1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] Routers en Xbox Live

Discussie in 'Games' gestart door yuki, 3 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224

zie deze thread probleem niet kunnen zien horen van spelers

de oplossing is poorten open zetten of je xbox toevoegen aan de dmz zone ... Het probleem kan ook aan de aansluiting van je vriend liggen ... dus hij moet het zelfde doen

De juiste redirect poorten voor Xbox Live: TCP 3074, UDP 3074 en UDP 88

2. Samurai-X

Samurai-X Live by the sword...

Leuk Bevonden:
    0
    Ok ik denk dus dat het aan dat NAT gedoe ligt. Ik ben nog eens in m'n router menu geweest op 192.168.2.1 en heb de NAT instellingen gevonden. Alleen weet ik nu niet hoe ik die poorten die je zei kan open zetten? Ik kan in het NAT menu kiezen uit drie dingen 1. Adress Mapping 2. Virtual Server 3. Special Applications. Ik denk dat ik iets moet invullen bij special application maar wat en waar? Zo ziet het er ongeveer uit : Trigger Port - Trigger Type Public Port - Public Type - Enabled . Dan moet ik onder elk ding iets invullen. Enig idee?

3. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    screenshotje?

4. Samurai-X

Leuk Bevonden:
    0
  5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224

zie mijn comentaar in die thread staat je oplossing :)

6. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    sry andere thread was fout: Fardo ze zeggen dat het de afstand tot de centrale is: 3.5 km wat denk je??

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik denk ... neem een andere provider ... als ze het probleem niet kunnen oplossen ... kortom hun schuld ... het is jouw schuld toch niet dat de centrale zo ver weg staat

8. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    nou ik begin miss te denken da et tog mijn fout is.... kijk: mijn modem staat ceker een meter of 15 van het ISRA punt vandaan... is dat et en als dat het niet is zeg ik het op beloofd :9

9. Samurai-X

Leuk Bevonden:
    0
    Arggg maar zou je me alsjeblieft die 28 pagina's doorlezen willen besparen!~!?!?!

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    In deze thread kan je ook de zoekfunktie gebruiken ... zoeken op jou router ... en het antwoord staal al in de eertse paar pagina's :)'

en ik heb je het antwoord al gegeven ... xbox in de dmz zone van je router zetten of de porten gaan redirecten

Laatst bewerkt: 8 okt 2004
  11. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    en op mijn laaste vraag;) Fardo?

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    op je laatste vraag ... klijkt het me sterk dat dat het probleem is... er moet iemand gewoon je lijn door meten om te kijken waarom je packet loss hebt

13. Tha Thomas

Tha Thomas ...............

Leuk Bevonden:
    0
    Hey

Ik heb ff een vraagje of iemand ervaring heeft met een router van E-tech, het gaat om de router met deze code: RTVP03.

op deze site staan de specs http://www.e-tech.nu/Product_Detail/1121/E
    Hij heeft een ingebouwde firewall, dat lijkt mij een groot nadeel. Is dat ook zo?

14. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    de firewall is geen nadeel. er zijn vreschillende manieren om de firewall te omzeilen.

router ziet er gewoon normaal uit dus zou moeten werken met xbLive

15. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Klein vraagje wat waarschijnlijk ontzettend vaak hier wordt gevraagd, maar ik kon het nergens vinden. Ik heb een wireless router van het merk 'deonet'. Ik wil via een Lan kabeltje [gewoon van de router naar mijn Xbox natuurlijk] Xbox Live aansluiten [als het mag van mijn ouders O-) ].

Nu is mijn vraag: Kan ik dit doen met mijn router? [aangezien er routers zijn waarbij het lukt en er bij zijn waarbij het niet lukt]. De precieze router is de 'DNNW54RT'. Hij kan genoeg aan, 54MBps en ik heb Chello Classic. Dus dat zit wel goed denk ik zo.

Laatst bewerkt: 13 okt 2004
  16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ja dat kan met je router :)

17. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    jeuj...thnx voor snelle reactie ;)

Nu probleem nr.1: Ouders overhalen :{ |:-

18. rel©

rel© BBE

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje, is het mogelijk om een router op een router aan te sluiten zonder dat dat problemen gaat opleveren? Ik wil namelijk graag wireless internet maar heb al een speedtouch modem met ingebouwde routerfunctie. Blijkbaar is het niet mogelijk om de routerfunctie uit te schakelen want volgens kpn ondersteunen zij dat niet :confused: , dus nu wil ik een sitecom wireless router op mijn modem aansluiten. Kan dit? Alvast bedankt :).

19. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    router achter router gaat ja, het geeft alleen een hele kleine vertraging, maar dat is heel erg weinig

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    je kan de speedtouch modem router funktie uitzetten ... router achter router kan geeft geen vertraging ;) ... maar je moet wel weten wat je doet

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina