1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] Routers en Xbox Live

Discussie in 'Games' gestart door yuki, 3 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ik ben hem nu aan het installeren ;)
     
  2. Seahawk

    Seahawk X-box addict

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik het weet, nu is de upload 768, maar hij was op de een of andere wazige 1024, dat wordt hij dus weer vanaf 1 November, maar toch blijf ik erbij dat je met 768 Upload dan wel heel weinig kunt aanmaken in een game als DTM 2

    Greetz
     
  3. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Alleen als je zonder poorten te redirecten een NT:1 waarde krijgt in je diagnostics scherm.

    Als je NT:2 of NT:3 krijgt kun je met sommige andere wel spelen maar dus niet met mensen die eveneens NT:2 of NT:3 hebben. De tabel staat op Xbox.com.
     
  4. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Het volledige antwoord:

    Een Speedtouch 510 is een modem/router. Je kunt de router uitschakelen en de Speedtouch alleen als modem gebruiken indien je Bbned of Babyxl (Tiscali) ADSL hebt. Met KPN gaat dat niet (of het is niet gedocumenteerd). Planet gebruikt volgens mij KPN ADSL, dus zul je je Speedtouch als router moeten gebruiken.

    Als je een Speedtouch 510 hebt met maar één ethernet poort dan kun je een goedkope hub of switch gebruiken (dus geen router) om meerdere PCs en evt een Xbox op de peedtouch aan te sluiten.

    Een Speedtouch 510 is geen Speedtouch Home dus die hoef je niet te tweaken (en dat kan ook helemaal niet).
     
  5. xboxrullez

    xboxrullez xbox for li(fv)e

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

    Nu ik net 2 weken terug ben van vakantie heb ik direct dynabite opgebeld om mijn sitecom Annex B te ruilen, en dat was okee. Ik moet alleen wel een nieuw product bestellen. Ik zoek dus een modem en router in 1 die geschikt is voor xboxlive en te bestellen bij dynabite.nl. Wie kan me helpen?

    alvast bedankt
     
  6. Hot Fm

    Hot Fm Dorpsgek

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep planet zit via adsl van kpn. Dus moet ik maar op zoek naar een hub of een switch. Maar gewoon een vraag je werkt het dan niet met een router.
     
  7. Hot Fm

    Hot Fm Dorpsgek

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk al dat ik het antwoord wel weet. Omdat de modem al een router is. dat denk ik. :confused:
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    knikt met zijn hoofd ... je modem is al een router
     
  9. xboxrullez

    xboxrullez xbox for li(fv)e

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    niemand?
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nope je moet zelf de stoute schoenen aan trekken ... de meeste modem/routers zijn goed .. dus kies er maar 1 :)
     
  11. xboxrullez

    xboxrullez xbox for li(fv)e

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee, is deze goed?:

    Belkin ADSL modem met router

    Specificaties:
    ADSL modem met 4-poorts ingebouwde 11g • draadloze router • Maakt draadloze datatransmissie met snelheden • tot 54 Mbps mogelijk met behulp van • de 802.11g technologie • Backward compatibel met alle draadloze • 802.11b 2,4 GHz apparaten • Beveiligt uw netwerk tegen inbraak door • hackers via NAT- en SPI firewalls • Maakt internettoegang via ADSL mogelijk en stelt • u in staat uw high-speed verbinding, bestanden • en netwerk-randapparatuur te delen, zonder kabels • Levenslange garantie
     
  12. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    @xboxrullez: je hebt toch zo'n sitecom modem en router ineen. volgens mij is die gewoon hartstikke geschikt hoor.
     
  13. Hot Fm

    Hot Fm Dorpsgek

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien is deze vraag hier ontopic wat voor merk switch is het beste.
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    maakt niet uit elke switch is goed... tenzij je een mega groot netwerk gaat opzetten ... moest vorige week een tokenring netwerk slopen :{
     
  15. Hot Fm

    Hot Fm Dorpsgek

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee geen mega 3 pctjes en de xbox dan. Ik stream dan nog muziek via internet. 3 dagen 24 uur.
     
  16. xboxrullez

    xboxrullez xbox for li(fv)e

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik heb gevraagd, die sitecom annex B is alleen een modem.
     
  17. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Hey,

    Ik wil even die poorten openzetten, die in Pejannl sig staan. Maar hoe doe je dat? ( Draytek Vigor 2200 E ) Ik kom niet verder dan dit:
    [plaatje]http://website.pcextreme.nl/imageuploader/uploads/naamloos_copy264.jpg[/plaatje]
     
  18. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hoe ik poorten kan openen op een zonnet router? ik kan het zlef in het boekje niet vinden
     
  19. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan ik hierop poorten openzetten?
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Je local computer IP moet het IP adres van je xbox zijn ... je moet dus een vast Ip adres aan kje xbox geven

    Wat is een zonnet router .. met andere woorden kan je de naam, model nr, etc opgeven ... evntueel moet je deze informatie navrgaen bij de helpdesk van zonnet
     
    Laatst bewerkt: 16 aug 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina