daar ben ik weer, ik heb een xbl kitje aangeschaft, en hij doet nog steeds precies hetzelfde. Ik heb een hub, maar daar hoef ik nog niet eens over na te denken, want zelfs direct en met manual IP/DNS doet ie het nog niet!.
Abonnement : Naam provider - Ku Nijmegen Weet niet precies welke, in ieder geval snel genoeg (volgensmij chello)
2: Soort abonnement (naam, type)
3: Kabel, ADSL, of anders? Kabel
4: Up- en downloadsnelheid 256/1024
B: Hardware
1: Modem merk en type Nway switch (hub)
2: USB modem? (Ja/Nee) Nee
3: Router Ja/Nee (en evt merk/type) Nee, hub
4: Via PC Ja/Nee (indien ja, welke Windows versie en taal?) Ja, windows XP pro. Nederlands
5: Direct Connection Ja/Nee Nee (kan ook ja maar dan doet ie het ook niet)
6: Crossover kabels in gebruik? Nee
7: Hub in gebruik? Ja
C: Als je ook een werkende aansluiting voor je PC hebt;
1: TCP/IP adress, netmask, gateway Moet dat? duurt namelijk lang om het op te zoeken.
2: Staat TCP/IP op autoconfig (op de PC)? Nee
D: Xbox Settings
1: Als je de Xbox aan zet zonder disk erin, krijg je dan Xbox Live te zien? Ja.
2: Dashboard versie? gewoon vers uit de starterkit
3: Als de netwerkconnectivity faalt, hoever komt ie in de test? Cables connected
4: Wat is de exacte foutmelding? IP not confirmed, could not find gateway ect..
5: Indien DNS goed gaat en Xbox Live niet, druk op Y. Wat zijn de X, Y en Z codes? NVT
BTW, ik heb dit hier neer gezet omdat er geen centrale hub thread is, en ik niet precies weet waar dit moet.
Laatst bewerkt: 26 jul 2003