[XOne] [Centraal] Routers en Xbox Live

Discussie in 'Games' gestart door yuki, 3 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Tjah t lukt niet.
    M'n waardes zien er niet goed uit:
    MT = 1
    IC = 0
    NT = 3
    Ik kan nu helemaal niet meer op Live komen. Als ik Troubleshoot doe zegt hij dat m'n DNS server het niet doet(dat 3e stipje), daarna doe ik het nog een keer en zegt de Troubleshoot weer dat Xbox live is het niet doet (dat 4e stipje). Heel vaag.
    Als ik m'n xbox live kabel rechtstreeks naar m'n modem laat gaan zegt hij weer dat m'n IP adres niet klopt (2e stipje)
    Heb geen idee wat ik moet doen, ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
    Dan maar een avondje zonder Live.
     
  2. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    vraagje:
    ik ga volgende week een week naar polen op trainingsstage (judo, sambo-worstelen) en aangezien alles daat vet goedkoop is vraag ik me af; als ik daar een modem/router koop, functioneerd hij dan gewoon goed op een 'nederlandse' pc?
     
  3. Sneltje

    Sneltje It Pays to Play

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    4
    Je kunt ook natuurlijk je NAT setting open zetten op de volgende poorten udp88 en udp3074 en tcp3074

    Je IMCP (IC) kan als je NAT te hoog zet niks door geven nu hoop ik voor je dat als je NAT setting open zijn dat je IC het wel doet want als je IC niet werkt vrees ik het ergste.
    mssl
     
  4. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja, mits het een router is met NAT funktie, enz. Hij moet dus echt geschikt zijn voor breedband. Je moet gewoon vantevoren opzoeken welk merk en type je zou wilen hebben en hoeveel je er in NL voor zou moeten betalen. Dan ben je goed gewapend als je naar Polen gaat.
     
  5. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
  6. xboxrullez

    xboxrullez xbox for li(fv)e

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    Help!! ik heb dus een groot probleem. Ik heb een modem/router van sitecom Annex B/ur2. Alle kabels zitten goed want de ledjes gaan niet knipperen. Ik kan dus ook nog geen verbinding maken met internet, ik gebruik nu mijn oude modem. Heeft iemand een idee waar het aan kan liggen?

    Nadat ik alle stappen in de handleiding heb uitgevoerd kom je dan bij de laatste stap. Dan moet je je provider kiezen en je gebruikersnaam en wachtwoord. Dan vul ik dit allemaal in maar dan doet ie gewoon helemaal niets. In het boekje staat dat het maximaal 2 minuten gaat duren, maar ik heb al 20 minuten gewacht maar hij doet dus niets.
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ondersteund jouw provider je nieuwe hardware? heb je het macadres van je oude modem ingevoerd? welke gegevens heb je niet ...? heb je wel een tijdje gewacht met de modem aanzetten ... nadat je on-line bent gegaan? en welke fout melding krijg je bij xbox live (om on topic) te blijven
     
  8. xboxrullez

    xboxrullez xbox for li(fv)e

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoef helemaal geen gegevens in te voeren want dat doet hij allemaal automatisch. Maar in de handleiding staat wel zoiets als je de software wilt installeren.

    This software you are installing for this hardware:

    ADSL USB Interface

    has not passed Windows Logo testing to verify its compatibility with windows XP

    Maar ook staat er dat dat niet uitmaakt en dat je op continue anyway moet drukken. En dan gaat dat volgens mij allemaal wel goed. En ik heb xboxlive nog niet geprobeerd omdat ik nog geen verbinding kan maken met mijn nieuwe moden/router.

    Wat ook raar is dat er wel staat dat er een verbinding is, maar als ik op de internet browser druk kan hij de zoekpagina niet vinden.
     
  9. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    download de nieuwste drivers...die zijn als het goed is wel windows XP comnpatible
     
  10. xboxrullez

    xboxrullez xbox for li(fv)e

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister heeft een jongen mijn ADSL verbinding in orde gemaakt. Zodat ie niet meer knipperd en alles eindelijk goed was aangesloten. Maar ik heb hem gereset, en nu knippert dat ledje weer. Weet iemand hoe dat nu zit? anders laat ik hem weer langs komen.

    en wat bedoel je precies met drivers?
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    wat heeft hij gedaan? Als het heeft gewerkt waarom heb je hem dan gereset ... reset is terug naar af? Ik denk dat je sneller bent door hem te vragen ... want we hebben te kort info om je te kunnen helpen
     
  12. xboxrullez

    xboxrullez xbox for li(fv)e

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem gereset omdat hij toen de router niet kon vinden. Maar ik vraag hem wel even ja.
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    je rouer probleem kan andere oorzaken hebben ... begreep ik het nou goed dat je een usb modem hebt :{
     
  14. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    jup, hebk ook begrepen...maar daarna had ie t over een router/modem...

    maar als je USB modem en een router achter elkaar zet..dat gaat toch niet goed hebk begrepen uit eerdere reacties van PJ en Fardo...


    A Fardo: leuke ava...ik herken um ergens van:p
     
  15. xboxrullez

    xboxrullez xbox for li(fv)e

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    @ !ISC! uhmzz, kweet niet zeker wat je bedoeltm maar jij hebt mij deze aangewezen
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    hoe heb je jouw modem aangesloten op je router en hoe heb je jouw router aangesloten op je pc?
     
  17. xboxrullez

    xboxrullez xbox for li(fv)e

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen router, volgens mij is dit een modem/router in 1. Althans, dat is wat !SCT! zei. maar als dit alleen een modem is dan zou ik er wel een router bij moeten halen.
     
  18. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    bedoel je mij nou met !SCT!? en op de vorige pagine !ISC!...cool idee voor andere nicknames :+

    je hebt op de vorige pagina gezegd dat je een router hebt, en nu ontken je alweer:p

    als het alleen een router is hoef je er hel;emaal geen router bij te halen. ik vraag me nu alleen heel erg af hoe je alles aangesloten hebt bij jou thuis...kijk daar eventjes heel erg goed na:)
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    aha .. ten eerste niet de usb optie gebruiken ... maar de ethernet kabel! anders werk je nog steeds met usb ... kan je me volledige naam geven van je modem/router of een linkje
     
  20. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    ow w8...volgens mij weet ik het alweer.
    het is zo'n sitecom modem/router
    family modem heet die volgens mij.

    @ Fardo: dat was dat PM-etje datk je had gestuurd of je die ff voor me kon controleren of ik geen fouten had gemaakt. dit is die gast die me om advies vroeg...

    deze is het volgens mij: [​IMG]

    edit: Sitecom ADSL Combo Modem Annex B
     
    Laatst bewerkt: 20 jul 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina