1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] Routers en Xbox Live

Discussie in 'Games' gestart door yuki, 3 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    morguhh maar weer bellen dan...... wel irritant ik kan nou niet star wars battlefront spelen normaal..
     
  2. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    gewoon vol blijven houden dat t niet aan de router ligt. desnoods verzin je een goede reden. ze moeten zelf iets aan de verbinding doen, en dus blijven aandringe!
     
  3. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zeg gewoon dat als ik hem er direct indoet het hetzelfde blijft.... en als ze me dan nog niet willen helpen ga ik lekekr erges anders heen....
     
  4. SlootDenHaag

    SlootDenHaag Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Fardo,

    vanavond ga ik aan de slag met de gegevens die jij mij had gegeven over Live!
    Ik houdt je op de hoogte
     
  5. SlootDenHaag

    SlootDenHaag Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee Fardo...!!!

    Het is gelukt, alles werkt nu !!
    Het enigste is wel dat ik na elke keer dat ik de Xbox uit heb gezet opnieuw de DNS instellingen moet instellen raar genoeg, maar verder werkt het.
    Ik heb alleen nog helemaal nergens nederlands sprekende gamers kunnen vinden, weet je hier wat op..?
    Heb nu alleen nog burnout 3. Heb alleen maar met spanjaarden zitten spelen, maar die versta ik dus niet helaas...


    Onwijs bedankt, toppertje !
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    vreemd dat hij die setting niet bewaard ~: , maar goed je kan altijd even kijken en afspreken met mensen in het live gaming forum ... tevens kan je je tag + games toevoegen in deze thread

    veel speel plezier :)
     
  7. SlootDenHaag

    SlootDenHaag Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt helemaal super van de hulp die je gaf en de snelheid ervan !!!
     
  8. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit nog steeds met he packet loss probleem dat achterlijke demon helpdesk is altijd in gesprek met wachttijden van een uur.... ( is mijn record tot nu toe met wachten) volgenns mij willen ze me gewoon niet helpen:mad:
     
  9. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    het fardo volgens mij is het opgelost ik heb gebeld dus dat mannetje zei doe hem nou eens direct in je xbox... hij zei ohh ik zie het al je heb het complete verkeerde mac adres.... ik zeg zo ja maar dat kreeg mijn router van jullie.... nee kan niet en dit en dat. maar hij zei ok ik registreer hem voor je.. en nu kan ik opeens ( nog zonder router geprobeerd) zonder lag in een server van 24 man bij star wars battlefront en ik kan opeens de ping test doen op www.speedtest.nl

    maar ze ontkende dat het hun schuld was.....


    Edit en mijn downsnelheid is opeens... 70 sneller:confused::confused:


    nog een edit: ik sluit net mijn router aan maar nou kan ik weer geen ping test doen kan dit er iets met packet loss te maken hebben? help

    hij had het er trouwens over dat mijn router een nieuw ip adres wil maar het niet "vraagt" waardoor hij het ook niet krijgt... en nog iets hij zei ook dat ik alles Op WAN in dchp moest zetten hoe doe ik dat?
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2004
  10. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
  11. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    dat meest rechtse plaatje
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Met speedtest kan ik ook niet mijn ping snelheid meten dut dat heeft eerder met speedtest te maken dan met packet loss..

    Welke router heb jij ook al weer? Je vind in je router menu een optie WAN dhcp (aanvinken) ..... Hmmm... maar je komt wel on-line met je router? als je geen ip zou krijgen kom je namelijk niet on-line ... en je router werkt net als een pc met lease tijden ... dan vraagt hij automatisch naar een nieuw IP adres...

    Die help desker is een echte zwatelaar
     
  13. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    online komen is geen probleem



    en ik zei dat jij ( geen namen genoemd uiteraard) zegt dat een router helemaal niet voor packet loss kan zorgen enzvoort en niet om de minuut een ip zal vragen. toen zei hij: beetje raar iemand dan dat doet een router juist steeds een ip aanvragen...:confused:


    maar toen ik hem er direct instopte ( moest van hem) zei hij dat volgens zijn test er geen packet loss meer was ( met router wel) maar volgens mijn xbox was het onveranderd...


    PS ik heb een sitecom.. en dhcp staat aan...


    er staat : Internet:

    ip : mijn ip
    connection dhcp

    en daaronder LAN:

    ip adres: van mijn router
    dchp : ON
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2004
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Je instellingen van router staan goed. Dus dit word even touwtrekken met je provider ... wie was je provider ook al weer ... demon he? Ik geloof dat Pejannl ook ruzie gehad heeft met de helpdesk van Demon
     
  15. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    hij ebweerde dat mijn router kapot was maarr dat vond ik een beetje onzin dus jij zegt dat het iig niet aan me router ligt want hij zei ook toen ik hem er direct indeed dat ik toen wel goede verbinding had.... maar goed ik zal morgen maar bellen ze zijn nu bezig met onderhoud dus ik kan niet over lopende tickets bellen:confused::confused: maar hoe moet ik dat gaan aanpakken want ik denk niet dat ze naar me gaan luistern
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hoe kan je router kapot zijn als je wel on-line kan komen met je xbox en pc ... maar dat je data packets niet door komen? Gewoon weer bellen ... ik zoek de opmerkingen van Pejannl wel ff op

    NB packet loss word eerder veroorzaakt door een modem of door een slechte verbinding. Vraag gewoon of er een monteur langs kan komen om het probleem zelf te zien .....
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2004
  17. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    dan zal ik maar weer eens ff bellen dan kwordt het een beetje zat bij die lui als ze het nou niet oplossen dreig ik gewoon dat i kergens anders heen gaan ondanks mijn 1 jarig contract iets
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Je kan ze in gebreken stellen, waardoor je onder je contract uit kan komen
     
  19. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    ja idd dan doe ik dat maar als ze me nu weer neit helpen ik stel ze gewoon een ultimatum als het over 4 dagen nog steeds is ben ik weg maar bedankt iig fardo
     
  20. Samurai-X

    Samurai-X Live by the sword...

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee mensen ik heb een zwaar irritant probleem. Ik kan gewoon op xbox live spelen en alles draait meestal prima. Maar m'n probleem is dat als ik een game create of een game die gecreate is door 1 van m'n vrienden ik de foutmelding krijg "game session not available". Dit heb ik met allebei m'n vrienden op xbox live en een van hen zegt dat het misschien komt door de ingebouwde firewall in m'n router? Ik heb die geprobeerd uit te zetten (weet niet 100% of het gelukt is) maar het heeft niet geholpen.
    - Ik heb een Edimax Broadband router.
    - Ik heb een Chello breedband verbinding
    - En nog 2 pc's die ook op het internet zijn aangesloten dmv de router.
    Enige hulp en/of advies zou zeer welkom zijn!
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina