de Groente!

Leuk Bevonden:
    0
    ja ok maar ook zonder hub (direct) doet ie het niet...

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    zie deze link ip not confirmed
    ... daar praten we verder

14. dendemen

dendemen wasted'nwounded

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de keuze uit 2 routers een kobishi en een sitecom.Weet iemand of deze routers problemen geven met live?

15. dendemen

dendemen wasted'nwounded

Leuk Bevonden:
    0
    Heb voor de sitecom gekozen.
    Beter, is gewoon plugnplay.
    Alles aan elkaar gehangen, werkt meteen, niks geen instellingen veranderen.
    Met kabeltjes was ik voor 73 euros klaar.

16. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Probleem!!!

Ik ben vandaag met goede moed een router gaan halen (volgens jullie een goede) namelijk de sitecom Broadband router 4s. En ik dacht huppa plug and play, niet dus :'-( ! Zowel als mijn op live als op de computer kan ik geen verbinding krijgen met het internet.

Bij xbox live krijg ik dit: Dns ERROR

Dns server not found bla bla bla.... Hij zegt dan als je een router hebt de dns instellingen op automatisch moet zetten heb ik gedaan en nee hoor werkt niet (nog een keer, nog een keer maar tervergeefs)

Pc: Is een groot drama omdat ie daar helemaal geen foutmelding geeft maar er gewoon niks gebeurt heb ik 3x heel dat boekje gevolgd maar ik kom niet op die site namelijk deze: http://192.168.0.1

Please mensen help mij a.u.b. !!

Alvast bedankt

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    hmm hoe ziet je setup er uit wat heb je allemaal gedaan enz...

18. [BBE]rel

[BBE]rel ©

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je de goeie kabel (straight) ertussen want is vreemd dat je niet in het routermenu komt.

19. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0

@home kabelmodem com21
    |
    Sitecom Broadband Router 4s
    | -------- |
    PC ------- Xbox

Die is dus goed,toch??

En ja alle kabels zijn straight (RJ-45), ik ben 1 keer in het manual menu gekomen maar toen was er iets niet goed en daarna ben ik er nooit meer opgekomen. Please help me ik ben gvd al 3x naar de stad geweest voor een router en ik weet het zeker ik heb nu de goede hardware. Er zit trouwens ook een cd-rom bij maar daar heb ik volgens mij ook niet veel aan.

Edit: Ik kom nu wel in die handmatige setup maar als ik dan die test doe zegt ie: remote response server not found (of iets dergelijks).....

Edit2: Ik kom ergens het internet doet het nu teminste, ga me nu richten op het live gebeuren ;) !

edit3: Xbox live werkt nu ook perfect!! Roept zichzelf uit als computerN00B van Nederland :p ! In iedergeval bedankt voor jullie hulp (nouja aandacht dan) pff hier ook weer van af nu weer lekker gamen :cool: ! mzzl Pablow

Laatst bewerkt: 6 aug 2003
  20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    wat had je verkeerd gedaan?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina