1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] Routers en Xbox Live

Discussie in 'Games' gestart door yuki, 3 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corolla Friend

Corolla Friend Bhuddymahn

Leuk Bevonden:
    1
    Nah, bij mij doet de Twister het dus prima :) Eisenhower is de enige die ik niet kan horen/zien rijden. Hij mij ook niet :confused: Maja, is niet zow erg, dan geeft Daniel het altijd wel door :p Maaruh, ik denk dat ik dan maar voor de Sweex ga :) kijken wat dat is, heb trouwens al een adres (goris) waar ik die kan kopen. Ga daar wel kijken als de leenrouter trug moet.

- Cf -

Laatst bewerkt: 22 aug 2003
  2. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    ik was van plan de linksys BEFSR41 te kopen ,goed idee?

3. ImpulzZ

ImpulzZ Katie Holmes

Leuk Bevonden:
    0
    hmm OK thx voor de reacties
    ikzelf wil heel graag op live, alleen heb ik op dit moment nog een Lite-kabel-abonnement en geen CC
    Als MS nou dat creditcardgedoe eruitgooit volgend jaar ofzo ben ik dan op live te vinden 8)
    Ik dnek dat ik dan wel een goede router koop, ook al is die dan wat duurder, maar dat zie ik dan wel weer
    Of ik vraag gewoon de hele zooi voor mn verjaardag :+ ;)

4. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
  5. Corolla Friend

Corolla Friend Bhuddymahn

Leuk Bevonden:
    1
    Jah, blijkbaar is dat een modem en router in 1.... simpel, plak een router aan de modem vast en een draadje erachterlangs en klaar :p

Wanneer u een breedband Internetverbinding heeft kunt u tot 253 PC’s tegelijk gebruik laten maken van het Internet met een IPadres.

Zow, das wel veel, 253 (!)!

- CF -

6. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    ja maar is €60,-/€70,- niet een beetje goedkoop voor Modem+router...

volgens kpn kost een multi-pc modem minstens €150,- :confused:

7. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    ... en er klopt geen moer van...

Een IP adres heeft vier bytes. Een byte heeft 256 verschillende waarden. Je raakt tenminste één byte kwijt voor je privatespace netwerkadres. Houd je drie bytes over voor je IP adressen. Dat is dus totaal 16.777.216 adressen. Het eerste en laatste adres mag je niet gebruiken. Bovendien heeft je router een IP adres nodig.

De correcte zin is dan:

Wanneer u een breedband Internetverbinding heeft kunt u tot 16.777.213 PC’s tegelijk gebruik laten maken van het Internet met een IPadres.

Als alle PCs tegelijkertijd downloaden op een 768Kbit abonnement dan heb je een gemiddelde thoughput van ongeveer 1 bit per 21 seconden... :+ :+

Euh... Als je provider een overboeking van 1:25 hanteert (zoals Demon) kan het zijn dat je thoughput zakt naar ongeveer 1 bit per ongeveer 8 minuten. Het downloaden van een MP3-tje van 5MB kost dan slechts een jaar of 10. :+ 8)

8. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraag ik heb me router vandaag gekregen maar ik snap niet hoe ik het moet installeren en protocolen enzo ik heb de linksys BEFSR 41 gekocht en in welke poort moet de internetkabel van me modem in de uplink of WAN?

9. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt toch ook wel een gebruiksaanwijzing bij gehad? 8) Maar de kabel van je modem moet in de WAN poort van de router (Wide Area Network).

10. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    De uplink poort is een gewone LAN poort maar met "ge-crossoverde" aansluitingen. Die kun je bijv gebruiken om je router/switch door te lussen naar een 2e switch of hub. Als je de uplink poort gebruikt kun je LAN poort 1 niet gebruiken, want die twee poorten zijn eigenlijk samen de zelfde poort.

De WAN poort, zoals hierboven al gemeld, is de poort om je router met de buitenwereld te verbinden, en die moet dus inderdaad met een draadje aan je modem worden geplakt.

11. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    hmm heb het nu aangesloten op de WAN poort 1ste poort naar computer 2de naar xbox maar hij connect niet moet ik een protocool toevoegen ofzo ik heb ik al gekeken bij http:// ip nummer en ik snap er nix van en hoe kom ik aan een dns server ofzo en een gateway

12. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Zit er geen boekje bij?

13. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    jawel maar gaat niet echt zoals op me computer gaat

14. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemenad ervaring met een SMC modem/router?:confused:
    Het gaat om de ADSL Barricade SMC7404BRA, een 4-port router met ADSL modem.

Mijn huisleverancier kan enkel dit merk leveren.

Ik heb wel op de xbox.com site gelezen dat er problemen zijn met de SMC 7004VBR router.

Laatst bewerkt: 30 aug 2003
  15. [BBE]rel

[BBE]rel ©

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat modem, live xbconnect werkt allemaal goed:)

16. wurgeend

wurgeend blauwtje

Leuk Bevonden:
    0
    kan ik niet voorlopig totdat ik een router heb gewoon de kabel in de xbox stoppen?en daarna weer gewoon in mijn pc?
    of moet ik op de xbox dan steeds alles opnieuw weer inschakelen/progammeren?

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ja dat kan ... de beste methode is dan

Als deze in de computer zit

1 computer/xbox uitzetten
    2 modem uitzetten
    3 kabel in computer/xbox doen
    4 modem aanzetten
    5 xbox of computer aanzetten

/Mod Topic, Fardo en eend... Of je krijgt een slotje... ;) PJ

18. Hehe, eindelijk heb ik XboxLive met een router ertussen werkende gekregen.
    Het werkt alleen nog niet echt helemaal okee.
    Bij MototGP2 schijn ik regelmatig over de baan heen te stuiteren.
    Als ik hunter bij MM3 speel tik ik ze aan, vervolgens worden ze even later ook een hunter, maar ze zien niet dat ze getikt worden/zijn door mij. Ik zie het zelf ook niet als ik getikt wordt. Daarnaast kan ik ze ook niet altijd verstaan.

Ligt dit puur aan een te trage verbinding (HCCnet-Lite) Of zou het ook aan de router (sitecom 4s) instellingen kunnen liggen?

Vast bedankt voor jullie reacties.

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    |:- ja dit ligt aan je Lite abbo ... je beschrijft de meest irritante vorm van lag .... upgraden dus!

NB je kan wel voldoende data downloaden ... maar het uploaden is de bottle neck .. je positie kan door andere niet bepaald worden (vandaar het springen/ niet kunnen praten/ niet kunnen tikken)

(waarom dubbel posten?)

20. Okee, bedankt.
    Dan zal ik het zaakie wel even upgraden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina